Б14 Багумян , Олена Валентинівна. Текстова ситуація "Соціальний захист": лінгвокогнітивний аспект (на матеріалі різностильових англомовних текстів) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. філолог. наук : 10.02.04 - германські мови / О. В. Багумян ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2004. - 20 с. -
Рубрики: англійська мова автореферати дисертацій--германські мови фывфывфыв: текстова ситуація -- суперфрейм -- мегафрейм -- фреймова мережа -- іконографіческий фрейм -- діаграма -- концептуальний образ Доп.точки доступа: Київський національний лінгвістичний університет Экземпляры всего: 1 ібв (1) Свободны: ібв (1) |
Ж50 Желіба, Олександр Володимирович. Методичні засади використання умовно-графічної наочності у процесі навчання всесвітньої історії в 10-11 класах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання історії / О. В. Желіба ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
Рубрики: викладання історії технічні засоби навчання наочність на уроках Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів автореферати дисертацій--всесвітня історія фывфывфыв: графік -- діаграма -- логічна схема -- стрічка часу -- таблиця -- автореферати з методики навчання історії -- автореферати викладачів НДУ Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 78 Про урок у технології формування критичного мислення [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 32. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 8.- С. 16/1-16/9. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Мислення критичне фывфывфыв: критичне мислення -- сенкан -- діаграма Венна -- кубування -- РОФТ -- метод "Кейсів" -- картки пам’яті -- таблиця порівняння -- асоціативний кущ -- змішана послідовність -- есе -- опитування Аннотация: Стаття містить інформацію про існуючі методи та прийоми навчання в технології розвитку критичного мислення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 76 Хоменко, К. Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів / Катерина Хоменко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 54–56. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: критичне мислення -- вправи -- кластер -- ажурна пилка -- кошик ідей -- Діаграма Венна -- усвідомлення інформації -- сприйняття інформації -- початкова школа Аннотация: У статті наведно приклади вправ для розвитку критичного мислення у молодших школярів, зокрема: "Кластер", "Кошик ідей", "Ажурна пилка". Наведені вправи допомогають краще сприймати й усвідомлювати інформацію учнями, заохочувати їх до самостійного навчання та співпраці в групі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |