Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 126-134. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Реформування освіти освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інтегрована середня школа -- районні шкільні відомства -- дуальне навчання -- освітні послуги -- реформування освітніх послуг Аннотация: Проаналізовано німецькомовні джерела інформації з питань організаційно-структурного реформування шкільної освіти на місцевому рівні (на прикладі Берліну). Доп.точки доступа: Петі, Т. О. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 15 Кайтановська, О. Навчання за дуальною системою у закладах професійної освіти Німеччини / Ольга Кайтановська> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 49–52. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Німеччина--освіта фывфывфыв: дуальне навчання -- дуальна система навчання -- підприємство -- профтехосвіта освіта -- робочі професії -- кваліфіковані робітники -- професійна підготовка -- ринок праці -- професійні компетентності -- заклади професійної освіти Аннотация: У статті розкрито поняття дуального навчання, розглянуто ознаки дуальної системи навчання, угоди про виробниче учнівство, переваги та недоліки навчання за дуальною формою. З’ясовано, що у Німеччині головною рисою дуальної форми навчання є зв’язок між системою професійної освіти, роботодавцями, профспілками і урядом. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |