П 90 Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 33-38 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Корекційна робота--методи--дошкільники фывфывфыв: сенсорна кімната -- модулі сенсорної кімнати -- здоров’язбережувальне середовище -- корекційний вплив -- ігри з піском -- казкотерапія -- кінезорефлексотерапія Аннотация: У статті розглянуто методи розвивально-корекційної роботи з дітьми, що проводять фахівці дошкільного закладу в сенсорній кімнаті. Зокрема, висвітлено функціональну спрямованість сенсорної кімнати, структуру освітнього процесу. Подано тематичний план проведення ігор з піском та вправи для арт-терапії з використанням нетрадиційних технік малювання. Доп.точки доступа: Постнікова, Світлана Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Карпенко, Наталія. Корекція та профілактика негативних почуттів у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. Карпенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 1-5. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Молодші школярі--емоційні стани фывфывфыв: емоційні стани -- негативні почуття -- профілактика страху -- переживання страху -- корекційний вплив -- ігрокорекція -- молодші школярі Аннотация: У статті розповідається про те, що дослідження особливостей впливу негативних почуттів, зокрема почуття пережитого страху, на розвиток особистості молодшого школяра є актуальним у розробці питань формування моральної свідомості дитини. Наведено засоби психокорекційного та психопрофілактичного впливу, які можна використовувати у роботі з групою дітей у школі. Звернено увагу до можливостей використання релаксаційних ігор з елементами медитативних вправ для психопрофілактики дитячих страхів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |