Б 15 Бадер, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : фотогр. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: вищі навчальні заклади -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи -- інформаційні технології -- комунікаційні технології -- наукові теми -- електронні навчальні засоби Аннотация: У статті обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". Доп.точки доступа: Хижняк, Інна Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 29 Марценюк, В. П. Інформаційні ресурси як засіб розвитку іншомовних компетенцій у школярів: перспективи використання в навчальних закладах III-IV освітніх етапів Республіки Польща [Текст] / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 9-17. Рубрики: Інформаційні ресурси фывфывфыв: інформаційні ресурси -- рівні CEFR -- іншомовні компетенції -- електронні навчальні засоби Аннотация: У роботі розглядаються відкриті інформаційні ресурси і прогамні додатки, що використовуються для розвитку іншомовних компетенцій польськими школярами III-IV освітніх етапів. Проаналізовано вплив використання електронних засобів на здобуття мовних рівнів CEFR. Доп.точки доступа: Коцюба, Р. Б. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |