> Шифр: П2/2003/8(лютий) Газета 2003г. N 8(лютий) Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї / Р. Тур. - С.2-3 фывфыв: Обдарованість, Еврилогізація Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей / Л. Слободенюк. - С.4-5 фывфыв: Тестування Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.5-7 фывфыв: Оцінювання, Діагностика , Здібності Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії / Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.8-9 фывфыв: Самопізнання, Саморегуляція, Самоставлення Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.10-15 фывфыв: Оцінювання, Шкільний психолог, Діагностична методика Видриган, Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК / Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка. - С.15 Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна / В. Рибалка. - С.вкладка Рибалка, В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва / В. Рибалка. - С.вкладка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти [Текстььь] / М. Соцька> // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 10-15
Рубрики: Критерії оцінювання діяльності психолога--Планування діяльності психолога--Методичні рекомендації практичному психологу фывфывфыв: Оцінювання -- Шкільний психолог -- Діагностична методика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, Світлана. Стратегія педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування / С. Мартиненко, Н. Кипиченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 16–19. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: стратегія спілкування -- діагностична методика -- професійна діяльність -- педагогічне спілкування Аннотация: У статті охарактеризовано основні стратегії спілкування з урахуванням особливостей педагогічної діяльності. Розглянуто адаптовану діагностичну методику, що допоможе педагогам визначити власну стратегію педагогічного спілкування. Доп.точки доступа: Кипиченко, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лохвицька, Любов Про що розповість дитячий малюнок? Проєктивна колірно-малюнкова методика "Я і мої друзі" [Текст] / Любов Лохвицька> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дитяча психологія--дошкільний вік фывфывфыв: діагностична методика -- особистість дитини -- психологічний клімат Аннотация: Авторська діагностична методика, опис якої пропонується у статті, допоможе проаналізувати особливості розвитку малюків та виявити можливі проблеми за допомогою дитячих малюків. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |