П 91 Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10 Рубрики: Електронні засоби навчання Інформаційна культура Інформаційні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: електронний навчальний контент -- навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 60 Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення [Текст] / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 3-6. Рубрики: Електронні інформаційні ресурси Інформаційні технології в освіті фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- ІКТ-навчання -- комп’ютерна програма Аннотация: В статті зазначено, що усю множину електронних інформаційних ресурсів, що використовуються в системі освіти, у сучасній педагогічній науці і практиці означають терміном електронні освітні ресурси (ЕОР). Це сукупність електронних інформаційних об'єктів, інформаційно-об'єктне наповнення електронних систем, призначених для інформаційного забезпечення функціонування і розвитку системи освіти. Доп.точки доступа: Лапінський, В. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси [Текст] : наказ...від 01.10.2012р. № 1060> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 52-54. Рубрики: Викладання інформатики в школі--нормативні матеріали фывфывфыв: електронні освітні ресурси -- видання електронні -- інформаційні системи -- положення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литвинова, Світлана Григорівна. Хмарні технології. Соціальне середовище програмування TOUCHDEVELOP [Текст] / С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання фывфывфыв: середовище програмування -- хмарні технології -- навчальні ігри -- електронні освітні ресурси Аннотация: У статті розкрито основні ідеї хмарної технології "інфраструктура як сервіс" на прикладі Touchdevelop. Описано його можливості у розробці ігрових електронних освітніх ресурсів, розкрито особливості, уточнено поняття соціального середовища програмування, узагальнені можливості реалізації в середній загальній освіті, наведено приклади розробки електронних освітніх ресурсів. Доп.точки доступа: Тебенко, Олексій Віталійович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бублова, Вікторія. Про впровадження науково-педагогічного проекту "Обласна електронна школа "Школа, відкрита для всіх" / В. Бублова> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 19-20. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Дистанційна освіта--проекти фывфывфыв: дистанційна освіта -- науково-педагогічні проекти -- електронні освітні ресурси Аннотация: У статті представлено досвід роботи науково-педагогічного проекту "Обласна електронна школа "Школа, відкрита для всіх", започаткованого Головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації, мета якого - створення відкритого освітнього ресурсу для організації дистанційного навчання в системі додаткової та основної освіти. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
К 78 Красота, О. В. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі вивчення шкільного курсу "Географія" (з досвіду роботи) [Текст] / О. В. Красота> // Географія та економіка в рідній школі. - 2014. - N 5. - С. 19-23. Рубрики: Викладання географії в школі фывфывфыв: електронні освітні ресурси -- мультимедійні технології -- медіакультура Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононец, Н. В. DR. EXPLAIN як ефективний засіб створення електронних навчальних ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання [Текст] / Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 35-41. Рубрики: Електронні засоби навчання фывфывфыв: ресерсно-олрієнтоване навчання -- інформаційно-освітнє середовище -- електронні освітні ресурси -- електронні засоби навчального призначення -- електронний навчальний ресурс Аннотация: У статті автор досліджує один із засобів створення електронних навчальних ресурсів для організації ресурсно-орієнтованого навчання - програмний додаток Dr. Explain. Розглядаються можливості й ефективні прийоми, які використовуються під час створення електронних навчальних ресурсів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литвинова, Світлана Григорівна. "Розумники” (Smart kids) - поєднання новітніх ІКТ і електронних освітніх ресурсів задля ефективності навчання учнів початкої школи [Текст] / С. Г. Литвинова, О. В. Кохан, І. М. Каплаушенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 21-24. Рубрики: Початкова школа--навчання--засоби навчання фывфывфыв: електронні освітні ресурси -- електронні засоби навчання -- інтерактивний підручник -- початкова школа -- педагогічний експеримент “Розумники” Аннотация: З метою створення умов використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій і електронних освітніх ресурсів, під час навчання учнів початкової школи, було започатковано експеримент “Розумники”, про який розповідається у наведеній статті. Доп.точки доступа: Кохан, Олександр Валерійович; Каплаушенко, Ігор Миколайович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 48 Мельник, О. М. Основи визначення ефективності використання електронних освітніх ресурсів і планшетів у навчально-виховному процесі початкової школи [Текст] / О. М. Мельник> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Електронні засоби навчання Навчання--інформаційні технології фывфывфыв: електронні освітні ресурси -- планшети -- інформаційні технології навчання -- школярі Аннотация: У статті висвітлено основні результати констатувального етапу дослідження ефективності використання планшетів і електронних освітніх ресурсів учнями 6-7 років. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 64 Мирошніченко, Юрій Борисович. Методична система навчання школярів астрономії на основі ділових комп’ютерних ігор [Текст] / Ю. Б. Мирошніченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 23-27. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Викладання астрономії в школі--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: астрономічні знання -- методика навчання астрономії -- предметна компетентність -- електронні освітні ресурси -- ділові комп’ютерні ігри Аннотация: У статті розглядається методична система навчання астрономії з використанням ділових комп’ютерних ігор. Даються рекомендації щодо організації навчання астрономії в гуртках, на факультативах і елективних курсах. Проведений аналіз деяких комп’ютерних ігор, які можуть використовуватись під час вивчення астрономії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Л 93 Любарець, Владислава. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти [Текст] / В. Любарець> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 58-63 Рубрики: Вища освіта--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: електронні освітні платформи -- електронні освітні ресурси -- якісна освіта Аннотация: Наголошується на актуальності створення інформаційно-освітнього середовища з нетрадиційними освітніми системами та технологіями і розробки нових шляхів їх здійснення, що вплине на інноваційний розвиток суспільства в цілому. Подано проект електронної освітньої платформи - Універсальний освітній простір ACCENT. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 79 Формуємо каталог електронних освітніх ресурсів> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 13–14. Рубрики: Дошкільна освіта--освітні ресурси Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: дошкільна педагогіка -- освітні ресурси -- електронні освітні ресурси Аннотация: Поради вихователям-методистам із створення каталогу електронних освітніх ресурсів (місце збереження спеціально дібраних інформаційних ресурсів, якими можуть користуватися всі учасники освітнього процесу). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рибалко, Ольга Олексіївна. Проектування електронних освітніх ресурсів навчання математики в початковій школі з використанням системи ADOBE FLASH [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.10-інформаційно-комунікаційні технології в освіті / О. О. Рибалко ; НАПН України, Ін-т інформац. технологій і засобів навчання. - : ІІТЗН НАН України, 2017. - 21 с. Рубрики: Електронні освітні ресурси навчання в початковій школі автореферати дисертацій--педагогіка Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту фывфывфыв: електронні освітні ресурси -- математика в початковій школі Доп.точки доступа: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 50 Смирнова, Ірина. Мета і зміст підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів [Текст] / І. Смирнова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 28-34.
Електронні освітні ресурси фывфывфыв: професійна освіта -- майбутні вчителі технологій -- інформаційно-технологічна підготовка -- методики навчання -- електронні освітні ресурси Аннотация: У статті подано опрацьовані результати педагогічного експерименту за темою дисертаційного дослідження “Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів”. Вони відображають реальну картину реалізації мети і змісту підготовки майбутніх учителів до розроблення електронних освітніх ресурсів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Г 75 Грабовський, Петро Петрович. Організація відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища за допомогою хмарного сервісу Google Classroom [Текст] / П. П. Грабовський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 11-14.
фывфывфыв: електронні освітні ресурси -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- Saas Classroom -- Google Suite for Education -- післядипломна педагогічна освіта Аннотация: У статті описано хмарний додаток Saas типу Google Classroom, що може слугувати засобом організації відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища, а також практичне застосування цього програмного засобу у закладі післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Ш 37 Шевчук, Борис Вікторович. Окремі компоненти системи навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей засобами електронних освітніх ресурсів [Текст] / Б. В. Шевчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7. - С. 28-34. - Бібліогр.: 11 назв.
Підготовка інженерів-педагогів--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: технологія навчання -- інженерно-педагогічні спеціальності -- електронні освітні ресурси -- електронні навчально-методичні комплекси (енмк) -- комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання Аннотация: У статті розглянуто особливості організації навчального процесу студентів інженерно-педагогічних спеціальностей засобами електронних освітніх ресурсів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
М 48 Мельник, О. Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном / Оксана Мельник, Вікторія Косик> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 3–9 : рис. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
Освіта в зарубіжних країнах--підручники--електронні підручники США--освіта Нідерланди--освіта Угорщина--освіта фывфывфыв: електронний підручник -- е-підручник -- зарубіжний досвід -- електронне видання -- електронні освітні ресурси Аннотация: Метою статті є вивчення й аналіз поняття "е-підручник" та передового зарубіжного досвіду використання е-підручників в освітньому процесі. Доп.точки доступа: Косик, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-97 Чхало, Оксана Миколаївна. Застосування технології BYOD в освітньому процесі аналітичної хімії [Текст] / О. М. Чхало> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
Кафедра хімії фывфывфыв: аналітична хімія -- фармакологія -- змішане навчання -- електронні освітні ресурси -- власні гаджети -- ресурси Інтернет Аннотация: Мета статті полягвє в подоланні досвіду створення й застосування моделі освітнього процесу аналітиіної хімії, заснованої на його доповненні мультимедійними, довідковими та іншими матеріалами з використанням концепції BYOD та змішаного навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
К 17 Калініна, Людмила Миколаївна. Аналіз базових засад управління опорним закладом освітнього округу [Текст] / Л. М. Калініна, М. О. Топузов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 21-26. - Бібліогр.: 12 назв.
фывфывфыв: управління закладом освіти -- заклади освіти -- освітній округ -- електронні освітні ресурси Аннотация: У статті розглянуто результати аналізу досвіду організації та діяльності різноманітних закладів освіти. Показано, що якість освіти та її вартість у розрахунку на одного суб’єкта навчання залежить від кількості учнів у навчальному закладі. Зазначені залежності є нелінійними, їх екстремуми, а саме мінімум вартості навчання і максимум якості освіти не збігаються, але їх зближення вказують на можливість оптимізації процесу. Результатом зазначеного може бути суттєвий і позитивний суспільний ефекь - покращення якості освіти. Сформульовано деякі поради щодо інформатизації освітнього процесу та управління ним. Доп.точки доступа: Топузов, Михайло Олегович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
У 31 Удовиченко, Ірина Віталіївна. Використання освітніх інтернет-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти [Текст] / І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 23-29. - Бібліогр.: 7 назв
фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- освітні інтернет-сервіси -- процес навчання -- заклади загальної середньої освіти Аннотация: У статті висвітлено питання актуальності використання інформаційно-комунікаційних технологій, освітніх інтернет-сервісів на уроках географії в закладах загальної середньої освіти. Відображено окремі аспекти створення електронних освітніх ресурсів з географії за допомогою використання сервісу LearningApps та технології Web 2.0 - на різних етапах уроків географії, у позанавчальній роботі з предмета та з метою пропедевтики профілізації. Доп.точки доступа: Солотвінський, М. Р. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |