Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 109-115 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання "Концепції сучасного природознавства" у ВНЗ Кафедра біології Вища освіта в зарубіжних країнах Росія--вища освіта фывфывфыв: сталий розвиток -- Концепції сучасного природознавства, дисципліна -- філософські дисципліни -- новий світогляд -- нанонауки -- піконауки -- фемтонауки -- нанотехнології -- ноотехнології -- досвід викладання -- екобезпечний розвиток Аннотация: З урахуванням зарубіжного і національного досвіду можна стверджувати, що прогрес в економіці і сподівання на перехід людства до сталого розвитку можливі тільки на основі залучення людських і фінансових ресурсів до природобезпечних технологій, нано-, піко- і фемтонаук з одночасним формуванням нового світогляду молоді. Серед засобів успішного формування такого світогляду студентів - нова філософська дисципліна "Концепції сучасного природознавства", яка широко використовується у Росії і має перспективи в Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лук’янченко, Ольга. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / Ольга Лук’янченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Етнографія--методика викладання--вища школа фывфывфыв: краєзнавчий компонент -- навчальні компетентності -- самостійна творча робота -- джерельна база краєзнавства -- культурно-мистецький ВНЗ -- майбутні діячі культури -- досвід викладання Аннотация: У статті висвітлено деякі аспекти використання краєзнавчого матеріалу в навчанні етнографії як ефективного засобу актуалізації навчальних компетентностей майбутніх діячів культури. Доп.точки доступа: Луганська державна академія культури і мистецтв \про неї\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |