З-57 Зербііно, Дмитро Деонисович. Наукова школа: лідер і учні [Текст] : [нова концепція] / Д. Д. Зербііно ; Національна Академія Наук України. . - Львів : Євросвіт, 2001. - 208 с. : іл. - (Бібліотека державного фонду фундаментальних досліджень). - Предм. покаж.: с. 191-197; Список посилань: с.181-189. - ISBN 966-7343-22-7 : 5.70 грн., 7.00 грн. Содержание: Вищий гуманітарний феномен - наукова школа: концепція проблеми . - С .7-20 фывфыв: Професійні школи Людина і наука . - С .21-32 фывфыв: Висока наука Лідер . - С .33-56 фывфыв: Розум, інтелект, мислення Учні . - С .57-70 Наукова школа . - С .71-78 фывфыв: зародження,, Наукова ідея, гіпотеза, теорія Творчість як феномен і втрати інтелекту . - С .79-90 фывфыв: Креативність Наукова творчість: стимули, етапи і результати . - С .91-106 фывфыв: Дискусії, "брейнстормінг", Натхнення, спостережливість, інтуїція Храми людства . - С .107-116 фывфыв: Наука і мистецтво, Наука і релігія Життя вченого в сусупільстві . - С .117-136 фывфыв: Інтелектуальна власність, "Відтік умів" Що заважає розвиткові науки? . - С .137-154 фывфыв: Наукова самотність, Консерватори, Лженаука
РУБ 001 Рубрики: Наука Вчені Наукова школа Наукова творчість науково-дослідна діяльність Доп.точки доступа: Національна Академія Наук України Экземпляры всего: 3 фб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1) |
Маркова, Н. Г. Соотношение интеллектуального и творческого компонентов одаренности [Текстььь] / Н.Г. Маркова, Н.Н. Бац> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N12. - С. 23-27 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Обдаровані діти Креативність фывфывфыв: Одаренные дети -- Умственная одаренность -- Креативность Доп.точки доступа: Бац, Н.Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хромова, Т. Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте [Текстььь] / Т. Хромова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 14-18
Рубрики: обдарованість креативність саморозвиток психологія навчання фывфывфыв: КРЕАТИВНОСТЬ -- ДЕЗАДАПТАЦИЯ -- микрокризис Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
П 86 Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") Содержание: Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8 Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17 Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29 Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34 фывфыв: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38 фывфыв: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42 Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50 фывфыв: психологія навчання Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59 фывфыв: психологія навчання Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65 фывфыв: психологія навчання, диференційоване навчання Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71 фывфыв: урок, навчальний план, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89 фывфыв: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95 фывфыв: допитливість дітей, творчість, психологія навчання Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103 фывфыв: психологія навчання, мислення: стилі та рівні Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127 фывфыв: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
Рубрики: психологія творчості здібності обдаровані діти психологія навчання інтелект креативність самоосвіта Доп.точки доступа: Главник, О.; Зоц, В. Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників [Текстььь] / О. Писаренко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 51-59.
Рубрики: психологія навчання психологія творчості креативність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я [Текстььь] / А. Сологуб> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 60-65.
Рубрики: психологія навчання креативність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лопухина, Е. Воспитание творческой личности [Текстььь] / Е. Лопухина, Д. Меренков> // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2003. - N1. - С. 13-17 . - ISSN 0028-1263
Рубрики: креативність Доп.точки доступа: Меренков, Д. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коротаева, Е. Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога [Текстььь] / Е. Коротаева> // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2003. - N2. - С. 92-98 . - ISSN 1562-1308
Рубрики: дитяча психологія креативність уява психологія творчості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рензулли, Д.С. Модель обогащения школьного обучения [Текстььь] / Д.С. Рензулли, С.М. Райс> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 6-33
Рубрики: Навчання в школі Обдаровані діти Креативність фывфывфыв: Реформа школы -- Одаренность Доп.точки доступа: Райс, С.М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Юркевич, В. С. Развитие креативности у одаренных детей [Текстььь] / В.С. Юркевич> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 56-58
Рубрики: Креативність Обдаровані діти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Завершнева, Е. Ю. Методика исследования креативности (МИК): моделирование творческого процесса в игре [Текстььь] / Е.Ю. Завершнева, Е.С. Шильштейн> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 3-19
Рубрики: Креативність Творчість Доп.точки доступа: Шильштейн, Е.С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/44 Газета 2003г. N 44 Митіна, Л. М. Особистісний і професійний розвиток людини в нових соціально-економічних умовах / Л.М. Митіна. - С.1-6 фывфыв: Педагогічна освіта Моргун, В. Опитувальник реального, бажаного і фантастичного бюджетів часу людини / В. Моргун. - С.7-12 фывфыв: Психодіагностика Архипкіна, Н. Креативність та її діагностика / Н. Архипкіна. - С.15-17 фывфыв: Конвергентне мислення Максимова, Н. Психокорекція підлітків із психопатіями й акцентуаціями характеру / Н. Максимова. - С.17-19 Тимошко, М. Френсіс Гальтон ( 1822-1911) / М. Тимошко, . - С.23-24 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Архипкіна, Н. Креативність та її діагностика [Текстььь] / Н. Архипкіна> // Психолог. - 2003. - N44. - С. 15-17
Рубрики: Здібності фывфывфыв: Конвергентне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2003/8 Журнал 2003г. N 8 Максименко, С. Д. Проблеми діагностики посттравматичних станів особистості / С.Д. Максименко, М.В. Папуча, К.С. Максименко. - С.1-3 Курганов, С. Ю. Построение подростковой школы / С.Ю. Курганов. - С.4-16 Мамешина, О. С. Эколого-психологический тренинг для старшеклассников / О.С. Мамешина. - С.17-38 Заика, Е. В. Память: ее развитие и совершенствование / Е.В. Заика. - С.39-44 Моргун, В. Ф. Опитувальник реального, бажаного та фантастичного бюджетів часу людини / В.Ф. Моргун. - С.45-50 Шинкаренко, О. В. Використання психотерапевтичних метафор у роботы практичного психолога / О.В. Шинкаренко. - С.66-68 Мороз, Л. І. Психологічний тренінг: до питання валідності та надійності психотехнічних вправ / Л.І. Мороз. - С.68-71 Єрмолова, А. М. Креативність в освітньому моніторингу / А.М. Єрмолова. - С.71-74 Удовенко, М. В. Психологічне супроводження розвитку особистості в системі безперервної освіти / М.В. Удовенко. - С.75-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Фрицюк, В. До питання про дефініції креативності [Текстььь] / В. Фрицюк> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 12-14.
Рубрики: Креативність творчість вчителя творча особистість фывфывфыв: формування творчої особистості вчителя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Єрмолова, А. М. Креативність в освітньому моніторингу [Текстььь] / А.М. Єрмолова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N8. - С. 71-74
Рубрики: психологія творчості творча особистість креативність Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Смирнов, С. Д. Секреты хорошей и плохой учебы студентов [Текстььь] / С.Д. Смирнов> // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2003. - N4. - С. 3-22
Рубрики: Мотивація - навчальна Креативність Соціальний інтелект Характер Навчання студентів фывфывфыв: интеллект -- самооценка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадалова, М. В. Тренинг интеллектуальных навыков консультирования [Текстььь] / М.В. Бадалова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 3-26
Рубрики: практична психологія Креативність тренінг Консультування Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Гордеева, О. В. Измененные состояния сознания при сенсорной депривации (сообщение 2) [Текстььь] / О. В. Гордеева> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 66-83. . - ISSN 0201- 738
Рубрики: свідомість сенсорні процеси самосвідомість Креативність навіювання фывфывфыв: внушаемость и гипнабельность -- самосознание, креативность -- перцептивные процессы, сон , бодрствование Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2004/6 Журнал 2004г. N 6 Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8 Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12 Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15 Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18 Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22 Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25 Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29 Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32 Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35 Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38 Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42 Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53 Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68 Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75 Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78 Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |