Мотчана, К. О. Діяльнісний підхід до вивчення літератури: Деякі форми такого підходу [Текстььь] / К.О. Мотчана> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 18-20 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Викладання літератури фывфывфыв: діяльнісний підхід -- фронтальне опитування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Чичиль, О. Діяльнісний підхід під час навчання фізики [Текстььь] / О. Чичиль> // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5/6. - С. 17-24 Рубрики: Викладання фізики фывфывфыв: ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Ковальова, К. Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії [Текст] / К. Ковальова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 12. - С. 29-38. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні Підготовка майбутніх вчителів географії Кафедра географії фывфывфыв: ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Никитин, А. А. О современных подходах к постижению феномена одаренности / А. А. Никитин> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 127-137. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Обдарованість--психологія фывфывфыв: діяльнісний підхід -- особистісно-цільовий підхід -- телеологічний підхід -- загальні здібності -- спеціальні здібності -- духовно-моральна сфера -- дійсність -- мотив успішності -- актуальна безкінечність -- потенційна безкінечність -- дитинність Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 90 Нуркова, В. В. Автобиографическая память с позиций культурно-деятельностной психологии: результаты и перспективы исследования [Текст] / В. В. Нуркова> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 1. - С. 79-90 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Пам’ять Кафедра психології фывфывфыв: автобіографічна пам’ять -- діяльнісний підхід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Навчання Навчальний процес Кафедра психології фывфывфыв: стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості Аннотация: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 21 Сафиуллина, Э. С. Социально значимые дела как действенное средство воспитания гражданственности у дошкольников [Текст] / Э. С. Сафиуллина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 3. - С. 20-26. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--громадянське Дошкільне виховання--розвиток мовлення Дошкільне виховання--соціальне виховання Дошкільна освіта--заняття--виготовлення ігрового посібника фывфывфыв: діяльнісний підхід -- ігровий посібник -- словесно-дидактичні ігри -- підготовча до школи група Аннотация: В статті розповідається про досвід роботи з використання діяльністного підходу у вихованні дошкільнят. Пропонується календарний план роботи групи, яка готується до школи, та виготовлення нею ігрового посібника "Азбука для малышей". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 89 Пустовіт, Григорій. Один з підходів до констуювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчальні програми--позашкільні навчальні заклади Екологічна освіта--навчальні програми фывфывфыв: позашкільний навчальний заклад -- навчально-виховний процес -- навчальні програми -- інтегрування -- диференціація -- міжпредметний підхід -- індивідуалізація -- діяльнісний підхід Аннотация: У статті запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-17 Зайцева, Лариса. Компетентнісний підхід в освітньому процесі [Текст] / Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 9-12 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників компетентність дошкільників Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: пізнавальні завдання -- діяльнісний підхід -- досвідченість дошкільників -- дидактичні ігри Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Габай, Т. В. Развитие предметно-содержательных представлений о деятельности и деятельностный подход в психологии [Текст] / Т. В. Габай> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 3. - С. 19-32 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Психологія--теорія діяльності фывфывфыв: діяльнісний підхід -- психологічна теорія діяльності -- фаза діяльності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 77 Кравченко, Юрій. Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 42-46. Рубрики: Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--українознавчий аспект фывфывфыв: педагогічні технології навчання -- діяльнісний підхід -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчально-виховне середовище -- навчальний проект Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Соколова, Е. Е. Возможности деятельстного подхода в изучении исследовательского поведения животных / Е. Е. Соколова, Е. Ю. Федорович> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 3. - С. 92-100. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Зоопсихологія Психологія тварин--поведінка тварин Тварини--психологія Росія--психологи фывфывфыв: зоопсихологія -- поведінка тварин -- ситуації новизни -- діяльнісний підхід -- психологи -- російські психологи Аннотация: З позицій психології діяльності школи О. М. Леонтьєва поданий критичний аналіз досліджень поведінки тварин у "ситуаціях новизни", проведених на основі двучленной схеми аналізу. Доп.точки доступа: Федорович, Е. Ю.; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Трубачова, Дар'я Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів [Текст] / Дар'я Трубачова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 34-38. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--комунікативна діяльність Кафедра української мови фывфывфыв: спілкування -- комунікативна діяльність -- діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- студенти-філологи -- майбутні вчителі-філологи Аннотация: У статті розкрита актуальність проблеми формування комунікативної діяльності в педагогічній теорії та практиці, розглядається можливість підвищення ефективності учіння студентів філологів на основі оволодіння комунікативними методами. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
М 56 Мещеряков, Б. Г. Зевс харьковской психологии / Б. Г. Мещеряков> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 4. - С. 124-135. - Библиогр.: 39 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--персоналії фывфывфыв: культурно-історична теорія -- діяльнісний підхід -- мнемічний ефект -- мимовільна пам’ять -- ефект генерації Аннотация: В контексте вопроса о теоретических основаниях исследований П. И. Зинченко рассмотрены дискуссионные вопросы о взаимоотношениях между теорией развития высших психических функций Л. С. Выготоского и теорией деятельности А. Н. Леонтьева. У контексті питання про теоретичні підстави досліджень П. І. Зінченко розглянуті дискусійні питання про взаємини між теорією розвитку вищих психічних функцій Л. С. Виготоского і теорією діяльності А. Н. Леонтьєва. Доп.точки доступа: Зінченко, Петро Іванович (радянський психолог, представник Харківської школи психології ; 1903-1969) \про нього\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 82 Москалик, Геннадій. Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Історія освіти--Україна фывфывфыв: поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід Аннотация: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 9-12. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти інтелект дитячий фывфывфыв: Інтелект України, проект -- методологічні основи -- діяльнісний підхід -- розумові здібності -- компетентнісний підхід Аннотация: У статті охарактеризовано методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито основні положення діяльнісного та компетентнісного підходів як концептуальної основи конструювання й реалізації в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів дидактичної моделі навчання учнів проектних класів. Визначено основні напрями удосконалення проекту. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 88 Руснак, Леся. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 13-20 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника Розвиток мовлення --дослідницька діяльність--дошкільники фывфывфыв: інтеграція освітнього процесу -- мовленнєва діяльність -- природничо-дослідницька діяльність -- напрями процесу інтеграції -- пізнавальна активність -- розвиток мовлення -- саморозвиток -- експериментування -- діяльнісний підхід -- досліди -- співпраця з батьками -- старші дошкільники -- дослідницька діяльність дошкільника Аннотация: Висвітлено досвід роботи з інтеграції мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі № 1 "Веселка" м. Сокиряни Чернівецької обл. Доп.точки доступа: Гладка, Ганна Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 96 Кушнір, Василь. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на основі ієрархічного моделювання процесу розв’язування задач: діяльнісний підхід [Текст] / В. Кушнір> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 41-48. Рубрики: Викладання математики в школі--задачі--розв’язування задач фывфывфыв: інформаційні технології -- ієрархічне моделювання -- розв’язування задач -- діяльнісний підхід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 44 Подольский, А. И. Конференция по проблемам деятельностной теории учения / А. И. Подольский, Г. А. Глотова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 158-161. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції фывфывфыв: наукові конференції -- психологічні конференції -- діяльнісна теорія навчання -- діяльнісний підхід Аннотация: Подано відомості про міжнародну наукову конференцію «Діяльнісна теорія навчання : сучасний стан та перспективи», яка відбулася 6–8 лютого 2014 року. Доп.точки доступа: Глотова, Г. А. Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) |
А 90 Асмолов, А. Г. Кембриджское руководство по культурно-исторической психологии / А. Г. Асмолов, М. С. Гусельцева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 151-154. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--культурно-історична психологія Психологія--наукові видання--рецензії фывфывфыв: культурно-історична психологія -- соціокультурна психологія -- діяльнісний підхід -- збірники -- рецензії на наукові видання Аннотация: Представлено рецензію на книгу "Кембриджський довідник з культурно-історичної психології" («The Cambridge handbook of cultural-historical psychology») під ред. А. Ясницького, Р. ван дер Веєра та М. Феррарі. Даний збірник містить статті, присвячені вивченню проблем культурно-історичної психології. Доп.точки доступа: Гусельцева, М. С. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |