К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- післядипломна педагогічна освіта -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- методологічні підходи -- інформаційно-комунікаційні технології Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. На теоретичному рівні здійснено аналіз таких напрямків наукових досліджень, як: діалектика, теорія розвитку особистості, філософія освіти, дидактика, навчання дорослих, середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, електронне навчання, що складає основу розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, Катерина. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 35-43. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: освіта післядипломна фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- підвищення кваліфікації -- педагогічні кадри -- інформаційно-комунікаційні технології Аннотация: У дослідженні обґрунтовано необхідність проведення типологічного аналізу компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття "типологія компетентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; виокремлено і схарактеризовано основні типи компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання Педагогічні кадри--підвищення кваліфікації фывфывфыв: педагогічний працівник -- підвищення кваліфікації педагогів -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної педагогічної освіти Аннотация: У статті розглянуто й уточнено загальні навчальні, виховні та розвивальні завдання навчально-пізнавальної діяльності, обумовлені потребами сучасного інформаційного суспільства. Сформульовано і декомпозовано мету підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Педагоги--підвищення кваліфікаіції--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: післядипломна педагогічна освіта -- індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- слухачі Аннотация: Мета пропонованого дослідження полягає у виокремленні комп’ютерно орієнтованих засобів побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Процедура проектування комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 8. - С. 33-39.
Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище фывфывфыв: проектування комп’ютерно орієнтованого навчального середовища -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- підвищення кваліфікації педагогічних працівників -- інформаційно-комунікаційні технології -- проектування -- педагогічна освіта Аннотация: Дослідження присвячене побудові процедури проектування та використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти, реалізація якого зумовить підвищення рівня достатності ІКТ-інфраструктури, ефективності навчально-пізнавального процесу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |