Андреева, И. Н.
    Предпосылки развития эмоционального интеллекта [Текстььь] / И. Н. Андреева // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N5. - С. 57-65. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Емоції
фывфывфыв:
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88
Л 12


    Лабунская, В. А.
    Теоретико-эмпирические основания создания методики "диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения" и ее модификаций [Текст] / В. А. Лабунская // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 4-19
ББК 88
Рубрики: психологія соціального пізнання
   психодіагностика особистості

   Кафедра загальної та практичної психології

фывфывфыв:
НЕВЕРБАЛЬНА ПОВЕДІНКА -- ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


88
С 32


    Сергиенко, Е. А.
    Эмоциональный интеллект : модель, структура теста (MSCEIT V 2.0) (русскоязычная адаптация) [Текст] / Е. А. Сергиенко, И. И. Ветрова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 19-29
ББК 88
Рубрики: Інтелект
   Кафедра загальної та практичної психології

фывфывфыв:
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Доп.точки доступа:
Ветрова, И.И.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


88
А 65


    Андреева, И. Н.
    Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности [Текст] / И. Н. Андреева // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 63-67.
ББК 88
Рубрики: соціальна адаптація
   Гендер--социальная психология

фывфывфыв:
емоційний інтелект


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


88
С 14


    Садокова, А. В.
    Методика измерения эмоционального интеллекта взрослых [Текст] / А. В. Садокова, Л. Н. Вахрушева, В. В. Гризодуб // Психология зрелости и старения : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2010. - N 4. - С. 5-17. . - ISSN 0236-4999
ББК 88
Рубрики: Психодіагностика дорослої людини
фывфывфыв:
емоційний інтелект


Доп.точки доступа:
Вахрушева, Л. Н.; Гризодуб, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.2
Г 15


    Галіцина, Людмила.
    Чи можливе управління без емоцій [Текст] / Л. Галіцина // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2011. - N 12. - Вкладка. С.2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Управління освітою
   Емоції--управління

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
емоційний інтелект


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


81.2-9
А 67


    Аникина, Ю. В.
    Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки
Аннотация: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)




    Колесникова, Н. И.
    Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.374
Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності
   Психологія розвитку--статевовікові відмінності

фывфывфыв:
розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності
Аннотация: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88
Н 63


    Николаева, Е. И.
    Особенности эмоционального интеллекта матерей с разным уровнем привязанности к ребенку / Е. И. Николаева, В. С. Меренкова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 70-77 : табл. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: психологія матері
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність
Аннотация: Изучается взаимосвязь параметров эмоционального интеллекта и привязанности к ребенку у матерей, имеющих детей первых двух лет жизни (n=100). Корреляционный анализ выявил наличие взаимосвязи между пониманием чужих эмоций, общим эмоциональным интеллектом матерей детей до года и поддержкой которую они оказывают своим детям. Установлено, что матери детей второго года жизни со средним уровнем привязанности имеют более низкие значения личностной и ситуативной тревожности, а также более высокий уровень понимания эмоций по сравнению с матерями, имеющими низкий уровень привязанности.
Вивчається взаємозв'язок параметрів емоційного інтелекту і прихильності до дитини у матерів, які мають дітей перших двох років життя (n = 100). Кореляційний аналіз виявив наявність взаємозв'язку між розумінням чужих емоцій, загальним емоційним інтелектом матерів дітей до року і підтримкою, яку вони надають своїм дітям. Встановлено, що матері дітей другого року життя із середнім рівнем прихильності мають більш низькі значення особистісної та ситуативної тривожності, а також більш високий рівень розуміння емоцій у порівнянні з матерями, які мають низький рівень прихильності.


Доп.точки доступа:
Меренкова, В. С.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.6
А 28


   
    Адаптация русскоязычной версии "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард / Г. Г. Князев, Л. Г. Митрофанова, О. М. Разумникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 112-118 : рис., табл. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.6
Рубрики: Психологія емоцій
   Психологія інтелекту

фывфывфыв:
емоційний інтелект -- конфіматорний факторний аналіз -- експлоаторний факторний аналіз -- емоційний вираз обличчя
Аннотация: Приводятся результаты адаптации "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард на российской выборке (n=691). Применение эксплораторного и конфиматорного факторного анализа показало хорошее соответствие факторной структуры опросника теоретически ожидаемой. Выявленные половые и возрастные различия в оценках по шкалам опросника соответствовали описаным в литературе: эмоциональный интеллект у женщин был выше, чем у мужчин, и у взрослых выше, чем у подростков. Корреляция со шкалами "Маркеров факторов большой пятерки" соответствовали теоретически предсказанным. Эксперименты с предъявлением эмоциональных стимулов показали более высокую чувствительность к эмоциональному содержанию стимулов у лиц с высокими значениями по шкалам эмоционального интеллекта.
Наводяться результати адаптації "Опитувальника емоційного інтелекту" К. Барчард на російській вибірці (n = 691). Застосування експлораторного і конфіматорного факторного аналізу показало гарну відповідність факторної структури опитувальника теоретично очікуваної. Виявлені статеві і вікові відмінності в оцінках за шкалами опитувальника відповідали описам в літературі: емоційний інтелект у жінок був вище, ніж у чоловіків, і у дорослих вище, ніж у підлітків. Кореляція зі шкалами "Маркерів факторів великої п'ятірки" відповідали теоретично передбаченим. Експерименти з пред'явленням емоційних стимулів показали більш високу чутливість до емоційного змісту стимулів у осіб з високими значеннями по шкалах емоційного інтелекту.


Доп.точки доступа:
Князев, Г. Г.; Митрофанова, Л. Г.; Разумникова, О. М.; Барчард, К. (американський доктор філософії) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.4
П 12


    Павлова, Е. М.
    Креативность и толерантность к неопределенности как предикторы актуализации эмоционального интеллекта в личностном выборе / Е. М. Павлова, Т. В. Корнилова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 39-49. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.4
Рубрики: Когнітивна психологія
   Толерантність

фывфывфыв:
особистісний вибір -- креативність -- емоційний інтелект -- невизначеність -- творчість -- творчі професії
Аннотация: Встановлені зв'язки показників креативності, толерантності-інтолерантності до невизначеності (ТН / ІНТ) і шкал емоційного інтелекту (ЕІ) на студентських вибірках. Продемонстровані відмінності в їх зв'язках між вибірками студентів-психологів, майбутніх музикантів і режисерів.


Доп.точки доступа:
Корнилова, Т. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.352
М 80


    Морозов, В. П.
    Эмоциональный слух: экспериментально-психологические исследования / В. П. Морозов // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 1. - С. 45-62. - Библиогр.: 82 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.352
Рубрики: Психічні процеси--емоції особистості
   Когнітивна психологія

фывфывфыв:
психічні процеси -- емоції особистості -- емоційний слух -- емоційний інтелект -- невербальна комунікація
Аннотация: Властивість особистості - переживати різні емоційні стани, керувати своїми емоціями, розвивати емоційний інтелект.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.202.5
П 80


    Прокопенко, Валентина.
    Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів [Текст] / В. Прокопенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 30-32 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.202.5
Рубрики: Початкова школа--навучальні проекти
фывфывфыв:
інтелектуальні здібності -- емоційний інтелект -- навчальні проекти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Разумникова, О. М.
    Влияние индуцированных эмоций на креативность / О. М. Разумникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 93-103. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.35
Рубрики: Креативність--вплив емоцій
   Емоції--креативність

фывфывфыв:
креативність -- емоційна регуляція -- нейротизм -- емоційний інтелект -- індукційні емоції
Аннотация: Изучено влияние изменений настроения, вызванных просмотром слайдов разного эмоционального содержания, на психометрические показатели креативности студентов с учетом уровня их нейротизма и эмоционального интеллекта.
Вивчено вплив змін настрою, викликаних переглядом слайдів різного емоційного змісту, на психометричні показники креативності студентів з урахуванням рівня їх нейротизму та емоційного інтелекту.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.946
З-12


    Забаровська, С. М.
    Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 47-59. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.946
Рубрики: Шкільний психолог--емоційна компетентність
   Тренінги психологічні--емоційна компетентність

фывфывфыв:
емоційний інтелект -- програма тренінгу -- тренінг емоційної компетентності
Аннотация: Мета тренінгу: сприяти формуванню емоційної компетентості психологів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88.946
З-12


    Забаровська, С. М.
    Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 8-12
ББК 88.946
Рубрики: Шкільний психолог--емоційна компетентність
фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- емоційний інтелект -- емоційна компетентність -- практичний психолог
Аннотация: У статті здійснюється теоретичний аналіз поняття "психологічне благополуччя", "емоційний інтелект", "емоційна компетентність". Наводяться результати емпіричного дослідження залежності відчуття психологічного благополуччя практичних психологів від рівня їх емоційного інтелекту. Обґрунтовується міркування щодо розгляду емоційної компетентності психологів як умови підтримання їх психологічного благополуччя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88.912
М 42


    Мединська, Ю. Я.
    Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] / Ю. Я. Мединська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 11-15. - Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ
ББК 88.912 + 88.336-41 + 88.334.1
Рубрики: Інтелект--емоційний інтелект--діагностика
   Психодіагностика--емоційний інтелект

   Психологія особистості--інтелект

фывфывфыв:
емоційний інтелект -- моделі здібностей -- змішана модель -- психологічна діагностика
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню сучасних теоретичних підходів до концептуалізації та дослідження феномену "емоційного інтелекту". Подано інформацію про моделі здібностей та змішані моделі визначення та дослідження емоційного інтелекту, а також проаналізовано деякі існуючі методики діагностики емоційного інтелекту з точки зору їхньої змістовної валідності. Виявлено та описано рія проблем у сфері діагностики емоційного інтелекту.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88
С 95


    Сысоева, Т.
    Выраженность эмоционального эффекта Струпа и эмоциональный интеллект [Текст] / Т. Сысоева // Психологический журнал. - 2013. - Том т. 34, N 6. - С. 35-45. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Когнітивна психологія
фывфывфыв:
емоційний ефект Струпа -- емоційний інтелект -- переробка інформації


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88.5
Л 95


    Люсин, Д. В.
    Измерение способности к распознанию эмоций с помощью видеотекста [Текст] / Д. В. Люсин, В. В. Овсянникова // Психологический журнал. - 2013. - Том т. 34, N 6. - С. 82-95. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.5
Рубрики: Емоції (психол.)
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- відеотест


Доп.точки доступа:
Овсянникова, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88
Ж 91


    Журавлева, М. О.
    Развитие эмоционального интеллекта у будущих психологов: программа и результаты тренинга [Текст] / М. О. Журавлева // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 73-83. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: інтелект--емоційний
   Студенти-психологи

фывфывфыв:
емоційний інтелект -- психологічні тренінги


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)