Ч-46 Череповська, Н. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2010. - N 11. - 128 с. Рубрики: засоби масової інформації--історія медіакультура учнів викладання медіакультури в школі Реклама Здоров’я учнів комп’ютер і фізичне здоров’я Гігієна дітей та підлітків медіагігієна фотографія Телебачення фывфывфыв: медіатехнології -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- вправи для очей -- КІНЕМАТОГРАФ -- КАМЕРА-ОбСКУРА -- СТОРОбОСКОП -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-46 Череповська, Н. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська> // Бібліотека Шкільного світу. Зарубіжна література. - 2010. - N 11 Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія медіакультура учнів викладання медіакультури в школі Реклама Здоров’я учнів комп’ютер і фізичне здоров’я Гігієна дітей та підлітків фотографія Телебачення фывфывфыв: МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ -- КІНЕМАТОГРАФ -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ч-46 Череповська, Н. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська> // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - 2010. - N 11. - С. 1-126. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія медіа-культура Медіапедагогіка викладання медіакультури в школі Реклама Здоров’я учнів комп’ютер і фізичне здоров’я Гігієна дітей та підлітків медіагігієна фотографія Телебачення Сприймання фывфывфыв: МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ -- КІНЕМАТОГРАФ -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- медіасприймання -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ -- візуальна інформація -- соціальна реклама Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Таланова, Н. Н. Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет / Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Дитяча психологія--розуміння реклами дітьми Дитяча психологія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти Психологія розвитку--дошкільний вік фывфывфыв: реклама -- розуміння реклами -- комерційна реклама -- соціальна реклама -- модель психічного -- обман -- розуміння обману -- розуміння невірних думок -- розуміння емоцій -- наративи -- дитяча психологія Аннотация: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама. Доп.точки доступа: Сергиенко, Е. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |