Z99 Іванюк, Ірина Володимирівна. Комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах організації дистанційної освіти в школах зарубіжжя [Текст] / І. В. Іванюк> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 19-22. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--дистанційна освіта--комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище США--дистанційна освіта--учні ЗНЗ Канада--дистанційна освіта--учні ЗНЗ фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- навчальне середовище -- дистанційна освіта -- дистанційна форма навчання -- послуги дистанційної освіти Аннотация: У статті розглянуто досвід створення комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах організації дистанційної освіти для учнів загальноосвітніх навчальних закладів США та Канади. Здійснено аналіз основних постачальників послуг дистанційного навчання, форм роботи, географічного охоплення, відповідності освітнім стандартам штату/держави. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 75 Грабовський, Петро Петрович. Проектування бази даних “Електронний класний журнал” на основі Microsoft Access [Текст] / П. П. Грабовський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 30-32. Рубрики: Вчителі інформатики--автоматизоване робоче місце фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- автоматизовані робочі місця -- система управління базами даних -- електронний журнал Аннотация: У статті розглядаються питання пов’язані з організацією автоматизованого робочого місця вчителя та викладене концептуальне і логічне проектування бази даних “Електронний класний журнал”, яка дозволить стростити педегогу ведення обліку успішності учнів. Обгрунтовано доцільність її реалізації на основі Microsoft Access. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- післядипломна педагогічна освіта -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- методологічні підходи -- інформаційно-комунікаційні технології Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. На теоретичному рівні здійснено аналіз таких напрямків наукових досліджень, як: діалектика, теорія розвитку особистості, філософія освіти, дидактика, навчання дорослих, середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, електронне навчання, що складає основу розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, Катерина. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 35-43. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: освіта післядипломна фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- підвищення кваліфікації -- педагогічні кадри -- інформаційно-комунікаційні технології Аннотация: У дослідженні обґрунтовано необхідність проведення типологічного аналізу компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття "типологія компетентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; виокремлено і схарактеризовано основні типи компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, К. Р. Характеристика взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- післядипломна освіта -- педагогічна освіта Аннотация: У дослідженні обгрунтовано необхідність врахування характеристики взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання Педагогічні кадри--підвищення кваліфікації фывфывфыв: педагогічний працівник -- підвищення кваліфікації педагогів -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної педагогічної освіти Аннотация: У статті розглянуто й уточнено загальні навчальні, виховні та розвивальні завдання навчально-пізнавальної діяльності, обумовлені потребами сучасного інформаційного суспільства. Сформульовано і декомпозовано мету підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, К. Р. Підвищення кваліфікації у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти впродовж життя [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 53-56. Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: післядипломна педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації педагогічних працівників -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- освіта впродовж життя Аннотация: Дослідження присвячене системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено основні завдання і шляхи підвищення якості системи післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Педагоги--підвищення кваліфікаіції--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: післядипломна педагогічна освіта -- індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- слухачі Аннотация: Мета пропонованого дослідження полягає у виокремленні комп’ютерно орієнтованих засобів побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 35-38. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--післядипломна педагогічна освіта фывфывфыв: післядипломна педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації педагогічних працівників -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- інформаційно-комунікативні технології -- професійна компетентність -- ІКТ-компетентність Аннотация: У дослідженні висвітлено раціональні практики використання ІК-технологій у ситемі післядипломної педагогічної освіти розвинених країн: США, Канади, Нової Зеландії, Великої Британії, Німеччини, Швеції, Польщі, КНР, Росії - і виокремлено основні перспективні зарубіжні тенденції розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Г 75 Грабовський, Петро Петрович. Організація відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища за допомогою хмарного сервісу Google Classroom [Текст] / П. П. Грабовський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 11-14.
фывфывфыв: електронні освітні ресурси -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- Saas Classroom -- Google Suite for Education -- післядипломна педагогічна освіта Аннотация: У статті описано хмарний додаток Saas типу Google Classroom, що може слугувати засобом організації відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища, а також практичне застосування цього програмного засобу у закладі післядипломної педагогічної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Z99 Іванюк, І. В. Етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 38-44 : табл. - Бібліогр.: с. 42-44 (19 назв) . - ISSN 2304-0629
Європа--освіта--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище фывфывфыв: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- полікультурна освіта -- полікультурна компетентність Аннотация: Розглянуто трактування понять "полікультурна компетентність учня" і "компьютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти" зарубіжнимий вітчизняними науковцями та наведено авторське визначення цих понять. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |