Б 51 Берн, Шон. Гендерная психология [Текст] : научное издание / Ш. Берн. - 2-е международное изд. - СПб. : Прайм - ЕВРОЗНАК : "Издательский дом НЕВА" ; М. : "ОЛМА-ПРЕСС", 2002. - 320 с. - (Секреты психологии). - Библиогр.: с. 306-318. - ISBN 5-93878-019-5 : 16.90 грн.
РУБ 156 Рубрики: Гендер--аналіз --цінності--культура Психологія статі Емпатія Гендер--соціальна категорія Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 97 Мэй, Ролло. Искусство психологического консультирования: Как давать и обретать душевное спокойствие [Текстььь] / Р. Мэй. - М. : Апрель Пресс : ЭКСМО-ПРЕСС, 2002. - 256 с. - (Искусство консультирования). - Библиогр.: с. 251-252. - Пер. изд. : THE ART OF COUNSELING: How to gain and give mental health / Rollo May. - ISBN 5-04-008465-Х (в пер.) : 20.80 грн.
РУБ 158 Рубрики: Личность--психологический анализ Психологія--консультування Влияние Семья Контакт Характер Исповедь Консультант--анализ фывфывфыв: емпатія -- психологічне консультування Аннотация: Это очень простая книга, доступная любому человеку, желающему приобрести навыки консультирования без всякого специального образования, будь то преподаватель, социальный работник, религиозный служитель и пр., то есть тот, кому приходится разговаривать с людьми и выслушивать их чаще, чем кому бы то ни было. Рекомендуется всем страждущим душевного здоровья и всем желающим помогать в этом. Доп.точки доступа: May, Rollo Экземпляры всего: 6 фб (1), Ч.З.№2 (3), пед. (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), пед. (1), ав (1) |
Г 63 Гольдштейн, Арнольд. Тренінг умінь спілкування: Як допомогти проблемним підліткам [Текст] / А. Гольдштейн, В. Хомик; пер. з англ. В. Хомик. - К. : Либідь, 2003. - 520 с. - Бібліогр.: с. 490-519. - ISBN 966-060272-3 : 18.65 грн., 8.20 грн., 22.40 грн. Содержание: Зменшення агресії . - С .20-283 Послаблення стресу . - С .284-383 Зведення до мінімуму упереджень . - С .384-489
РУБ 158.9 Рубрики: Уміння Агресія Стрес Соціальні ситуації Гнів--контроль Моральні міркування Свідомість--вимір Стрес-менеджмент Проблеми--розв’язання Підтримка Емпатія Кооперування взаємодія груп малі групи Тренінги взаєморозуміння (психол.) Доп.точки доступа: Хомик, Володимир; Хомик, Володимир \пер.\ Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. и.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Содержание: Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27 Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32 Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47 Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67 Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75 Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88 Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108 Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137 Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183 Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197 Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239 Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261 Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268 П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286 Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294 Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310 Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316 Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334 Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338 Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360 Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418 Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431 Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439 Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Доп.точки доступа: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002г. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 фывфыв: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 фывфыв: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 фывфыв: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 фывфыв: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 фывфыв: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 фывфыв: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 фывфыв: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 фывфыв: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 фывфыв: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 фывфыв: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текстььь] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія фывфывфыв: ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Губкина, Т. К. Социально-психологический тренинг с учителями [Текстььь] / Т.К. Губкина> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N3. - С. 91-118
Рубрики: Спілкування вчителя і учня Емпатія Конфлікти Мислення Рефлексія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПГ/2004/2 Газета 2004г. N 2 Максименко, С. Д. Види спостереження та специфіка його реалізації / С.Д. Максименко. - С.4-7 Клименко, В. В. Критерії психічного здоров’я / В.В. Клименко. - С.8-12 Підготовка учнівької молоді в системі професійної освіти . - С.13-17 Лабораторія психології дошкільника. - С.18-21 Рябовол, Т. А. Емпатія в соціальній адаптації / Т.А. Рябовол. - С.22-24 Філоненко, Л. А. Витоки поширення наркоманії та алкоголізму / Л.А. Філоненко. - С.28-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рябовол, Т. А. Емпатія в соціальній адаптації [Текстььь] / Т.А. Рябовол> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N2. - С. 22-24
Рубрики: Соціальна адаптація Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Український, Я. Психологія натовпу [Текстььь] / Я. Український> // Психолог. - 2004. - N5 (лютий). - С. 9-17
Рубрики: психологічні впливи Соціальна психологія психологія натовпу Спілкування альтруїзм заступництво Емпатія деіндивідуалізація соціальна група фывфывфыв: соціальна спільність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ерніязова, В. Нейротичні ускладнення розвитку дитини за шкільним чинником походження [Текстььь] / В. Ерніязова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N12. - С. 54-56 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Спілкування вчителя і учня педагогічна корекція особистість педагога (вчителя) невроз дитячий, шкільний психологія молодшого школяра вікова психологія емпатія фывфывфыв: НЕЙРОТИЗМ Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
> Шифр: П2/2005/13(квітень) Газета 2005г. N 13(квітень) Артихович, В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок / В. Артихович. - С.9-12 фывфыв: творча уява Артихович, В. Сходинки творчого мислення / В. Артихович. - С.Вкладка Гуменюк, О. Структурно-функціональна модель глобальної Я-концепції в науковому підході Роберта Бернса:складові психологічної самоорганізації у сфері самосвідомості людини / О. Гуменюк. - С.3-8 Ємельянова, Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) / Т. Ємельянова. - С.13-14 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ємельянова, Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) [Текстььь] / Т. Ємельянова> // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - С. 13-14
фывфывфыв: навички рефлексії -- спілкування -- співпраця Аннотация: емпатія - здатність осягти емоційний стан інш. людини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Максим, О. В. Особливості емпатійної поведінки вчителя початкової школи [Текстььь] / О. В. Максим> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N7. - С. 11-16.
Рубрики: Психологія вчителя психологія молодшого школяра Емпатія взаємодія вчителя і учнів фывфывфыв: психічні стани учнів -- взаємини вчителя і учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Мегедь, В. В. Типы и эмпатия [Текстььь] / В. В. Мегедь> // Психология и соционика межличностных отношений : Международный научно-практический журнал. - 2005. - N5. - С. 18-20.
Рубрики: соціоніка Тип інформаційного метаболізму типи особистості Емпатія фывфывфыв: соционика -- ТИМ -- психоформа Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Прокопишина, Н. Використання музики в процесі самопізнання підлітка [Текстььь] / Н. Прокопишина> // Психолог. - 2005. - N37/38 (жовтень). - С. 42-46
Рубрики: музична психологія фывфывфыв: ЕМПАТІЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мушинський, В. П. Психологічний портрет учителя (тести для педагогів) [Текстььь] / В. П. Мушинський> // Бібліотека журналу "Управління школою" : Книжковий додаток до журналу "Управління школою". - 2005. - N9(Туріщева Л. В. Психологія управління. Мушинський В. П. Психологічний портрет вчителя). - С. 69-155. . - ISSN 966-333-2
Рубрики: Психологія вчителя психодіагностика методики психологічне здоров’я Конфлікти Вчителі--оцінка діяльності вчителя фывфывфыв: діагностичні методики -- особистість вчителя -- організаторські здібності -- емпатія -- комунікативна толерантність -- професійне вигорання -- тривожність -- поведінка в екстремальних ситуаціях -- конфлікти -- саморозвиток вчителя -- оцінка діяльності вчителя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Маценко, Ж. Другий "кит" людської духовноті, або Психологія емпатії [Текстььь] / Ж. Маценко> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2005. - N36(грудень). - С. 8-10
Рубрики: Емпатія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Страцинська, І. Психологічний супровід освіти [Текстььь] / І. Страцинська> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2006. - N3(січень). - С. 8-10
фывфывфыв: емпатія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2006/5(лютий) Газета 2006г. N 5(лютий) Жебровський, Б. М. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів : Лист Міністерства освіти і науки України від 08.12.2005р. / Б. М. Жебровський. - С.3-4. Маценко, Ж. Найлюдяніше в людині : Психологія гуманістичної складової духовності / Ж. Маценко. - С.5-8. фывфыв: гуманність, добро, емпатія, співчуття, готовність прийти на допомогу Батищева, Г. Б. Діяльність психолога в період атестації : Програма діагностики педагогів, що проходять атестацію (методики діагностики) / Г. Б. Батищева. - С.9-16. фывфыв: методики, анкети Пашнев, Б. Вивчення пізнавальної діяльності учнів у школі : Опитувальник / Б. Пашнев. - С.18-22. фывфыв: психодіагностика, пізнавальна активність, пізнавальний інтерес Мороз, Р. Запобігання і подолання наслідків насильства : Психокорекція / Р. Мороз. - С.23-27 фывфыв: діти і насильство Носков, В. Психолого-педагогічний консиліум у профорієнтаційній роботі : професійні наміри й можливості учнів класу / В. Носков. - С.28-29. фывфыв: профорієнтація, профконсультація Шаповал, Т. Гра "Права дитини" / Т. Шаповал. - С.29-30. фывфыв: психологічні ігри Татенко, В. Про парадокси лідерства / В. Татенко. - С.31-32. фывфыв: лідер Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |