> Шифр: Пт-2/2005/7 Журнал 2005г. N 7 Каган, В. Психотерапия: миссия понимания и понимание миссии / В. Каган. - С.2-9 Положение о Европейском сертификате профессиональной подготовки по консультированию, коучингу, медиации, социализации и супервизии (ЕСПП). - С.17-23 Из творческого наследия Эрнста Кречмера (1888-1964). - С.24-25 Соковнина, М. Области (поля) профессиональной деятельности в работе педагога-психолога / Г. Назлоян ; Г. Назлоян. - С.26-31 Ковалев, С. Самостоятельные Единицы Сознания как предмет психотерапии / С. Ковалев. - С.44-47 Назлоян, Г. Источник "третьей силы" в психотерапии / Г. Назлоян. - С.48-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Положение о Европейском сертификате профессиональной подготовки по консультированию, коучингу, медиации, социализации и супервизии (ЕСПП) [Текстььь]> // Психотерапия : Ежемесячный научно-практический журнал. - 2005. - N7. - С. 17-23
Рубрики: Професійна підготовка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників [Текст] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 10. - 1-10. Далі буде. Рубрики: тренінги психологічні--шкільні Професійна орієнтація учнів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: коучингу -- ТРЕНІНГ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ -- ГРУПОВІ ТРЕНІНГИ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 220 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Содержание: Апішева, А. Ш. Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками / А. Ш. Апішева. - С .3-6 Баранова, С. В. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку / С. В. Баранова. - С .7-10 Білоус, Р. М. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками / Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. - С .11-12 Большакова, А. М. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України / А. М. Большакова. - С .13-17 Бондарчук, О. І. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків / О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. - С .18-21 Боровицька, О. М. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого / О. М. Боровицька. - С .22-27 Булах, І. С. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку / І. С. Булах, М. І. Заяц. - С .28-31 Васильченко, О. М. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки / О. М. Васильченко. - С .32-37 Вдовиченко, А. В. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ / А. В. Вдовиченко. - С .38-41 Веселова, Н. П. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків / Н. П. Веселова. - С .42-44 Вічалковська, Н. К. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст / Н. К. Вічалковська. - С .45-48 Волеваха, С. В. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. - С .49-52 Ворожбит, С. А. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини / С. А. Ворожбит. - С .53-56 Гарькавець, С. О. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір / С. О. Гарькавець. - С .57-60 Гірченко, О. Л. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. - С .61-64 Гладуш, Г. В. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності / Г. В. Гладуш. - С .65-68 Голець, В. В. Управління як механізм впливу змісту на форму / В. В. Голець. - С .69-72 Гордієнко, Н. В. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти / Н. В. Гордієнко. - С .73-76 Гусев, І. М. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності / І. М. гусев. - С .77-80 Данильченко, Т. В. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток / Т. В. Данильченко. - С .81-86 Дворніченко, Л. Л. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку / Л. Л. Дворніченко. - С .87-90 Дем’яненко, Ю. О. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. - С .91-94 Дишлевук, В. О. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом / В. О. Дишлевук. - С .95-97 Дроздов, О. Ю. Віковий вимір геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .98-106 Дубініна, Д. Е. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку / Д. Е. Дубініна. - С .107-110 Духневич, В. М. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .111-116 Залановська, Л. І. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України / Л. І. Залановська. - С .117-120 Зінченко, А. В. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію / А. В. Зінченко. - С .121-126 Іванченко, С. М. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій / С. М. Іванченко. - С .127-129 Кальницька, К. О. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента / К. О. Кальницька. - С .130-134 Карелін, П. А. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу / П. А. Карелін. - С .135-139 Каткова, Т. А. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності / Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. - С .140-142 Кашкарова, Ю. А. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності / Ю. А. Кашкарова. - С .143-146 Клименко, Є. О. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин / Є. О. Клименко, Л. М. Рось. - С .147-149 Коваленко, О. Г. Зміни у самооцінці особистості похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .150-153 Кононенко, А. О. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості / А. О. Кононенко. - С .154-157 Корж, Т. І. Особливості формування оптимізму в онтогенезі / Т. І. Корж. - С .158-161 Котлова, Л. О. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру / Л. О. Котлова. - С .162-166 Кравчук, О. В. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена / О. В. Кравчук. - С .167-170 Кривоногова, О. В. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю / О. В. Кривоногова. - С .171-173 Кудріна, Т. С. Природа мотивації сексуальної поведінки / Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. - С .174-178 Кузьминова, Е. А. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами / Е. А. Кузьминова. - С .179-181 Куліш, А. О. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності / А. О. Куліш. - С .182-187 Лашук, В. Г. Забобони як психологічний феномен / В. Г. Лашук. - С .188-191 Лисенко, І. М. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів / І. М. Лисенко. - С .192-195 Лісневська, А. О. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці / А. О. Лісневська. - С .196-200 Малімон, Л. Я. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади / Л. Я. Малімон, І. В. Глова. - С .201-205 Махній, М. М. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки / М. М. Махній. - С .206-210 Мелащенко, О. М. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України / О. М. Мелащенко. - С .211-213
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія підлітка Стосунки дітей і батьків Обдаровані діти Післядипломна освіта Соціальна психологія Кафедра психології фывфывфыв: психотерапія -- насилля Доп.точки доступа: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
У 95 Ушмарова, В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа" / Вікторія Ушмарова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
Освіта в Україні--реформування освіти--Нова українська школа фывфывфыв: науково-методична робота -- реформування освіти -- Концепція Нової української школи -- вчителі початкової школи -- компетентнісний підхід -- технологія коучингу -- академічно здібні учні -- партнерська взаємодія Аннотация: У процесі дослідно-експериментальної роботи апробовано коучинг як інноваційну форму науково-методичної роботи, створено програму групових й індивідуальних коуч-сесій, авторські анкети для моніторингу результатів коуч-сесії. За результатами моніторингу використання коучингу встановлено, що він сприяє усвідомленню учителями своїх професійних і особистих переваг ; визначенню індивідуальних мотивуючих факторів для підвищення ефективності роботи з академічно здібними учнями. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Воронова, С. В. Коуч-технологія для директора школи [Текст] / С. В. Воронова> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 80-94. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--керівники--управлінська діяльність фывфывфыв: педагогічний коучинг -- види коучингу -- моделі коучингу -- управління освітою -- директор школи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |