П 52 Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 10-13. Рубрики: Психологія дитини--емоції Казкотерапія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: емоційний досвід -- підструктура особистості -- емоційні сфери -- почуття -- емоції -- сприйняття казки Аннотация: Про використання казки, як терапевтичного засобу в ДНЗ. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Жарковская, Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки Навчання--процес навчання--засоби наочності Флософія--етика Дитяча психологія--шкільний вік Педагогічна психологія--навчання Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література Аннотация: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |