> Шифр: ДзОП-1/2019/7 Журнал 2019г. N 7 Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець. - С.2–4. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами, освітньо-реабілітаційні центри Скалій, І. І. Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення : [розглянуто особливості використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point для корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення ] / І. І. Скалій. - С.5–7. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. фывфыв: мультимедійні технології, мовленнєва компетентність, молодші школярі Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда. - С.8–13. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. фывфыв: соціальна адаптація, мовленнєвий розвиток, діти з ураженою слуховою функцією Ковальова, Л. А. Усією родиною — на старт! : [виховний захід для учнів 5–7-х класів з різними нозологіями] / Л. А. Ковальова, А. Бабакіна Л. - С.14–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. фывфыв: виховна робота, виховні заходи, фізичний розвиток Лемець, С. Й. Нитки. Види ниток. Довжина і товщина нитки. Застосування ниток у житті людини : [відкритий урок з трудового навчання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / С. Й. Лемець. - С.17–21. - Бібліогр.: 4 назв. : фото., табл. фывфыв: трудове виховання, трудове навчання, відкриті уроки Смот, А. П. Малювання прямих ліній на папері у різних напрямках : [конспект уроку з української мови для учнів 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.22–23. - Бібліогр.: 1 назв. фывфыв: українська мова, правопис, діти з легкою розумовою відсталістю Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. : іл. фывфыв: просторове орієнтування, корекційно-розвивальна робота, діти із затриманням психічного розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі [Текст] : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 24–31. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку фывфывфыв: просторове орієнтування -- корекційно-розвивальна робота -- діти із затриманням психічного розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, А. А. Розвиток довольної уваги та дрібної моторики рук [Текст] : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримання психічного розвитку / А. А. Шевченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 22-29. Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота фывфывфыв: молодші школярі -- діти із затриманням психічного розвитку -- корекційно-розвивальні вправи -- моторика рук Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/11 Журнал 2020г. N 11 Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії. Крокуємо разом : методичні рекомендації для педагогів та батьків: [зарахування, організація та навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти та закладу освіти з інклюзивним навчанням] / Т. В. Пацай. - С.5–7. фывфыв: інклюзивна освіта, навчання дітей з особливими освітніми потребами, організація навчання Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка занять] / Т. М. Моісєєва. - С.8–10. фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, літературне читання Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно – не світ, а всі світи : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–13. фывфыв: логопедичне заняття, сценарій гри, початкова школа Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку-казки] / Н. І. Кормілець. - С.14–17. фывфыв: математика, урок-казка, діти із затриманням психічного розвитку Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко. - С.18–23. фывфыв: діти із синдромом Дауна, розвивальні заняття, діти середнього дошкільного віку Вітченко, М. Оскар Пісторіус – приклад сили волі та мужності в спорті й житті! : [розповідь про Оскара Пісторіуса – відомого південноафриканський спринтера із порушенням опорно-рухового апарату] / М. Вітченко. - С.24. фывфыв: південноафриканський спринтер, Оскар Пісторіус, спортсмен Формування соціально-побутової компетентності дітей з ООП : [дидактичні ігри / І. Є. Кацика. - С.25–31. фывфыв: діти з особливими освітніми потребами, дидактичні ігри, які можна використовувати у корекційній роботі з дітьми з ООП для формування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 [Текст] : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку-казки] / Н. І. Кормілець> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 14–17. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання фывфывфыв: уроки математики -- урок-казка -- діти із затриманням психічного розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |