Разумникова, О. М.
    Влияние индуцированных эмоций на креативность / О. М. Разумникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 93-103. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.35
Рубрики: Креативність--вплив емоцій
   Емоції--креативність

фывфывфыв:
креативність -- емоційна регуляція -- нейротизм -- емоційний інтелект -- індукційні емоції
Аннотация: Изучено влияние изменений настроения, вызванных просмотром слайдов разного эмоционального содержания, на психометрические показатели креативности студентов с учетом уровня их нейротизма и эмоционального интеллекта.
Вивчено вплив змін настрою, викликаних переглядом слайдів різного емоційного змісту, на психометричні показники креативності студентів з урахуванням рівня їх нейротизму та емоційного інтелекту.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.4
П 16


    Панкратова, Алина Александровна.
    Подход Дж. Гросса к изучению эмоциональной регуляции : примеры кросскультурных исследований / А. А. Панкратова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 147-155. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Емоції--емоційна регуляція
   Експериментальна психологія--опитування

фывфывфыв:
емоційна регуляція -- когнітивна переоцінка -- подавлення експресії -- культура -- емоції -- емоційні стани -- лабораторні експерименти -- опитувальники
Аннотация: Розглянуто стратегії емоційної регуляції, запропоновані Дж. Гроссом. Проаналізовано зв’язок між цінностями культури та вимогами, які пред’являються до емоційної регуляції. Наведено результати досліджень наслідків когнітивної переоцінки та подавлення експресії для представників американської культури.


Доп.точки доступа:
Гросс, Джеймс (професор факультету психології Стенфордського університету) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)


159.942
Ч-34


    Чебикін, О.
    Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів / Олексій Чебикін // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 76–88. - Бібліогр.: 31 назва. . - ISSN 1810-2131
УДК
Рубрики: Психологія навчання--пізнавальна діяльність школярів--емоційна регуляція
фывфывфыв:
емоційна стійкість особистості -- навчально-пізнавальна діяльність -- емоційна стійкість -- емоційна регуляція -- емоційна ситуація
Аннотация: В дослідженні обґрунтовані структури психологічних механізмів і дидактичних умов емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності учнів, подана класифікація емоцій й охарактеризована система методів умілої роботи педагога з їхніми емоційними станами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)