Осницкий, А. К.
    Роль осознанной саморегуляции в учебной деятельности подростков, обучающихся в классах КРО [Текстььь] / А. К. Осницкий, Н. В. Астахова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N3. - С. 42-51 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: педагогічна психологія
фывфывфыв:
самостоятельность -- корекційно-розвивальне навчання -- субъектная активность -- осознанная саморегуляция


Доп.точки доступа:
Астахова, Н. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.1
Н 71


    Нищева, Н. В.
    Автоматизация и дефференциация звуков разных групп у детей дошкольного возраста [Текст] / Н. В. Нищева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 6. - С. 65-67 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
вимова звуків у дошкільників -- автоматизація звуків у дошкільників -- диференціація звуків у дошкільників -- корекційно-розвивальне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.3
С 45


    Скрипник, Тетяна.
    Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Т. Скрипник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 35-37. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.3
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
фывфывфыв:
корекційно-розвивальне навчання -- діти з аутизмом -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)