В 35 Вернидуб, Роман Михайлович. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Педагогічна освіта--зміст освіти Підготовка вчителів--психолого-педагогічна підготовка Підготовка вчителів--формування дослідницьких умінь фывфывфыв: педагогічна освіта -- інтеграція освіти і науки -- науково-дослідна робота -- дослідницькі уміння -- готовність до педагогічної діяльності -- професійно-педагогічна спрямованість -- інтелектуальна підготовленість учителя -- педагогічний університетський комплекс -- майбутні вчителі Аннотация: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті <формування науково-дослідницьких компетенцій> майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; <дослідницька діяльність> майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 11 Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів [Текст] / Н. О. Дівінська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 41-45. Рубрики: Вищі навчальні заклади--викладачі--професійна компетентність фывфывфыв: науково-дослідницька діяльність -- дослідницькі уміння -- готовність до наукового-дослідницької діяльності -- педагогічна майстерність викладача Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 41–46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- причиново-наслідкові зв’язки -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- пізнавальні інтереси -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- календарно-тематичне планування Аннотация: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Доп.точки доступа: Тарнавська, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |