Кремень, В. Г. Про діяльність АПН України у 2002-2007 рр.(звітна доповідь) [Текстььь] / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N1. - С. 5-26 Рубрики: Освіта фывфывфыв: наукова діяльність -- модернізація освіти -- дослідно-експериментальна робота -- зв’язки з громадськістю Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Барабаш, Світлана. Модерація заходів у роботі з громадськістю та персоналом як комплексна форма менеджменту в бібліотеках / С. Барабаш> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Бібліотечна справа--менеджмент--модерація заходів фывфывфыв: бібліотеки -- персонал -- менеджмент -- модерація заходів -- модератор -- зв’язки з громадськістю Аннотация: У статті досліджуються теоретичні аспекти модераційної діяльності як комплексної форми організації керівництва колективом та досвід практичного застосування технології модерації в бібліотечному менеджменті. Визначено роль і функції ключової фігури - модератора публічних заходів (конференцій, семінарів, засідань "круглого столу" тощо), вимоги до нього, ступінь загальної психологічної і фахової підготовки, інструментарій модератора. Проілюстровано досвід, набутий бібліотеками вищих навчальних закладів України. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
Р 48 Ржеуський, Антоній. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Бібліотеки ВНЗ України фывфывфыв: маркетингові комунікації -- реклама -- зв’язки з громадськістю -- корпоративна преса -- імідж -- промоція -- Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка" Аннотация: Висвітлено досвід використання маркетингових засобів у бібліотеці вищого навчального закладу як невід'ємної складової освітньо-виховного процесу. Розглянуто ефективність застосування зв'язків з громадськістю у формуванні іміджу бібліотечного інституту. Доп.точки доступа: Кунанець, Наталія Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
Н 19 Назаровець, Марина. PR бібліотек вищих навчальних закладів у мережі Інтернет / М. Назаровець> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 12. - С. 21-22. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Бібліотеки ВНЗ України фывфывфыв: зв’язки з громадськістю -- інформаційний центр -- прес-реліз -- PR Аннотация: У статті розглянуто необхідність використання бібліотеками ВНЗ засобів інтернет-комунікації як PR-інструменту для постійного взаємовигідного зв'язку із користувачами їхніх послуг. Проаналізовано сучасний стан веб-присутності українських бібліотек вищих навчальних закладів. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
П 68 Правила написання інформаційного повідомлення для веб-сторінки дошкільного навчального закладу> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 30. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--зв’язки з громадськістю фывфывфыв: дошкільний навчальний заклад -- інформаційне повідомлення -- веб-сторінка -- зв’язки з громадськістю Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |