Г 61 Голов, Сергій Федорович. Бухгалтерський облік за міжнародними стандартами: приклади та коментарі [Текст] : практичний посібник для бухгалтерів та аудиторів акціонерних товариств та учасників фондового ринку / С. Ф. Голов, В. М. Костюченко. - К. : Лібра, 2001. - 840 с. - Літ.: с. 836; Алф. покаж.: с.837-839. - ISBN 966-7035-43-3 (в пер.) : 67.00 грн., 55.00 грн. Содержание: Розробка та впровадження МСБО . - С .9 Загальні вимоги до складання та подання фінансової звітності . - С .37 Баланс та події після звітної дати . - С .37 Звіт про прибутки та збитки . - С .60 Звіт про зміни у власному капіталі . - С .97 Звіт про рух грошових коштів . - С .104 Примітки до фінансових звітів, суттєві помилки та зміни в обліковій політиці . - С .133 Основні засоби, інвестиційна нерухомість та зменшення корисності активів . - С .152 Нематеріальні активи . - С .199 Оренда . - С .216 Запаси . - С .245 Витрати та позики . - С .272 Державні гранти . - С .279 Дохід . - С .288 Будівельні контракти . - С .369 Податки на прибуток . - С .411 Забезпечення, непередбачені зобов’язання та непередбачені активи . - С .238 Виплати працівникам . - С .468 Фінансові інструменти . - С .498 Об’єднання підприємств . - С .580 Консолідована фінансова звітність та інвестиції в дочірні підприємства . - С .605 Інвестиції в асоційовані підприємства . - С .641 Спільна діяльність . - С .659 Розкниття інформації щодо зв’язаних сторін . - С .678 Звітність за сегментами . - С .686 Проміжна фінансова звітність . - С .705 Діяльність, що припиняється . - С .715 Вплив змін валютних курсів . - С .732 Вплив зміни цін та інфляції . - С .756
РУБ 317 Рубрики: Бухгалтерський облік Фінансова звітність Доп.точки доступа: Костюченко, Валентина Миколаївна Экземпляры всего: 4 аб (1), фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: аб (1), фб (1), Ч.З.№2 (2) |
Г 34 Генсон, Марк Е.. Керування освітою та організаційна поведінка [Текст] / М. Е. Генсон; пер. з англ. Х. Проців. - Львів : Літопис, 2002. - 384 с. - (Освіта). - ISBN 966-7007-72-5 (в пер.) : 15.00 грн., 18.00 грн.
РУБ 37И Рубрики: Управління освітою Директор школи Школа Маркетинг освіти Менеджмент освіти Конфлікти--освітні організації--розв’язання Освіта--реформа--зміни Доп.точки доступа: Проців, Христина \пер.\ Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (1), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1), ав (1) |
К 56 Ковальський, Теодор Дж.. Проблемні ситуації в керуванні освітою [Текст] / Т. Д. Ковальський; пер. з англ. А. Кам'нець. - Львів : Літопис, 2003. - 252 с. - (Освіта). - Темат. покаж.: с. 244-246. - ISBN 966-7007-76-Х : 11.00 грн., 20.00 грн.
РУБ 37И Рубрики: Управління освітою Директор школи Освіта--реформа--зміни Аннотация: Книга призначена допомогти керівникам розвинути вміння приймати рішення. В описаних ситуаціях представлено широкий діапазон проблем, з якими стикаються освітяни. Доп.точки доступа: Кам'нець, Анжела \пер.\ Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Н15 Навчання керівників-провідників в освіті [Текст] : збірник матеріалів / Б. Колос, Н. Луців, К. Гороховська, П. Гнус ; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації, Світова координаційна виховно-освітня Рада, Інститут професійного розвитку вчителів. - Львів ; Торонто : Літопис, 2003. - 120 с. - ISBN 966-7007-91-2 : 4.00 грн. Содержание: Опис курсу . - С .6 Вимоги до учасників курсу . - С .7 Освіта в Канаді й Україні . - С .9 Знайомство . - С .15 Навчальний тренінг "Сили змін" . - С .17 Каві, Стівен. Сім звичок успішних людей / Стівен Каві. - С .18 Провідництво в освіті . - С .35 Класифікація цільової орієнтації процесу навчання Б. Блума . - С .52 Тема "Справжні кольори" . - С .60 Характеристика ефективних шкіл . - С .76 Форми навчання . - С .81 Підсумок . - С .90 Навчальний тренінг для керівників навчальних закладів . - С .93 Принципи "Лицем до дитини" . - С .105 Сприяння освіті дітей з особливими потребами . - С .107
РУБ 373.001 Рубрики: Керівництво освітою Директор школи Освіта--реформа--зміни Діти--особливі потреби Доп.точки доступа: Колос, Богдан; Луців, Надія; Гороховська, Катерина; Гнус, Павло; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації; Світова координаційна виховно-освітня Рада; Інститут професійного розвитку вчителів Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 34 Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текстььь] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2003. - ISBN 966-7943-31-3. Кн. 3 : Модернізація освіти. - 2003. - 943 с. - ISBN 966-7943-34-8 (в пер.) : 80.00 грн., 20.00 грн., 75.00 грн. Содержание: МАЙБУТНЄ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ З ДИТИНСТВА Українська дитина у світі суспільних проблем і суперечностей . - С .14-34 Загальна Декларація прав людини . - С .34-38 Конвенція про права дитини . - С .38-55 Список загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування . - С .55-68 КОЖЕН МАЄ ПРАВО НА ОСВІТУ Любов і біль -- моя освіта . - С .72-90 Рівний доступ до якісної освіти . - С .91-122 Турбота про учня - найперше завдання працівників освіти . - С .123-132 РІДНА МОВА, В РІДНІЙ ШКОЛІ НОВІЙ УКРАЇНІ - НОВОГО ВЧИТЕЛЯ фывфыв: підготовка педагога ФОРМУВАТИ ОСОБИСТІСТЬ - ЛЮДИНУ І ГРОМАДЯНИНА фывфыв: свідомість, мораль ЖИТИ ЗА ЗАКОНОМ, РЕФОРМУВАТИСЬ ЦИВІЛІЗОВАНО Ідеологія формування правового поля освіти . - С .203-211 Стратегія розвитку освіти України у першій чверті ХХІ століття . - С .211-227 Державна національна програма "Освіта" (Україна ХХІ століття) . - С .227-251 Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті (проект) . - С .251-266 ПЕДАГОГІЧНА НАУКА - ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ Об’єднати зусилля заради великої справи . - С .271-274 Академія педагогічних наук сьогодні . - С .274-287 ДОДАТКИ (Укази Президента, Закони України, Постанови Кабінету Міністрів) . - С .333-944
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2 Рубрики: Освіта--реформа--зміни Доп.точки доступа: Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України \о нем\ Экземпляры всего: 4 ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) Свободны: ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) |
Л 13 Лавер, Олександр Георгійович. Війни та народонаселення країн світу в ХХ столітті: Статистичне дослідження [Текст] : наукова монографія / О. Г. Лавер ; Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права. - Ужгород : [б. и.], 2002. - 304 с. - Библиогр.: с. 277-301. - ISBN 966-7186-60-1 : 20.00 грн. Содержание: Людські втрати в локальних війнах 1900-1939 років . - С .11-40 Втрати населення країн світу в Першій та Другій світових війнах . - С .40-58 Людські втрати у локальних війнах 1945-2000 років . - С .59-158 Зміни чисельності українського народу та населення України в ХХ столітті . - С .187-244
РУБ 312 Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 54 Ріст і розвиток людини [Текст] : підручник для студ. вищих мед. навч. закл. І-ІІ рівнів акредитації / В. С. Тарасюк, Г. Г. Титаренко, І. В. Паламар, Н. В. Титаренко; За ред. проф. В. С. Тарасюка. - К. : Здоров’я, 2002. - 272 с. : табл., рис. - ISBN 5-311-01256-0 : 21.85 грн. Содержание: Періоди життя людини . - С .3-7 Вікові зміни органів і систем . - С .8-252 Планування сім’ї . - С .253-259 Старіння організму і старечий вік людини . - С .260-266
РУБ 5А(075.3) Рубрики: Планування сім’ї Старіння організму--Старечий вік Доп.точки доступа: Тарасюк, Володимир Семенович; Титаренко, Галина Григорівна; Паламар, Інна Володимирівна; Титаренко, Наталя Василівна Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Нариси з порівняльної педагогіки [Текст] : посібник з порівняльної педагогіки для студентів вищих педагогічних закладів освіти / А. Василюк, К. Корсак, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 119 с. - Бібліогр.: с. 111-119. - 2.50 грн. Содержание: Виникнення порівняльної педагогіки та її початкові теоретико-методологічні концепції . - С .7 Батьки-засновники порівняльної педагогіки . - С .10 Перші наукові досягнення . - С .13 Зародження організацій . - С .18 Порівняльна педагогіка в СРСР та Україні . - С .19 Змужніння порівняльної педагогіки та її сучасні теоретико-методологічні окнцепції . - С .20 Порівняльна педагогіка в незалежній україні . - С .31 Інформаційно-суспільні зміни і тенденції розвитку освіти . - С .32 Стан освіти в Україні . - С .42 Міжнародна взаємодія в освіті: організації та програми . - С .45 ЮНЕСКО та її інституції . - С .47 Європейський Союз . - С .50 Рада Європи . - С .51 Міжнародні освітні програми . - С .52 Дошкільне виховання. Початкова школа . - С .57 Елементи історії розвитку системи жошкільного виховання . - С .57 Основні завдання системи дощкільного виховання . - С .58 Про стан і діяльність початкової школи . - С .61 Тенденції розвитку початкової освіти . - С .64 Середня освіта: Стан і тенденції розвитку . - С .66 Системи професійної освіти: стан і перспективи розвитку . - С .74 З історії профосвіти . - С .74 Цілі і моделі середньої професійної освіти . - С .75 Сучасна система професійних консультацій . - С .82 Стан і перспективи розвитку вищої освіти . - С .83 Педагогічні кадри учора, сьогодні і завтра . - С .92 Підвищення вимог до вчителя ХХІ ст. . - С .92 Педевтологи про підготовку вчителів . - С .95 Організація первинної підготовки вчителів . - С .97 Реформи освіти - досвід і перспективи. Приклад України і Польщі
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка Доп.точки доступа: Корсак, Костянтин; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 264 фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12) Свободны: фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн. Содержание: Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10 Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16 Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22 Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25 Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28 Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34 Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39 Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43 Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47 Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50 Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58 Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61 Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64 Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67 Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76 Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81 Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83 Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89 Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92 Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99 Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105 Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109 Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112 Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115 Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119 фывфыв: навчально-дослідницька робота Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125 Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130 Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138 Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142 Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145 Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150 Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153 Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156 Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159 Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164 Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170 Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
РУБ 15 Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів Болонський процес Підготовка майбутніх вчителів--формування Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація Розвивальне навчання науково-дослідна діяльність студентів Спілкування--учні Гра--молодші класи Точні науки--методика викладання Народність виховання Церковний спів--історія--Чернігівщина Красномовство--навчання Іноземні мови--вивчення Вчитель майбутній --іноземна мова фывфывфыв: вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Содержание: Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8 Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10 Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14 Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17 Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22 Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26 Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30 Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34 Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39 Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48 Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53 Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56 Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59 Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64 Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67 Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70 Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74 Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77 фывфыв: інтерактивні технології навчання Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80 Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83 Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88 Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92 Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99 фывфыв: хімічні задачі Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102 Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111 Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115 Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118 Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123 Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127 Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135 фывфыв: розклад занять Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139 Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142 Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144 Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149 Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153 Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157 Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161 Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166 Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170 Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173 Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177 Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181 Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184 Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191 Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194 Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198 Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202 Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206 Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210 Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215 Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219 Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
РУБ 15 Рубрики: Майбутні вчителі музики Інноваційні технології навчання Викладання іноземної мови Викладання біології в школі Викладання історії Викладання вищої математики Викладання російської мови Майбутні менеджери Педагогічна творчість Самостійна робота студентів Фізкультурна освіта Соціальні педагоги--професійна підготовка Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Содержание: Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9 Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13 Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16 Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20 Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23 Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26 Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29 Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32 Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37 Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41 Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46 Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51 Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61 Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64 Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67 фывфыв: сімейні конфлікти Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72 Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77 Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82 Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86 Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89 Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93 Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96 Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99 Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104 Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107 Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112 Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116 Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120 Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123 Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126 Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130 Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133 Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135 Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139 Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145 Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149 Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152 Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157 Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162 Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166 Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172 Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177 Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181 Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184 Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
РУБ 15 Рубрики: Вчителі біології--підготовка Майбутні вчителі біології Вчителі географії--підготовка Майбутні вчителі географії Вчителі музики--підготовка Дистанційне навчання освіта безперервна Болонський процес Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ Викладання вищої математики Перекладачі--підготовка Андрагогіка--підготовка фахівців Перекладознавство--підготовка перекладачів Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури Дистанційна освіта Управління вищим навчальним закладом Навчання--полікультурне навчання Конфлікти--сімейні Інформаційні технології Англійська мова--спілкування Освіта--наступність в освіті Викладання вищої математики Викладання математики Менеджери--підготовка фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
І-90 Історія України XX - початку XXI століття [Текст] : навчальний посібник / П. П. Панченко, Н. П. Барановська, С. С. Падалка та ін.; за заг. ред. В. А. Смолія. - К. : Знання, 2004. - 582 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - ISBN 966-8148-17-7 : 49.70 грн., 35.00 грн. Содержание: УКРАЇНА В XX СТОЛІТТІ Україна вступає у нову добу історії . - С .15-23 Національно-демократичні процеси в Україні . - С .24-46 Україна і радянське державне будівництво. Політичні формування . - С .47-64 УРСР за умов нової економічної політики . - С .65-76 Модернізація економіки України у 1925 - 1940 роках . - С .77-89 Приєднання Західноукраїнських земель до УРСР . - С .90-107 фывфыв: ОУН, репресії Україна і війна з фашистською Німеччиною . - С .108-124 фывфыв: рух Опору Держава і політичний устрій . - С .125-149 Промисловість України у 1945-1990 роках . - С .150-168 Аграрне господарство у 1945-1990 роках . - С .169-188 Освіта і культура у 1945-1990 роках . - С .189-206 фывфыв: тоталітаризм, дисиденство Соціальні процеси в Україні у 1945-1989 роках . - С .207-241 Матеріальне становище населення. Проблеми довкілля . - С .242-254 Проблеми державотворення в Україні . - С .255-299 Політичні структури суспільства . - С .300-342 фывфыв: багатопартійність Національне відродження і духовність народу . - С .343-378 Зрушення в економіці і соціальній сфері України . - С .379-445 Міжнародні відносини незалежної України в 90-ті роки . - С .446-464 УКРАЇНА НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ Державотворчі, соціально-економічні процеси, питання культури . - С .467-497 фывфыв: промисловість, культура Стан довкілля, етнонаціональні зміни, інтеграційні процеси . - С .498-525 фывфыв: охорона природи, чорнобильська проблема
РУБ 9(4Укр)(075.3) Рубрики: Історія України--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра історії України та політології фывфывфыв: конституція 1919 р. -- конституція 1924 р. -- конституція 1936 р. -- неп -- голодомор Доп.точки доступа: Панченко, Петро Пантелеймонович; Барановська, Наталія Петрівна; Падалка, Сергій Семенович; Смолій, Валерій Андрійович \ред.\ Экземпляры всего: 39 фб (1), Ч.З.№2 (15), аб (21), ав (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (15), аб (21), ав (2) |
Д 76 Друга світова війна і доля народів України [Текст] : матеріали Всеукраїнської наукової конференції. Київ, 23-24 червня 2005 р. / Громадський комітет для вшанування пам’яті жертв Бабиного Яру, Державний комітет України у справах національностей та міграції, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України, Інститут історії України НАН України, Український центр вивчення історії Голокосту. - К. : Сфера, 2005. - 220 с. - ISBN 966-8782-12-7 : 4.00 грн. Содержание: Шайкан, В. О. Дослідження Другої світової війни в сучасних умовах і деякі ідеологічні підходи до висвітлення проблеми / В. О. Шайкан. - С .27-32 Подольський, А. Ю. Тема Голокосту в сучасній українській історіографії: проблеми наукових досліджень та інтерпретацій / А. Ю. Подольський. - С .32-34 Перевезій, В. О. Етноконфесійні зміни структури українського суспільства у воєнні і перші повоєнні роки / В. О. Перевезій. - С .34-44 Шайкан, В. О. колабораціонізм в Україні у роки Другої світової війни: причини виникнення, особливості, масштаби / В. О. Шайкан. - С .44-52 Вишиванюк, О. Г. Етноконфесійні процеси в Україні у період 1944-1953 рр. / О. Г. Вишиванюк. - С .55-57 Гончаренко, О. М. Політика нацистського геноциду і участь місцевого населення Київщини у порятунку євреїв (за документами радянських спецслужб) / О. М. Гончаренко. - С .73-84 Гриневич, В. А. Сталінська національна політика щодо національних меншин у роки Другої світової війни 1939-1945 рр. / В. А. Гриневич. - С .182-188 Буцко, О. В. Українсько-польське переселення 1044-1946 рр. / О. В. Буцко. - С .194-196
РУБ 9(4Укр)27 Рубрики: Історія України--Друга світова війна Доп.точки доступа: Громадський комітет для вшанування пам’яті жертв Бабиного Яру; Державний комітет України у справах національностей та міграції; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України; Інститут історії України НАН України; Український центр вивчення історії Голокосту Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) |
В 53 Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 20. - Львів : Львівський університет, 2005. - 295 с. - 3.00 грн. Содержание: Швед, Марія. Емансипаційна педагогіка як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму / Марія Швед. - С .3-12 Зулкарнєєв, Сергій. Когнітивізм як філософська передумова дистанційної освіти / Сергій Зулкарнєєв. - С .12-17 Мацевко-Бекерська, Лідія. Гармонія чи конфлікт: елементи нової парадигми підготовки вчителя початкової школи / Лідія Мацевко-Бекерська. - С .17-24 Атаманчук, Петро. Раціонально-логічні та емоційні начала в підготовці майбутнього педагога / Петро Атаманчук, Вадим Мендерецький. - С .24-33 Заболотська, Ольга. Концепція розвитку індивідуальності майбутнього вчителя іноземних мов / Ольга Заболотська. - С .33-41 Манчуленко, Лілія. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики / Лілія Манчуленко. - С .41-49 Заблоцька, Любов. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови / Любов Заблоцька. - С .49-56 Куб’як, Наталія. Деякі аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім’ями / Наталія Куб'к. - С .56-62 Лисак, Віра. Психолого-педагогічна підготовка студентів у вищому навчальному закладі економічного спрямування / Віра Лисак. - С .71-78 Григор’єва, Тетяна. Особливості навчання іноземних мов дорослих / Тетяна Григор’єва. - С .78-83 Сіранчук-Василишина, Наталія. Образне мовлення та його сутність (на матеріалі навчання і виховання учнів початкових класів) / Наталія Сіранчук-Василишина. - С .84-89 Мідяна, Ірина. Активізація самостійної роботи учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі / І. Мідяна, Л. Ковальчук. - С .89-100 Біляковська, Ольга. Історичний аспект оцінювання навчальних досягнень учнів / Ольга Біляковська. - С .100-106 Гончарова, Оксана. Вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів / Оксана Гончарова. - С .106-112 Равлюк, Тетяна. Діагностика та раннє виявлення творчих здібностей учнів / Тетяна Равлюк. - С .112-119 Яременко, Олена. Інтеграція екологічного контексту в освіту як засіб формування особистості у західноєвропейських країнах / Олена Яременко. - С .119-124 Кашуба, Олександра. Виховання особистості у початкових школах Німеччини - мета цивілізованого суспільства / Олександра Кашуба. - С .124-131 Пермякова, Ольга. Оцінювання успішності учнів початкових шкіл Франції / Ольга Пермякова. - С .131-138 Кузик, Василь. Європейські традиції скаутського руху: педагогічні аспекти / Василь Кузик. - С .138-147 Горук, Наталія. Філософсько-педагогічні засади неформальної освіти жінок у США / Наталія Горук. - С .147-154 Баклицька, Лариса. Стресові стани у дітей як психолого-педагогічна проблема / Лариса Баклицька, Надія Крижановська, Людмила Мудровська. - С .154-163 Шулигіна, Раїса. Педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку / Раїса Шулигіна. - С .163-170 Дмитрів, Оксана. Тренінгові заняття для формування толерантності у старшокласників на уроках англійської мови / Оксана Дмитрів. - С .171-177 Андрійчук, Світлана. Сучасна система соціального обслуговування і реабілітації дітей з особливими потребами / Світлана Андрійчук. - С .178-184 Караманов, Олексій. Шкільний музей як джерело культурного матеріалу для забезпечення навчально-виховного процесу / Олексій Караманов. - С .185-193 Тюріна, Тамара. Інтуїтивні компоненти творчого процесу / Тамара Тюріна. - С .193-201 Левківський, Михайло. Соціальна зрілість старшокласника: проблема формування / Михайло Левківський. - С .201-207 Слєпко, Ірина. Аналіз зміни з віком освітнього рівня молоді регіону / Ірина Слєпко. - С .207-215 Петрова, Ірина. Виховний потенціал дозвіллєвих об’єднань / Ірина Петрова. - С .215-224 Гуменюк, Наталія. Памфіїл Юркевич про громадянське виховання / Наталія Гуменюк. - С .224-230 Федина, Володимир. Особливості організації процесу навчання у класичній педагогічній думці Сходу / Володимир Федина. - С .230-237 Синявська, Алла. З історії виникнення першого закладу комерційної освіти в Україні / Алла Синявська. - С .237-242 Федчишин, Надія. Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині І. Ф. Гербарта / Надія Федчишин. - С .243-250 Шоліна, Тетяна. Громадсько-просвітницька діяльність Степана Смаль-Стоцького / Тетяна Шоліна. - С .250-255 Лещак, Теодор. Система педагогічної освіти у Львівському університеті: теологічний напрям (1812-1918) / Теодор Лещак. - С .267-273 Борейко, О. Діяльність активістів громадських товариств у вивченні краєзнавства Волині / Олександр Борейко. - С .274-281 Завальнюк, Андрій. Вимоги до особи викладача в освітньо-виховній системі Августа Германа Франке (XVIII ст.) / Андрій Завальнюк. - С .281-288
РУБ 37(05) Доп.точки доступа: Смаль-Стоцький, Степан \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Франке, Август Герман \о нем\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т 18 Танчин, Ігор Зіновійович. Соціологія [Текст] : навчальний посібник / І. З. Танчин. - 2-е вид., переробл. і доп. - К. : Знання, 2007. - 351 с. - ISBN 966-346-205-1 : 34.00 грн.
РУБ 301(075.3) Рубрики: Соціологія--підручники та посібники для ВНЗ Соціологія особистості Девіантна поведінка Соціологія суспільства міграція населення Соціальні інститути Соціальні зміни Масова поведінка Суспільні рухи Соціологія сім’ї Соціологія молоді Соціологія міста Етносоціологія Соціологія політики Соціологія економіки Соціологія праці Міжнаціональні конфлікти Націоналізм Соціологія держави Безробіття Соціологія громадської думки фывфывфыв: соціологія культури -- соціальна структура Экземпляры всего: 195 фб (1), ав (2), аб (178), Ч.З.№2 (14) Свободны: фб (1), ав (2), аб (178), Ч.З.№2 (14) |
І-90 Історія сучасного світу: Соціально-політична історія XV - XX століть [Текст] : навчальний посібник / Ю. А. Горбань, Б. І. Білик, Л. В. Дячук та ін.; за ред. Ю. А. Горбаня. - 2-е вид., доп. і перероб. - К. : Вікар, 2003. - 435 с. - (Київському національному університету імені Тараса Шевченка 170 років). - ISBN 966-7131-52-1 : 24.50 грн. Содержание: Зародження індустріальної цивілізації і формування цілісності світового розвитку (кінець XV - XVIII ст.) . - С .22-77 Європейсько-американська цивілізація та позаєвропейський світ у XVIII - середині XIX століття . - С .78-139 Модернізація капіталізму: новітня доба (кінець ХІХ - початок ХХ століття) . - С .140-182 Перша світова війна (1914-1918 рр.) . - С .183-216 Міжвоєнний період світової історії: суспільно-політичні транформації . - С .217-263 Друга світова війна (1939 - 1945 рр.) . - С .264-301 Геополітичні зміни в післявоєнному світі. Формування постіндустріальних суспільств (друга половина 40-х - 80-ті роки ХХ століття) . - С .302-370 Світ наприкінці ХХ століття: на шляху до нової цивілізації (кінець 80-х - 90-ті роки) . - С .371-421
РУБ 9(М)(075.3) Рубрики: Цивілізації--Європейсько-американська Модернізація капіталізму Перша світова війна, 1914-1918 рр. Всесвітня історія--Друга світова війна Глобалізація Інформатизація суспільства Аннотация: У посібнику висвітлюються найважливіші полії світової історії від початку індустріальної епохи до наших днів. Найважливаіший предмет вивчення - суспільно-політичні та соціально-економічні трансформації людських спільнот, етнонаціональні відносини. Доп.точки доступа: Горбань, Юрій Андрійович; Білик, Борис Іванович; Дячук, Леонтій Володимирович; Горбань, Ю. А. \ред.\ Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
П84 Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2000. - 524 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-552-1 : 5.00 грн. Содержание: Качор, С. Зміни професійної освіти у Польщі / С. Качор, Т. Сарлєя. - С .37-48 Бадора, К. Розвиток соціальної роботи і опіки в Україні / К. Бадора. - С .137-146 Смирнов, І. Безперервна професійна освіта (авторська інтерпретація концепції) / І. Смирнов. - С .167-178 Герлях, Р. Дилеми професійної освіти у Польщі на тлі порівняння з іншими країнами / Р. Герлях. - С .179-192 Барський, Т. Комп’ютерне вдосконалення процесу навчання / Т. Барський. - С .219-232 Сігаєва, Л. Неперервна освіта - пріоритетний напрям розвитку педагогічної науки / Л. Сігаєва. - С .263-272 Банька, А. Транснаціональне професійне консультування у системах підготовки молоді до дорослого життя і до ринку праці / А. Банька. - С .279-302 Пєхота, О. Кафедра педагогічних технологій та педагогічної майстерності: концепція, зміст діяльності / О. Пєхота. - С .457-466 Отич, О. Взаємодія мистецтв у професійній підготовці вчителя / О. Отич. - С .487-496 Панченко, В. Передумови професійного самовизначення підлітків-переселенців із зони радіоеколгічного контролю / В. Панченко. - С .509-523
РУБ 371(4Укр) Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійне навчання Доп.точки доступа: Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П84 Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. VIІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2005. - 312 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-915-2 : 5.00 грн. Содержание: Васянович, Г. Щастя як вища моральна цінність особистості педагога / Г. Васянович. - С .65-76 Десятов, Т. Якісні зміни у профтехосвіті в умовах ринкової економіки / Т. Десятов. - С .217-224 Побірченко, Н. Методологічні засади психологічної профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С .287-294
РУБ 371(4Укр) Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійне навчання Доп.точки доступа: Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 7.50 грн. Содержание: Нагорна, Н. М. Особливості становлення та розвитку православ’я в Ніжині з XII по XX століття / Н. М. Нагорна. - С .3-6 Когатько, Ю. Л. Розміщення та історія будівництва старовинних церков Менського району / Ю. Л. Когатько. - С .6-8 Ткаченко, К. В. Особливості демографічної ситуації у міських і сільських місцевостях Ніжинського суспільно-географічного регіону / К. В. Ткаченко. - С .8-10 Хіст, Н. І. Сучасні зміни клімату Ніжина / Н. І. Хіст. - С .10-13 Нестеренко, Р. В. Екологічний стан вод Чернігівської області та його вплив на здоров’я населення / Р. В. Нестеренко. - С .13-15 Кудренко, Б. Військово-політичні передумови походу Олександра Македонського та їх вплив на перебіг походу / Б. Кудренко. - С .15-18 Жаркова, А. А. Створення інституту адвокатури в Росії в контексті судової реформи 60-70-х років XIX ст.: Спроба історіографічного аналізу / А. А. Жаркова. - С .18-23 Пічевська, І. М. Історіографічний аналіз дипломатії США в роки Першої світової війни / І. М. Пічевська. - С .23-26 Андрієць, Г. О. ХТО ПЕРШИЙ? / Г. О. Андрієць. - С .26-31 Тимченко, Р. В. Порівняльна характеристика процесу становлення феодалізму в Італії та Іспанії / Р. В. Тимченко. - С .31-35 Воропаєва, Л. І. Підтримка "помаранчевої революції" 2004 року з боку Польщі / Л. І. Воропаєва. - С .35-39 Кроха, Н. Г. Земські "айболити" та благодійники - внесок у розвиток медичної справи та меценатства Чернігівської губернії (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Г. Кроха. - С .39-43 Кудренко, Б. Правова спадщина гетьмана Пилипа Орлика / Б. Кудренко. - С .43-47 Румянцева, В. О. Актуальні проблеми дослідження української сім’ї другої половини XIX - початку XX ст. в сучасній історіографії / В. О. Румянцева. - С .47-50 Білан, Т. Варязька проблема у східнослов’янській історіографії XVIII-XIX ст. / Т. Білан. - С .50-53 Кроха, Н. Г. Вплив особистісних якостей майбутнього вчителя на взаєморозуміння зі старшокласниками / Н. Г. Кроха. - С .53-57 Заріпов, А. Нестандартні типи уроків у навчанні фізики / А. Заріпов. - С .57-58 Станжур, Т. Г. Нетрадиційні задачі як засіб розвитку учнів / Т. Г. Станжур. - С .58-60 Гринь, Т. Графічні способи розв’язування задач у шкільному курсі фізики / Т. Гринь. - С .60-62 Насєка, Ю. М. Використання мультимедійних засобів у викладанні фізики / Ю. М. Насєка. - С .62-64 Опанасенко, О. В. Психолого-педагогічні передумови розвитку творчого мислення в процесі навчання математики / О. В. Опанасенко. - С .64-67 Козленко, Т. М. Соціально-педагогічна діяльність Йоганна Генріха Песталоцці / Т. М. Козленко. - С .67-70 Уніат, Н. М. Особливості соціалізації підлітків з проблемних сімей / Н. М. Уніат. - С .70-73 Лукаш, Л. В. Соціально-педагогічні ідеї С. Ф. Русової / Л. В. Лукаш. - С .73-75 Мосєйчук, К. П. Соціально-педагогічний захист дітей з особливими потребами / К. П. Мосєйчук. - С .75-77 Симоненко, А. В. Особливості соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучною сім’єю / А. В. Симоненко. - С .78-81 Шкуліпа, Т. А. Досвід організації на Чернігівщині роботи Телефону довіри як спеціалізованої служби індивідуальної соціально-психологічної допомоги / Т. А. Шкуліпа. - С .82-85 Цюрик, С. В. Особливості соціально-педагогічної роботи центрів СССДМ з призовною молоддю та військовослужбовцями строкової служби / С. В. Цюрик. - С .85-88 Пономаренко, А. Є. До питання впровадження профілактичних програм адиктивної поведінки у притулках для неповнолітніх / А. Є. Пономаренко. - С .88-91 Дворнік, С. В. Прийомна сім’я як інноваційна сімейна форма опіки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / С. В. Дворнік. - С .91-93 Красна, Т. В. Неблагополучна сім’я та її вплив на виховання дітей / Т. В. Красна. - С .93-97 Матвієнко, Н. Ю. Генеза наукових поглядів на дитячу гру в педагогічній думці України (кінець XIX -початок XX ст.) / Н. Ю. Матвієнко. - С .97-101 Цюцюпа, Л. М. Особливості формування педагогічної занедбаності у дітей дошкільного віку / Л. М. Цюцюпа. - С .101-104 Грановська, Т. О. Ретроспективний аналіз педагогічних поглядів на проблему формування здорового способу життя / Т. О. Грановська. - С .104-107 Резвін, Ю. М. Діяльність ДНЗ щодо профілактики та реабілітації сколіотичної хвороби у дітей дошкільного віку / Ю. М. Резвін. - С .107-110 Кошик, К. А. Роль дитячого навчального закладу в профілактиці та реабілітації шлунково-кишкових розладів / К. А. Кошик. - С .110-114 Маслак, К. Техноцентрична лексика в сучасній німецькій мові / К. Маслак. - С .114-117 Кохно, А. Тенденції розвитку газетної лексики сучасної німецької мови / А. Кохно. - С .117-118 Василенко, І. Фразеологічні одиниці з національно-культурним компонентом у німецькій мові / І. Василенко. - С .119-121 Сальніков, А. Асиміляція англо-американських запозичень в сучасній німецькій мові / А. Сальніков. - С .121-124
РУБ 378.4 Доп.точки доступа: Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (4) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4) |