А 64 Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти [Текст] / Н. Рідей [и др.]> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 29-42. Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти фывфывфыв: якість освіти -- управління якістю освіти -- інституційне регулювання якості -- світові організації -- забезпечення якості освіти Доп.точки доступа: Рідей, Наталія; Ільчик, Анастасія; Шофолов, Денис; Паламарчук, Світлана Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Плахотнік, Ольга. Радикальні педагогіки в контексті "студентоцентрованої" соціогуманітарної освіти [Текст] / О. Плахотнік> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - N 4. - С. 171-186. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологія--соціологічні освіта Соціологія--викладання соціології в ВНЗ Вища освіта--якість вищої освіти фывфывфыв: соціологічна освіта -- викладання соціології -- студентоцентрований підхід -- студентоцентрована освіта -- радикальні педагогіки -- дискурсивні влади -- квір-педагогіка -- феміністична педагогіка -- якість викладання -- забезпечення якості освіти Аннотация: Метою статті є аналіз “студентоцентрованої” освітньої парадигми, критика неоліберального прочитання “студентоцентрованості” та її аксіологічне й епістемологічне переозначення через концепт радикальних педагогік. Автор пропонує приклади радикального педагогічного теоретизування: квір-інтерпретація феномену “незнаття”, переосмислення кооперативного навчання та практик звертання й іменування, деконструкція “прихованого навчального плану” тощо. Розглянуто перспективи можливих імплікацій радикальних педагогік в українську вищу освіту взагалі і викладання соціогуманітарних дисциплін зокрема. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти [Текст] / О. О. Українська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 46-50. Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--мовна освіта--європейські стандарти Кафедра української мови Європа--вища освіта--мовна освіта фывфывфыв: вищі навчальні заклади -- європейські стандарти -- забезпечення якості освіти -- мовна освіта Аннотация: Мета статті - зробити огляд та проаналізувати основні європейські документи з мовної освіти, з’ясувати, як з їхньою допомогою горантувати якість навчання у ВНЗ. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |