Столяренко, О.
    Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / Олена Столяренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 37-43 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Самосвідомість--розвиток--учні
   Виховання--цінності

фывфывфыв:
ціннісне ставлення до людини -- емоційний компонент -- когнітивний компонент -- самосвідомість -- трирівнева структура самосвідомості
Аннотация: У статті висвітлено психологічні основи виховання в учнів ціннісного ставлення до людини. Обгрунтовано роль у цьому процесі когнітивного та емоційного компонентів розвитку самосвідомості вихованців.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.5
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності [Текст] / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 22-29.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--емоції
фывфывфыв:
агресивна поведінка -- упевненість -- самооцінка -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- нонконформізм -- соціально-психологічний тренінг


Доп.точки доступа:
Літвінова, О. В.; Загірняк, М. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
Б 11


    Білоконна, Н.
    Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Н. Білоконна // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 43-46. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня
фывфывфыв:
навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)