С 45 Скрипник, Тетяна. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Т. Скрипник> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 35-37. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи фывфывфыв: корекційно-розвивальне навчання -- діти з аутизмом -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 95 Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Ліна Шуліменко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 55–57. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: діти з аутизмом -- соціальна адаптація -- розвиток дітей-аутистів -- загальноосвітні навчальні заклади Аннотация: У статті розповідається про роботу вчителя з дітьми-аутистами. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кизименко, Юлія. Формуємо в немовленнєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії [Текст] / Ю. Кизименко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 8. - С. 22-26. Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами фывфывфыв: інклюзивна освіта -- немовленнєва дитина -- діти з аутизмом -- комунікація Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |