В 31 Веракса, М. Організація проектної діяльності у дитячому садку : дослідницькі проекти [Текст] / М. Веракса, О. Веракса> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 12. - С. 42-49 Рубрики: Дошкільна освіта Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: проектна діяльність -- дослідницькі проекти Доп.точки доступа: Веракса, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 89 Сударикова, С. П.. Организация внеклассной работы в школе как один из путей личностно-развивающего подхода в обучении школьников / С. П. Сударикова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 7. - С. 26-29. - Бібліогр.: 4 назв.
фывфывфыв: англійська мова -- позакласна робота -- навчання -- англійський клуб -- метод проектів -- типи проектів -- дослідницькі проекти -- творчі проекти -- інформаційні проекти -- практично орієнтовані проекти -- клуби -- проектна діяльність Имеются экземпляры в отделах: нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
Ф 11 Філіпчук, Тетяна. Омела біла - "зелені кульки" на деревах [Текст] : дослідницький проект / Т. Філіпчук, В. Гнатюк> // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2017. - N 2. - С. 6-10. Рубрики: Викладання біології в школі--позакласна робота фывфывфыв: позакласна робота з біології -- дослідницькі проекти -- омела біла -- омела в легендах і міфах -- лікарські властивості рослин Доп.точки доступа: Гнатюк, Владислав Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Тетяна Марченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 44–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: ІКТ-компетентність молодших школярів -- проектна діяльність молодших школярів -- дослідницькі проекти -- навчальні проекти Аннотация: У статті обґрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом з інформатики від підготовчого до заключного етапів, охарактеризовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Запропоновано розглянути це на прикладі міні-проекту для учнів 2 класу "Як мишка свій хвостик загубила", який можна запропонувати учням після вивчення теми "Пристрої для роботи з інформацією". Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само- та взаєхмооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 79 б-ка Бойка О. Д. / С 79-фб Стефік, Марк. Прориви [Текст]. Історії та стратегії радикальних новацій / М. Стефік, Б. Стефік ; пер. з англ.: Д. Конарєва, Л. Савицька ; за заг. ред. Л. Савицької = Breakthrough. - К. : Видавництво Олексія Капусти, 2005. - 308 с. - (Бібліотека дiлових шедеврів від UMC). - ISBN 966-96135-6-6 : 34.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Економіка підприємства Інноваційна діяльність Винахідництво Менеджмент фывфывфыв: інновації -- винаходи -- інноваційні дослідження -- відкриті інновації -- бізнес-клімат -- дослідницькі проекти -- міждисциплінарні дослідження Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Стефік, Барбара; Конарєва, Д. \пер.\; Савицька, Л. \пер.\; Савицька, Л. \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |