Шифр: Д199251/2007/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2007г. N 5
Содержание:
Кононко, О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення / О. Кононко. - С.3-6
Бєлєнька, Г. Експериментування - крок до пізнання / Г. Бєлєнька. - С.7-10
Титаренко, Т. Мистецтво бути щасливою / Т. Титаренко. - С.11-15
Стриженко, Л. Художня студія: розвиток творчих здібностей / Л. Стриженко. - С.20-21
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Бєлєнька, Г.
    Експериментування - крок до пізнання [Текстььь] / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N5. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
фывфывфыв:
експериментування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Чехонина, О.
    Экспериментирование как основной вид поисковой деятельности. Старший дошкольный возраст [Текстььь] / О. Чехонина // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2007. - N6. - С. 13-16 . - ISSN 0012-561X
Рубрики: Дошкільники
   діяльність пошукова

   експериментування



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Ладивір, С.
    Не готові знання, а вміння їх здобувати. Від розвитку-до саморозвитку [Текстььь] / С. Ладивір // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N8. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта
фывфывфыв:
метод експериментування -- розвиток творчих здібностей -- розвиток умінь


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2008/12
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2008г. N 12
Содержание:
Степашко, В. Методи та форми управління науково- дослідною діяльністю студентів вищих навчальних закладів / В. Степашко. - С.3-6
Щербина, О. Педагогічні особливості формування інтелектуальних умінь майбутніх інженерів на заняттях з іноземної мови / О. Щербина. - С.6-10
Князян, М. Роль самостійно- дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян. - С.10-14
Гринченко, Н. Теоретичні основи та діагностичне дослідження формування соціальної компетентностї підлітка / Н. Гринченко. - С.14-16
Пащенко, М. Кредитно- модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі / М. Пащенко. - С.16-19
Кравченко, Т. Соціалізація дітей старшого шкільного віку: результати педагогічної діагностики / Т. Кравченко. - С.19-22
Карасевич, А. Педагогічні теорії формування готовності студентської молоді до створення сім’ї в сучасних умовах / А. Карасевич. - С.22-25
Барвінок, І. Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок. - С.25-28
Мішеніна, Т. Формування естетичного світогляду учнів на уроках української мови в контексті національної культури / Т. Мішеніна. - С.28-31
Грабовий, А. Шкільний хімічний експеримент як педагогічна система / А. Грабовий. - С.31-35
Порох, Л. Інтерактивні методи навчання: крок у майбутнє / Л. Порох, Н. Максимова. - С.35-43
Рогова, П. Діяльність освітянських бібліотек України в контексті ідей видатного педагога- гуманіста В. О. Сухомлинського / П. Рогова. - С.43-46
Рева, Ю. Мистецтво розроблення творчого задуму уроку- технології професійної майстерності учителя / Ю. Рева. - С.50-56
Прокоф’єва, М. Організація інтегративно-педагогічної діяльності в межах інноваційних технологій соціокультурно-педагогічної спрямованості / М. Прокоф’єва. - С.56-60
Чернишова, Є. Підвищення кваліфікації педагогів- позашкільників як нагальна потреба подальшого розвитку позашкільної освіти України / Є. Чернишова. - С.60-63
Малишевська, І. Історичний аспект розвитку логопедичної допомоги (кінець XIX - середина XX ст.) / І. Малишевська. - С.63-66
Загородня, А. Про педагогічний такт як основу виховання у працях І. О. Синиці / А. Загородня. - С.66-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Пащенко, М.
    Кредитно- модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі [Текстььь] / М. Пащенко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N12. - С. 16-19 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: навчання кредитно-модульне
   навчальний процес

   навчання студентів



Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


74.1
Ш 46


    Шемаханова, О. А.
    Организация экспериментальной деятельности при ознакомлении дошкольников с окружающим миром [Текст] / О. А. Шемаханова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 4. - С. 25-29. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкільна освіта--планування

фывфывфыв:
МЕТОД ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ -- експериментування дошкільнят -- експериментувальна діяльність дошкільнят


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2011/7/8
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текстььь] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Выходит ежемесячно
2011г. N 7/8
Содержание:
Світ мистецтва. - 2-а с. обкл.
Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011-2012 навчальному році : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 09.06.11 № 1/9-454]. - С.4
Таранік-Ткачук, К. Українська мова : (лист МОНмолодьспорту від 09.06.2011 р. № 1/9-454) / К. Таранік-Ткачук, Г. Шелехова, Н. Шинкарук. - С.4-13
Таранік-Ткачук, К. Українська література : (лист МОНмолодьспорту від 09.06.2011 р. № 1/9-454) / К. Таранік-Ткачук, Н. Шинкарук. - С.13-28
Антоняк, Соломія. Пісня і праця - великі дві сили! : інтегрований урок-дослідження у 6 класі / С. Антоняк. - С.30-33
Головко, Людмила. Сім чудес Криму : урок-проект з української мови у 8 класі / Л. Головко. - С.34-43
Деркач, Олена. Удосконалювати вміння : порівнювати, узагальнювати, систематизувати, дискутувати : урок з елементами дослідження та експериментування / О. Деркач. - С.44-50
Вдовиченко, Любов. Що ми в цім світі без любові... : урок-бесіда з української літератури у 10 класі / Л. Вдовиченко. - С.51-58. - Бібліогр.: 7 назв.
Максименко, Вікторія. Я торкнуся до вашого серця / В. Максименко. - С.59-63
Гаєвська, Надія. Як парость виноградної лози, плекайте мову : коспект відкритого заняття з української мови у педагогічному коледжі / Н. Гаєвська. - С.64-72. - Бібліогр.: 3 назв.
Пашкова, Людмила. Стрілецькі пісні - це ще одна сумна й маловідома сторінка історії / Л. Пашкова. - С.74-77. - Бібліогр.: 6 назв.
Ткачук, Надія. Поетичний словник : (віршований додаток до підручників української літератури для 5-8 класів) / Н. Ткачук. - С.78-81
Кушлаба, Михайло. Читання художнього твору - один із способів формування всебічно розвиненої особистості : (на матеріалі малої прози Валер’ягна Підмогильного) / М. Кушлаба. - С.82-86. - Бібліогр.: 9 назв.
Тимошенко, Людмила. Виховуємо патріотичні почуття : позакласний захід "Я люблю Україну" / Л. Тимошенко. - С.87-90
Марушкевич, Лариса. Збагнути суть авторського задуму : коспект уроку-дослідження за твором "Що може пензлик" Ірен Роздобудько / Л. Марушкевич. - С.91-94
Штейнбук, Фелікс. Долаючи стереотипи сприйняття : стаття друга : оповідання І. Нечуя-Левицького "Афонський пройдисвіт" у контексті тілесно-міметичного методу аналізу художніх творів / Ф. Штейнбук. - С.96-104. - Бібліогр.: 11 назв.
Пономаренко, Олеся. "Дивіться : це пожежа світу, буря первнів..." : межовий час у поезії Б.-І. Антонича / О. Пономаренко. - С.105-113. - Бібліогр.: 17 назв.
Слюсар, Антон. Чайнворд "Григір Тютюнник" / А. Слюсар. - С.114
Голобородько , Ярослав. Менестрелі : літературознавчий тетраптих / Ярослав Голобородько . - С.116-125
Степаненко, Микола. Павло Тичина у щоденникових записах Олеся Гончара : стаття шоста : Виступи Олеся Гончара на захист Павла Тичини / М. Степаненко. - С.126-132. - Бібліогр.: 8назв.
Реміша, Анеля. Григір Тютюнник. "Климко". Паралель між життям автора і сюжетом твору. Воєнне дитинство в повісті / А. Реміша. - С.133-138. - Бібліогр.: 6 назв.
Сидоренко, Ольга. "Щасливий, хто уміє дивуватись..." : [урок української мови побудовано за матеріалами збірки Івана Складаного "Мій чесний хліб"] / О. Сидоренко. - С.139-142
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)




    Деркач, Олена.
    Удосконалювати вміння : порівнювати, узагальнювати, систематизувати, дискутувати : урок з елементами дослідження та експериментування : [тема: "Сполучник як службова частина мови"] / О. Деркач // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 7/8. - С. 44-50
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія--сполучники
фывфывфыв:
частини мови -- сполучники -- службові частини мови -- урок з елементами дослідження


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)


Шифр: М760384/2011/10
   Журнал

Мультиверсум. Філософський альманах [Текстььь]. - К. : Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України. - ISSN 2078-8142. - Выходит ежемесячно
2011г. N 10
Содержание:
Йосипенко, О. М. Мовна гра герменевтики та мовні ігри Вітгенштайна / О. М. Йосипенко. - С.14-24.
Рожкова, Ю. А. "Криза філософії" 20 століття та можливості її подолання / Ю. А. Рожкова. - С.25-34.
Гаєвська, О. Б. Синергія соціального управління / О. Б. Гаєвська. - С.57-69.
Блохіна, Л. Л. Теоретико-методологічні аспекти політичної соціалізації особистості / Л. Л. Блохіна. - С.80-88.
Крилова, С. А. Соціальне партнерство як краса відносин у відкритому суспільстві / С. А. Крилова. - С.89-99.
Фатхутдінова, О. В. Правові основи організації та фінансування вищої освіти в Україні / О. В. Фатхутдінова. - С.153-162.
Буяк, Б. Б. Філософські засади міждисциплінарного підходу до дослідження політичної освіти / Б. Б. Буяк. - С.163-174.
Макаренко, С. О. Обдарованість як здатність особистості до творчості / С. О. Макаренко. - С.175-187.
Кришталь, Г. В. Чи може людина бажати зла заради зла? : "Записки з підпілля" Ф. Достоевського у морально-богословській перспективі / Г. В. Кришталь. - С.188-197.
Гнатів, З. Я. Біблійні мотиви в українській культурі як предмет соціально-філософської рефлексії: постоновка проблеми / З. Я. Гнатів. - С.198-207.
Ємельянова, Т. В. Фехнер Г. Т.: досвід експериментування в естетиці / Т. В. Ємельянова. - С.209-219.
Воронова, Н. С. Концептуалізація музичної естетики в проекціях сучасної філософської думки / Н. С. Воронова. - С.220-229.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


87.7
Z99


    Ємельянова, Т. В.
    Фехнер Г. Т.: досвід експериментування в естетиці [Текст] / Т. В. Ємельянова // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 10. - С. 209-219. . - ISSN 2078-8142
ББК 87.7
Рубрики: естетика--історія
   Естетика--персоналії

   психологи зарубіжних країн

   Німеччина--психологія, психологи
    Німеччина--філософи

фывфывфыв:
психологічна естетика -- біографічний метод -- реконструкція індивідуальності


Доп.точки доступа:
Фехнер, Густав Теодор (нім. фізик, психолог, філософ ; 1801-1887) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Бєлєнька, Ганна.
    Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 10-21.
ББК 74.105
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
   Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника

фывфывфыв:
пізнавальний розвиток -- значення та зміст -- особливості пізнавального розвитку -- методи експериментування -- досліди -- структура дослідів -- технологічні карти дослідів -- експериментально-дослідницька діяльність -- технології пізнавального розвитку


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


373.213.88(477)
Г 17


    Галяпа, Марія.
    Вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників / М. Галяпа, Л. Бондар // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 29-36.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

фывфывфыв:
освітні процеси -- експериментальна діяльність -- організація тематичного вивчення -- дитяче експериментування -- предметно-розвивальне середовище -- циклограми -- експериментально-дослідницька діяльність


Доп.точки доступа:
Бондар, Лариса

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.1
Х 29


    Хаярова, А. В.
    Экспериментальная деятельность дошкольников как средство познания окружающего мира [Текст] / А. В. Хаярова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 10. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідно-експериментальна робота
фывфывфыв:
експериментальна діяльність дошкільнят -- дитяче експериментування -- експериментування дошкільнят -- психічний розвиток дитини -- дослідницька діяльність дошкільника -- метод проектування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.1
С 30


    Семенова, Т. М.
    Детское экспериментирование как средство познавательного развития дошкольников [Текст] / Т. М. Семенова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 10. - С. 17-21. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідно-експериментальна робота
   Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку

фывфывфыв:
дитяче експериментування -- експериментування дошкільнят -- експериментальна діяльність дошкільнят -- міні-лабораторії -- спостереження -- досліди
Аннотация: Стаття піднімає питання вивчення дитячого експериментування та його активне впровадження в практику роботи дитячого дошкільного закладу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.1
Б 20


    Баландина, Т. Б.
    Организация работы по экспериментированию в ДОУ [Текст] / Т. Б. Баландина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 10. - С. 22-27 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідно-експериментальна робота
фывфывфыв:
пізнавальні здібності дитини -- самостійне експериментування -- заняття-експериментування -- міні-лабораторії -- обладнання центрів експериментування -- логопедична група
Аннотация: Стаття знайомить читача із структурою перспективного плану по розвитку пізнавальних здібностей дітей через організацію самостійного експериментування та підготовкою і проведенням заняття-експериментування з дітьми 4 - 6 років життя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.102
Р 88


    Руснак, Леся.
    Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 13-20 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника
   Розвиток мовлення --дослідницька діяльність--дошкільники

фывфывфыв:
інтеграція освітнього процесу -- мовленнєва діяльність -- природничо-дослідницька діяльність -- напрями процесу інтеграції -- пізнавальна активність -- розвиток мовлення -- саморозвиток -- експериментування -- діяльнісний підхід -- досліди -- співпраця з батьками -- старші дошкільники -- дослідницька діяльність дошкільника
Аннотация: Висвітлено досвід роботи з інтеграції мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі № 1 "Веселка" м. Сокиряни Чернівецької обл.


Доп.точки доступа:
Гладка, Ганна

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


72
Л 84


    Лукьянец, В. С.
    Этическая парадоксальность фундаментальной науки коллайдерного века [Текст] / В. С. Лукьянец // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 3-13. - Библиогр. в конце ст.
ББК 72
Рубрики: Наука--експериментування--етична складова
   Наука--філософія науки

   Кафедра фізики

фывфывфыв:
суперколайдери -- мегаколайдери -- небезпека -- нуклеариты -- черные дыры -- магнитные монополии -- філософія науки
Аннотация: Мета статті - прояснити головні особливості філософського підходу до усвідомлення майбутньої практики експериментування на мегаколайдерах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Галаник, Оксана
    Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Оксана Галаник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ігрові методи
фывфывфыв:
образотворчість -- експериментування -- природознавче виховання -- заняття в ДНЗ
Аннотация: Подано розробку заняття, мета якого - поглиблювати й розширювати уявлення дітей про зміни в природі; закріплювати їхні знання про воду, її увластивості; залучати до елементарної експерементальної діяльності - виготовлення кольорових крижаних фігурок; вправляти у малюванні на оргсклі; розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять, товариськість та ін.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Д199251/2018/4
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2018г. N 4
Содержание:
Бєлєнька, Ганна. Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання / Ганна Бєлєнька. - С.2-7
Павлюченко, Тетяна. Як мотивувати дітей до пізнання природи : з досвіду роботи / Тетяна Павлюченко, Яна Хомутова. - С.8-10
Павлюченко, Тетяна. Про квіти дбають діти : заняття в куточку природи з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи / Тетяна Павлюченко, Яна Хомутова. - С.11-12
Стеценко, Ірина. STREAM-освіта: математичне дослідження / Ірина Стеценко. - С.13-15
Кайль, Наталя. Загадковий бджолиний світ : цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи / Наталя Кайль. - С.16-19
Володій, Оксана. Метеостанція в дитсадку : спостерігаємо, прогнозуємо, граємо / Оксана Володій, Тетяна Поліканова. - С.20-22
Єфименко, Микола. Педагогічна Пальмістрія, або Про що говорять дитячі кістки / Микола Єфименко, Віталій Марчук. - С.23-25
Мяус, Катерина. Як малята експериментували і фіксикам допомагали! Заняття-експериментування для дітей старшої групи / Катерина Мяус, Антоніна Галілей . - С.26-27
Ганьковська, Вікторія. Веселі ґудзики : заняття для дітей раннього віку / Вікторія Ганьковська. - С.28-29
Либа, Олександра. Чарівне дерево : посібник для дітей молодшої та середньої груп / Олександра Либа, Тетяна Ясінська. - С.30
Давидова, Наталія. Бадьора зарядка - початок вдалого дня / Наталія Давидова. - С.31-33
Гайшинець, Наталія. Веселкові стрічечки: музична казка для дітей середньої групи / Наталія Гайшинець. - С.34-39
Вітаймо квітами випускників : [дизайн зали]. - С.3 обкладинки
Либа, Олександра. Великоднє натхнення / Олександра Либа. - С.4 обкладинки
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)