378
П 19


    Пасинок, В. Г.
    Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема [Текст] : монографія / В. Г. Пасинок ; Міністерство освіти України. Харківський нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : [б. и.], 1999. - 154 с. - Бібліогр.: с. 141-153. - ISBN 966-7728-04-8 : 3.40 грн.
    Содержание:
Теоретичні питання мовної підготовки студента.
Формування мовної культури студента як завдання вузу . - С .52
Зміст і сутність мовної підготовки студента в контексті педагогічної майстерності.
Універсальність і конкретно-предметна природа мовленнєвої діяльності особи . - С .65
Мовленнєва діяльність та самореалізація і саморегуляція особи. . - С .76
Мовна підготовка вчителя як основний показник педагогічної майстерності. . - С .85
Дидактичний феномен мовної культури вчителя. . - С .97
Методика формування мовної підготовки студента - майбутнього вчителя.
Нові підходи та мотивації процесу засвоєння мовленнєвої культури. . - С .109
Функції мовленнєвої діяльності студента. . - С .117.
Структура мовленнєвої культури та педагогічні умови опанування нею. . - С .131
ГРНТИ
ББК 74.48.2 + 81.411.1-7
РУБ 378


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн.
    Содержание:
Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3
Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23
Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27
Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38
Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49
Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54
Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58
Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64
Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71
Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76
Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86
Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96
Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100
Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111
Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123
Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128
Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136
Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146
Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154
Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160
Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168
Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175
Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187
Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194
Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202
Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205
Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
ГРНТИ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Доп.точки доступа:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текстььь] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 1 : Січень-лютий. - 2003. - 224 с. - 13.00 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Г. Кремень. - С .9-14
Кузьмінський, А. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти / А. Кузьмінський. - С .15-23
Жидецький, Ю. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття / Ю. Жидецький. - С .24-33
Стефаненко, П. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи / П. Стефаненко. - С .34-45
Коляда, М. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів / М. Коляда. - С .46-58
Внукова, О. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи / О. Внукова. - С .59-68
Музальов, О. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов. - С .69-78
Плотніков, П. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення / П. Плотніков. - С .79-89
Володарська, Н. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості / Н. Володарська. - С .90-97
Козей, С. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету / С. Козей. - С .98-105
Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні / Б. Шуневич. - С .106-114
фывфыв: слабозрячі
Кисільова, В. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності / В. Кисільова. - С .115-124
Федорченко, В. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України / В. Федорченко. - С .125-137
Попик, О. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні / О. Попик. - С .138-143
Робак, В. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження / В. Робак. - С .144-151
Поважна, Л. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій / Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. - С .152-164
Михайлишин, Р. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя / Р. Михайлишин. - С .165-172
Князян, М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян. - С .173-181
Шевченко, Н. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Н. Шевченко. - С .182-191
Вірна, Ж. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога / Ж. Вірна. - С .192-202
Кендзьор, П. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді / П. Кендзьор. - С .203
фывфыв: школярі
Жигайло, Н. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду / Н. Жигайло. - С .211-218
Кміт, Я. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії / Я. Кміт. - С .219-221
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Наукове життя



Доп.точки доступа:
Ничкало Н. Г. \ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн.
    Содержание:
Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14
Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25
Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29
Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38
Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44
Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48
Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53
Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59
Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68
Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80
Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96
Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100
Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108
Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111
Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136
Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145
Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154
Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156
Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166
Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174
Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187
Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193
Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204
Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
ГРНТИ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5
Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12
Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16
Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22
Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24
Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31
Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34
Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37
Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41
Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44
Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47
Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50
Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53
Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56
Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58
Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64
Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68
Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71
Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75
Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82
Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85
Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88
Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94
Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99
Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104
Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112
Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117
Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121
Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124
Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129
Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132
ПСИХОЛОГІЯ
Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136
Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140
Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Хімія--методика викладання

   Проблемне навчання

   Педагогіка--вивчення

   Морально-етичне виховання

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Вчитель майбутній --література

   Вчитель майбутній--моральні якості

   педагогіка музична

   Студентська молодь--виховання

   Культура--музично-педагогічна

   Практика--соціально-педагогічна

   Самоосвіта--студент

   Культура мислення

   Виховання--національно-культурне виховання

   Професійна освіта

   Екологічна освіта

   Вчитель--особистість

   Педагогічні кадри--підготовка

   Клуб--виховання

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Педагогіка--США

   Вільне виховання--історія

   Соціальне виховання--історія

   Розвивальне виховання--історія

   Середня освіта--Польша і Україна

   Асоціативний експеримент

   Саморегуляція--психофізичний стан

   Педагог--саморегуляція

   Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія

фывфывфыв:
олімпійський рух


Доп.точки доступа:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 10
Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)

78(070.3)
К 82


    Крицький, Володимир Миколайович.
    Формування художньо та дидактично доцільних знань у процесі роботи з музичними творами [Текст] : методичні рекомендації для самостійної роботи студентів музичних факультетів / В. М. Крицький ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 20 с. - Загл. обл. : Засвоєння художньо та дидактично доцільних знань у процесі роботи з музичними творами. - 1.20 грн.
ГРНТИ
ББК 85.31р30
РУБ 78(070.3)


Доп.точки доступа:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 60
фб (1), Ч.З.№2 (1), муз. (58)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), муз. (58)

Шифр: ПШ-2/2003/6
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2003г. N 6
Содержание:
Охрімчук, Р. Багатолика агресія / Р. Охрімчук. - С.4-7
Кравець, Н. Засвоєння знань дітьми, які мають труднощі у навчанні / Н. Кравець. - С.7-10
Зелінська, Т. Феномен залежної любові у відданих сім’ях / Т. Зелінська. - С.49-51
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кравець, Н.
    Засвоєння знань дітьми, які мають труднощі у навчанні [Текстььь] / Н. Кравець // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N6. - С. 7-10 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   труднощі у навчанні



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Максименко, С.
    Цілепокладання в навчанні [Текстььь] / С. Максименко // Психолог. - 2003. - N33 (вересень). - С. 5-10
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання--засвоєння знань
фывфывфыв:
креативне мислення -- засвоєння знань


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2003/10
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2003г. N 10
Содержание:
Келлер, Г. Бути учнем-невдахою - це назавжди? / Г. Келлер. - С.9-11
фывфыв: Пізнавальні процеси, ПАМ’ЯТЬ, Мозкова недостатність
Кодлюк, Я. Підручник для початкової школи : психолого-педагогічні основи побудови / Я. Кодлюк. - С.39-43
фывфыв: Засвоєння матеріалу, Закріплення
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кодлюк, Я.
    Підручник для початкової школи : психолого-педагогічні основи побудови [Текстььь] / Я. Кодлюк // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N10. - С. 39-43 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Початкова школа--підручники--побудова підручника
фывфывфыв:
Засвоєння матеріалу -- побудова підручника -- початкова школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2004/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2004г. N 1
Содержание:
Бадалова, М. В. Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.1-10
Огородник, Т. Учитель, научи ученика! / Т. Огородник. - С.11-14
фывфыв: метод фонетических ассоциаций
Завалкевич, Л. Е. Развитие психологической гибкости как фактор эффективности менеджерской деятельности / Л.Е. Завалкевич. - С.15-29
БолтІвець, С. І. Доля українського педагога і психолога Якова Чепіги : До 130-річчя з дня народження / С.І. БолтІвець. - С.30-36
Волянюк, Н. Ю. Использование биографического метода в психолого-педагогических исследованиях / Н.Ю. Волянюк. - С.37-40.
Барко, В. І. Групові ролі у команді поліцейського підрозділу / В.І. Барко, Ю.Б. Ірхін, С.В. Омельченко. - С.41-44
Пилипенко, Н. М. Соціально-психологічний тренінг формування особистісних змін в умовах моделювання екзистенційної кризи / Пилипенко Н.М. ; Пилипенко Н.М. . - С.68-70
Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання / Т.Д. Ілляшенко. - С.71-74
Сороко, Н. В. Визначення системних основ педагогічного тестування обдарованих дітей / Н.В. Сороко. - С.74-77
Панок, В. Г. Про основні завдання психологічної служби системи освіти України у 2003-2004 навчальному році / В.Г. Панок, І.І. Цушко. - С.77-79
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Ілляшенко, Т. Д.
    Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання [Текстььь] / Т.Д. Ілляшенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 71-74
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   Навички письма

   навички читання



Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Дуванова, С. П.
    Управление процессом усвоения понятий у школьников с нарушением интеллекта ( на примере геометрии) [Текстььь] / С.П. Дуванова // Практическая психология и логопедия : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 47-59
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання--засвоєння знань
фывфывфыв:
засвоєння знань -- порушення інтелекту


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах


Шифр: ПП/2004/11
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2004г. N 11
Содержание:
Мартинюк, І. А. Тренінгова програма розвитку професійних якостей психолога, визначальних для роботи в початковій школі / І.А. Мартинюк. - С.56-59 (далі буде)
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.60-64 (далі буде)
Савчук, Н. А. Діагностика особистісно-характерологічних особливостей вчителів загальноосвітніх шкіл / Н.А. Савчук. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Губенко, О. В.
    Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текстььь] / О.В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N11. - 60-64 (далі буде)
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: практична психологія
   тренінг

фывфывфыв:
сприймання навчальної інформації


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП/2005/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2005г. N 2
Содержание:
Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології / В.В. Горбунова. - С.1-5
Пашнев, Б. К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности / Б.К. Пашнев. - С.6-12
Яковенко, С. І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи / С.І. Яковенко. - С.13-21
Мамешина, О. С. Методики экопсихологического исследования / О.С. Мамешина. - 21-27. (Прод. след.
Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум / В.Н. Ковалев. - С.28-41. Начало в №1.
Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа. - С.42-46. (Далі буде
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р.
Наумчик, Н. В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология / Н.В. Наумчик. - С.50-53
Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С.Н. Зинченко. - С.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г.
Губенко, А. В. Технологии политической провокации / А. В. Губенко. - С.59-60
Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції / Л. І. Мороз, . - С.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р.
Баранов, В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації / В. В. Баранов. - С.69-71
Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі / Т.М. Третяк. - С.72-75
Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров / А.А. Токман. - С.75-79
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Губенко, О. В.
    Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текстььь] / О.В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - С. 47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р.


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Якиманская, И. С.
    Психологические проблемы развития личности ученика в трудах Н.А.Менчинской [Текстььь] / И.С. Якиманская // Психологический журнал. - 2005. - Том26, N1. - С. 95-103 . - ISSN 0205-9592
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання--засвоєння знань
фывфывфыв:
интеллектуальное умение -- засвоєння знань -- научное мировоззрение -- учение -- обучение -- ученик как субъект учения


Доп.точки доступа:
Менчинская, Наталья Александровна \о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2


Шифр: ПП/2005/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2005г. N 10
Содержание:
Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3
Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5
Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9
Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17
Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20
Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25
Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36
Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52
Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57
Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64
Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67
Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69
Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72
Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73
Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75
Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76
Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77
Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77
Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79
Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)