Колот, А. Трансформація чинників розвитку вищої освіти: причини, природа, змістові характеристики [Текстььь] / А. Колот> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - N1. - С. 47-55 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в Україні фывфывфыв: економіка знань Аннотация: Еволюція вищого навчального закладу як організації, що продукує наукові знання, готує фахівців, здатних засвоювати, розвивати, приумножати й використовувати набутий людством потенціал. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Федулова, Л. І. Концептуальні засади економіки знань [Текстььь] / Л. І. Федулова> // Економічна теорія : Науковий журнал. - 2008. - N2. - С. 37-59 . - ISSN 1811-3141
фывфывфыв: ресурсна теорія -- економіка знань Аннотация: Розкрито сутність "економіка знань" і охарактеризовано основні теоретичні положення новоготипу економіки та його особливості. Визначено взаємозв'язок знання та інформації, знання та ресурсної теорії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 79 Кредісов, А. Стратегічний менеджмент на початку XXI ст.: зміна парадигми [Текст] / А. Кредісов, Б. Літовченко> // Економіка України : Науковий журнал. - 2011. - N 2. - С. 28-37. . - ISSN 0131-775X Рубрики: Менеджмент--історія Кафедра економічної теорії фывфывфыв: управління економікою -- економіка знань -- навчальний менеджмент -- стратегічний менеджмент Доп.точки доступа: Літовченко, Б. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 47 Кліменко, Віталій. Економіка знань в усвідомленні студентів і викладачів вищої школи [Текст] / В. Кліменко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 7/8. - С. 104-110 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Економіка освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: економіка знань Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Листопад, Олена. Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії [Текст] / О. Листопад> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 4. - С. 88-95. Рубрики: Вища освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інноваційна діяльність університетів -- інноваційний розвиток -- європейська інтеграція -- економіка знань Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 24 Манушин, Э. А. Проблемы и перспективы инновационного развития российского высшего образования / Э. А. Манушин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 3-17. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах Росія--вища освіта фывфывфыв: освіта -- вища освіта -- організація освіти -- інновації у вищій освіті -- міждисциплінарний підхід -- фундаментальність знань -- випереджувальна освіта -- системні проблеми освіти -- економіка знань Аннотация: Показано необхідність інноваційного розвитку, підвищення якості, доступності та ефективності вищої освіти. Показана необходимость инновационного развития, повышения качества, доступности и эффективности высшего образования. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 44 Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Підготовка інженерів фывфывфыв: інженерні кадри -- реальний сектор економіки -- мультидисциплінарність -- економіка знань -- наукоємні технології -- парадигма -- трансфер Аннотация: Пропонований матеріал доповнює і розкриває сучасний стан та основні підходи до створення і використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованих на розвиток наукомісткого реального сектору економіки, заснованої на знаннях. Модель будується на суб'єкт-суб'єктній парадигмі, яка передбачає партнерські відносини між викладачем і студентом. Істотний акцент зроблений на проектному підході - навчанні в процесі роботи над реальними проектами (виконання науково-дослідних робіт за замовленнями промисловості). Доп.точки доступа: Періг, Олександр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 80 Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта [Текст] / І. Прокопенко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 14-19. Рубрики: Освіта в Україні--модернізація освіти фывфывфыв: модернізація системи освіти -- економіка знань -- концепція технологічних укладів -- науково-інноваційного розвиток -- інноваційна економіка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 99 Ляшенко, Г. Інтелектуальний капітал: його зміст і роль в економічному розвитку підприємства [Текст] / Г. Ляшенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 2. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. 68 (14 назв). - табл. . - ISSN 1682-2366
фывфывфыв: інтелектуальний капітал -- інтелектуальна економіка -- економіка знань -- людський капітал -- структурний капітал -- клієнтський капітал -- техноструктура Аннотация: У статті розглядається поняття "інтелектуальний капітал", розкриваються його зміст та значення як головної продуктивної сили в сучасному світі в умовах переходу від індустріальної до постіндустріальної економіки, тобто економіки знань(інтелектуальної економіки). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савченко, Володимир. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти [Текст] / В. Савченко, О. Маклюк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 5. - С. 51-64. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--економічні дисципліни Кафедра математики, фізики та економіки фывфывфыв: економічні дисципліни -- інноваційний розвиток -- економіка знань -- технологічний уклад -- вища освіта -- творчий потенціал -- інформаційно-мережеві технології Аннотация: У статті проаналізовано переваги економіки знань як економічної формації розвитку суспільства. Вказані суперечності і впровадження такої системи в Україні та напрями структурної перебудови інноваційного харакетру:збільшення наукомістких виробництв; удосконалення пропорцій макроекномічного розвитку; впровадження кластерів і територій з особливим податковим статусом. Увага акцентована на тому, що теорія економіки знань перебуває на стадії становлення, як і практика її впровадежння, особливо в частині адаптації до умов та суперечностей сучасної України і в цій площині відкриваються широкі перспективи для студентської молоді, вчених і практиків-виробничників. Доп.точки доступа: Маклюк, Олег Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |