Столяренко, О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / Олена Столяренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 37-43 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Самосвідомість--розвиток--учні Виховання--цінності фывфывфыв: ціннісне ставлення до людини -- емоційний компонент -- когнітивний компонент -- самосвідомість -- трирівнева структура самосвідомості Аннотация: У статті висвітлено психологічні основи виховання в учнів ціннісного ставлення до людини. Обгрунтовано роль у цьому процесі когнітивного та емоційного компонентів розвитку самосвідомості вихованців. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 11 Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності [Текст] / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 22-29. Рубрики: Соціальна психологія--емоції фывфывфыв: агресивна поведінка -- упевненість -- самооцінка -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- нонконформізм -- соціально-психологічний тренінг Доп.точки доступа: Літвінова, О. В.; Загірняк, М. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Н. Білоконна> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 43-46. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня фывфывфыв: навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |