П 19 Пасинок, В. Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема [Текст] : монографія / В. Г. Пасинок ; Міністерство освіти України. Харківський нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : [б. и.], 1999. - 154 с. - Бібліогр.: с. 141-153. - ISBN 966-7728-04-8 : 3.40 грн. Содержание: Теоретичні питання мовної підготовки студента. Формування мовної культури студента як завдання вузу . - С .52 Зміст і сутність мовної підготовки студента в контексті педагогічної майстерності. Універсальність і конкретно-предметна природа мовленнєвої діяльності особи . - С .65 Мовленнєва діяльність та самореалізація і саморегуляція особи. . - С .76 Мовна підготовка вчителя як основний показник педагогічної майстерності. . - С .85 Дидактичний феномен мовної культури вчителя. . - С .97 Методика формування мовної підготовки студента - майбутнього вчителя. Нові підходи та мотивації процесу засвоєння мовленнєвої культури. . - С .109 Функції мовленнєвої діяльності студента. . - С .117. Структура мовленнєвої культури та педагогічні умови опанування нею. . - С .131
РУБ 378 Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн. Содержание: Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3 Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23 Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27 Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38 Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49 Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54 Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58 Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64 Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71 Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76 Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86 Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96 Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100 Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111 Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123 Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128 Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136 Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146 Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154 Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160 Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168 Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175 Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187 Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194 Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202 Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205 Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текстььь] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 1 : Січень-лютий. - 2003. - 224 с. - 13.00 грн. Содержание: Кремень, В. Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Г. Кремень. - С .9-14 Кузьмінський, А. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти / А. Кузьмінський. - С .15-23 Жидецький, Ю. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття / Ю. Жидецький. - С .24-33 Стефаненко, П. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи / П. Стефаненко. - С .34-45 Коляда, М. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів / М. Коляда. - С .46-58 Внукова, О. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи / О. Внукова. - С .59-68 Музальов, О. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов. - С .69-78 Плотніков, П. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення / П. Плотніков. - С .79-89 Володарська, Н. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості / Н. Володарська. - С .90-97 Козей, С. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету / С. Козей. - С .98-105 Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні / Б. Шуневич. - С .106-114 фывфыв: слабозрячі Кисільова, В. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності / В. Кисільова. - С .115-124 Федорченко, В. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України / В. Федорченко. - С .125-137 Попик, О. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні / О. Попик. - С .138-143 Робак, В. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження / В. Робак. - С .144-151 Поважна, Л. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій / Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. - С .152-164 Михайлишин, Р. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя / Р. Михайлишин. - С .165-172 Князян, М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян. - С .173-181 Шевченко, Н. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Н. Шевченко. - С .182-191 Вірна, Ж. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога / Ж. Вірна. - С .192-202 Кендзьор, П. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді / П. Кендзьор. - С .203 фывфыв: школярі Жигайло, Н. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду / Н. Жигайло. - С .211-218 Кміт, Я. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії / Я. Кміт. - С .219-221
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Наукове життя Доп.точки доступа: Ничкало Н. Г. \ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн. Содержание: Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14 Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25 Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29 Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38 Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44 Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48 Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53 Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59 Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68 Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80 Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96 Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100 Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108 Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111 Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136 Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145 Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154 Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156 Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166 Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174 Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187 Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193 Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204 Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн. Содержание: ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5 Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12 Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16 Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22 Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24 Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27 Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31 Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34 Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37 Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41 Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44 Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47 Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50 Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53 Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56 Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58 Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64 Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68 Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71 Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75 Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82 Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85 Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88 Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94 Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99 Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104 Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108 Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112 Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117 Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121 Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124 Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129 Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132 ПСИХОЛОГІЯ Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136 Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140 Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
РУБ 15 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Хімія--методика викладання Проблемне навчання Педагогіка--вивчення Морально-етичне виховання Вчитель майбутній --музика і хореографія Вчитель майбутній --література Вчитель майбутній--моральні якості педагогіка музична Студентська молодь--виховання Культура--музично-педагогічна Практика--соціально-педагогічна Самоосвіта--студент Культура мислення Виховання--національно-культурне виховання Професійна освіта Екологічна освіта Вчитель--особистість Педагогічні кадри--підготовка Клуб--виховання Здоровий спосіб життя--виховання Педагогіка--США Вільне виховання--історія Соціальне виховання--історія Розвивальне виховання--історія Середня освіта--Польша і Україна Асоціативний експеримент Саморегуляція--психофізичний стан Педагог--саморегуляція Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія фывфывфыв: олімпійський рух Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) |
К 82 Крицький, Володимир Миколайович. Формування художньо та дидактично доцільних знань у процесі роботи з музичними творами [Текст] : методичні рекомендації для самостійної роботи студентів музичних факультетів / В. М. Крицький ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 20 с. - Загл. обл. : Засвоєння художньо та дидактично доцільних знань у процесі роботи з музичними творами. - 1.20 грн.
РУБ 78(070.3) Доп.точки доступа: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 60 фб (1), Ч.З.№2 (1), муз. (58) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), муз. (58) |
> Шифр: ПШ-2/2003/6 Журнал 2003г. N 6 Охрімчук, Р. Багатолика агресія / Р. Охрімчук. - С.4-7 Кравець, Н. Засвоєння знань дітьми, які мають труднощі у навчанні / Н. Кравець. - С.7-10 Зелінська, Т. Феномен залежної любові у відданих сім’ях / Т. Зелінська. - С.49-51 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кравець, Н. Засвоєння знань дітьми, які мають труднощі у навчанні [Текстььь] / Н. Кравець> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N6. - С. 7-10 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: психологія навчання труднощі у навчанні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Максименко, С. Цілепокладання в навчанні [Текстььь] / С. Максименко> // Психолог. - 2003. - N33 (вересень). - С. 5-10
Рубрики: Навчання--засвоєння знань фывфывфыв: креативне мислення -- засвоєння знань Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2003/10 Журнал 2003г. N 10 Келлер, Г. Бути учнем-невдахою - це назавжди? / Г. Келлер. - С.9-11 фывфыв: Пізнавальні процеси, ПАМ’ЯТЬ, Мозкова недостатність Кодлюк, Я. Підручник для початкової школи : психолого-педагогічні основи побудови / Я. Кодлюк. - С.39-43 фывфыв: Засвоєння матеріалу, Закріплення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кодлюк, Я. Підручник для початкової школи : психолого-педагогічні основи побудови [Текстььь] / Я. Кодлюк> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N10. - С. 39-43 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--підручники--побудова підручника фывфывфыв: Засвоєння матеріалу -- побудова підручника -- початкова школа Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2004/1 Журнал 2004г. N 1 Бадалова, М. В. Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.1-10 Огородник, Т. Учитель, научи ученика! / Т. Огородник. - С.11-14 фывфыв: метод фонетических ассоциаций Завалкевич, Л. Е. Развитие психологической гибкости как фактор эффективности менеджерской деятельности / Л.Е. Завалкевич. - С.15-29 БолтІвець, С. І. Доля українського педагога і психолога Якова Чепіги : До 130-річчя з дня народження / С.І. БолтІвець. - С.30-36 Волянюк, Н. Ю. Использование биографического метода в психолого-педагогических исследованиях / Н.Ю. Волянюк. - С.37-40. Барко, В. І. Групові ролі у команді поліцейського підрозділу / В.І. Барко, Ю.Б. Ірхін, С.В. Омельченко. - С.41-44 Пилипенко, Н. М. Соціально-психологічний тренінг формування особистісних змін в умовах моделювання екзистенційної кризи / Пилипенко Н.М. ; Пилипенко Н.М. . - С.68-70 Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання / Т.Д. Ілляшенко. - С.71-74 Сороко, Н. В. Визначення системних основ педагогічного тестування обдарованих дітей / Н.В. Сороко. - С.74-77 Панок, В. Г. Про основні завдання психологічної служби системи освіти України у 2003-2004 навчальному році / В.Г. Панок, І.І. Цушко. - С.77-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання [Текстььь] / Т.Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 71-74
Рубрики: психологія навчання Навички письма навички читання Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Дуванова, С. П. Управление процессом усвоения понятий у школьников с нарушением интеллекта ( на примере геометрии) [Текстььь] / С.П. Дуванова> // Практическая психология и логопедия : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 47-59
Рубрики: Навчання--засвоєння знань фывфывфыв: засвоєння знань -- порушення інтелекту Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> Шифр: ПП/2004/11 Журнал 2004г. N 11 Мартинюк, І. А. Тренінгова програма розвитку професійних якостей психолога, визначальних для роботи в початковій школі / І.А. Мартинюк. - С.56-59 (далі буде) Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.60-64 (далі буде) Савчук, Н. А. Діагностика особистісно-характерологічних особливостей вчителів загальноосвітніх шкіл / Н.А. Савчук. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текстььь] / О.В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N11. - 60-64 (далі буде)
Рубрики: практична психологія тренінг фывфывфыв: сприймання навчальної інформації Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/2 Журнал 2005г. N 2 Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології / В.В. Горбунова. - С.1-5 Пашнев, Б. К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности / Б.К. Пашнев. - С.6-12 Яковенко, С. І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи / С.І. Яковенко. - С.13-21 Мамешина, О. С. Методики экопсихологического исследования / О.С. Мамешина. - 21-27. (Прод. след. Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум / В.Н. Ковалев. - С.28-41. Начало в №1. Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа. - С.42-46. (Далі буде Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р. Наумчик, Н. В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология / Н.В. Наумчик. - С.50-53 Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С.Н. Зинченко. - С.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г. Губенко, А. В. Технологии политической провокации / А. В. Губенко. - С.59-60 Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції / Л. І. Мороз, . - С.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р. Баранов, В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації / В. В. Баранов. - С.69-71 Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі / Т.М. Третяк. - С.72-75 Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров / А.А. Токман. - С.75-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текстььь] / О.В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - С. 47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Якиманская, И. С. Психологические проблемы развития личности ученика в трудах Н.А.Менчинской [Текстььь] / И.С. Якиманская> // Психологический журнал. - 2005. - Том26, N1. - С. 95-103 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: Навчання--засвоєння знань фывфывфыв: интеллектуальное умение -- засвоєння знань -- научное мировоззрение -- учение -- обучение -- ученик как субъект учения Доп.точки доступа: Менчинская, Наталья Александровна \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП/2005/10 Журнал 2005г. N 10 Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3 Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5 Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9 Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17 Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20 Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25 Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36 Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52 Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57 Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64 Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67 Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69 Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72 Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73 Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75 Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76 Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77 Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77 Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79 Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |