К 17 Калмикова, Л. Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу [Текст] / Л. Калмикова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 10. - С. 39-48 Рубрики: Психотерапія--методи Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: АРОМОТЕРАПИЯ,кольоротерапія, квіткотерапія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванюк, Наталія. "Кольорові казки" лікують, розвивають, розважають [Текст] / Н. Іванюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Кольори--вплив на організм фывфывфыв: кольоротерапія -- казки -- казкотерапія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калошин, В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 69-76. Рубрики: Психологія кольору Музика--психологічний вплив фывфывфыв: кольоротерапія -- кольоролікування -- нейрофотонне здоров’ятворення -- психопроцесори -- фантазія -- уява Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Космодем'янська, Олена Чарівний килимок-парашут : рухливі ігри з елементами кольоротерапії [Текст] / Олена Космодем’янська> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільна освіта--ігри фывфывфыв: рухлива гра -- кольоротерапія -- чуття ритму Аннотация: Подано приклади рухливих ігор, які стануть у пригоді під час організації занять, розваг та дозвілля вихованців. Мета цих розробок - засобами кольоротерапії виявити психофізіологічні розлади та запобігти їх появі; знімати у малят стрес, покращувати настрій; учити розподіляти власні зусилля під час рухливих ігор з килимом-парашутом; удосконалювати навички моторного сприймання, розвивати чуття ритму; зміцнювати м’язи плечей, передпліччя і кистей рух; розвивати спостережливість, уяву, мислення колірне сприймання; виховувати доброзичливість, допитливість та ін. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 48 Ткаченко, Юлія Хвилинки спокою і відпочинку : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Юлія Ткаченко; Юпія Ткаченко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей фывфывфыв: сенсорне виховання -- сенсорний посібник -- кольоротерапія -- фізкульхвилинка Аннотация: Подано розробку заняття для молодших дошкільнят, мета якого - сприяти зміцненню нервової системи дітей, знаттю психологічного напруження, втоми, відновленню гарного настрою, гармонізації почуттів, формуванню емоційного позитивного сприйняття навколишнього світу; формувати дружні взаємини в колективі, сприяти налагодженню контактів між дітьми; закріплювати знання кольорів, уміння співвідносити різнорідні предмети за кольором. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/4 Журнал 2018г. N 4 Холодій, О. М. Особливості формування мовленнєвої компетенції дитини. Теорія та практика / О. М. Холодій. - С.2–7 : табл. фывфыв: затримка мовного розвитку, ігрова діяльність, розвиток мовлення Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.8–13 : фот. фывфыв: імаготерапія, казкотерапія, кольоротерапія Троцюк, Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору / Г. І. Троцюк. - С.14–20. - Бібліогр.: 6 назв. : фот., мал. фывфыв: профілактика зорових порушень, розвиток мовлення, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Корень и однокоренные слова : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.21–23 : фот., мал фывфыв: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, мотивація навчальної діяльності Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова. - С.24–26 : фот., мал. фывфыв: патріотичне виховання, виховні заходи, порушення опорно-рухового апарату Славінська, О. М. Розвиток толерантності молодших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.27–29 : фот. фывфыв: виховання толерантності, люди з особливими потребами, тренінги Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми [Текст] / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 8–13 : фот. Рубрики: Діти з особливими потребами--терапевтичні технології роботи фывфывфыв: імаготерапія -- казкотерапія -- кольоротерапія -- терапевтичні технології Доп.точки доступа: Фоменко, О. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гладун, Ольга Семеро сліпих мишенят : вистава в стилі "люди і ляльки" (за мотивами давньоіндійської притчі) [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 30-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання толерантності фывфывфыв: театралізована казка -- інклюзивна освіта -- інклюзивний освітній простір -- виховання засобами театру -- толерантність -- кольоротерапія -- художня діяльність Аннотация: "Мета інклюзивної освіти - дати кожній дитині відчути себе повноцінним членом соціуму. Але не менш важливо підготувати соціум до прийняття людей, які є в чомусь інакшими. Основи толерантності, любові до ближнього закладаються змалку, і значною мірою в цьому допомагає казка. До вашої уваги - приклад вистави, показаної дорослими дітям, яка дала поштовх широкому обговоренню важливих проблем". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ананко, Тетяна Добре роби - добре й буде : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Ананко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання фывфывфыв: психологічний клімат -- ІКТ -- емоційний інтелект -- доброта -- кольоротерапія Аннотация: Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними; учити аналізувати життєві ситуації, передбачати наслідки вчинків, сприяти усвідомленню цінності дружби; розвивати емоційно-вольову сферу, емпатію; виховувати чуйність, доброту. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Базилівська, Тетяна На допомогу Дідусю Морозу : індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна [Текст] / Тетяна Базилівська> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--спеціальна освіта Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку фывфывфыв: логопедія -- розвиток мислення -- спеціальна освіта -- стоун-терапія -- кольоротерапія -- діти із синдромом Дауна Аннотация: Пропонується заняття для дітей із синдромом Дауна із використанням альтернативної комунікативної технології PECS, а також елементів стоун-терапії та кольоротерапії, що допомагають утримувати увагу малят і сприяють ослабленню психічного напруження. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |