С13 Савчин, Марія - Віра Михайлівна. Дидактичні засади розробки навчально-методичного комплекту з курсу хімії основної школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання хімії / М.-В. М. Савчин ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 18 с. -
Рубрики: викладання хімії автореферати дисертацій--хімія фывфывфыв: навченість -- критерії оцінювання -- навчальні цілі Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В65 Войтович , Ігор Станіславович. Формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі вивчення фізики [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / І. С. Войтович ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ). - 20 с. -
Рубрики: викладання фізики автореферати дисертацій--фізика--методика викладання фывфывфыв: пізнавальні вміння -- критерії оцінювання -- творчі експериментальні завдання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ш 96 Шуневич, О. Вивчення критеріїв оцінювання конспекту навчального тексту як складник методики з формування у старшокласників уміння конспектувати [Текст] / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 10-13 Рубрики: Кафедра української мови оцінювання,тестування у педагогіці Викладання української мови в школі фывфывфыв: критерії оцінювання -- уміння конспектувати Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 59 Нечаев, М. П. Оценка эффективности деятельности деятельности классных руководителей: основные подходы и методика [Текст] / М. П. Нечаев> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2010. - N 10. - С. 9-18 . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Класний керівник Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: система оцінювання -- критерії оцінювання -- аналіз діяльності класного керівника Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Інструктивно-методичні рекомендації МОНМСУ щодо вивчення іноземних мов у основній та старшій школі у 2011/12 н. р. [Текст]> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 25. - С. 4-8. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кафедра іноземних мов Кафедра англійської мови та методики викладання Дескрипторы: інструктивно-методичні рекомендації -- основна школа -- старша школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- навчальні програми -- навчальні плани -- підручники -- критерії оцінювання Аннотация: У статті подано інформацію про навчальні програми та плани загальноосвітніх навчальних закладів, організацію навчально-виховного процесу та навчально-методичне забезпечення, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1) Свободны: нмк іноз. мов (1) |
Ш 95 Шуляр, Василь. Компетентний випускник-читач: модель, система компенсацій, критерії оцінювання [Текст] / В. Шуляр> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2011. - N 9. - С. 2-4. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: освіта літературна читацькі здібності фывфывфыв: літературна компетентність, визначення -- критерії оцінювання -- випускник-читач Аннотация: В статті автор запропонував своє бачення моделі підготовки випускника-читача в системі літературної освіти на компетентнісно-діяльнісній основі. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Е 96 Еш, Світлана. Відкриті заняття у вищах навчальних закладах як форма контролю процесу навчання [Текст] / С. Еш> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 3. - С. 84-91. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Навчання студентів--контроль фывфывфыв: контроль процесу навчання -- відкриті заняття -- критерії оцінювання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вітченко, А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Студенти--оцінювання знань студентів Оцінювання знань студентів Викладання зарубіжної літератури в ВНЗ Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: оцінювання -- норми оцінювання -- критерії оцінювання -- кредитно-модульна система навчання -- методика викладання літератури -- оцінювання знань -- оцінювання знань студентів -- критерії оцінювання знань Аннотация: Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів аккредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кузнєцова, Н. Ю. Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- творчий підхід -- Інтернет-ресурси -- критерії оцінювання -- навчальні Інтернет-ресурси -- хот-лист -- мультимедійний скрепбук -- трежа хант -- вебквест -- англійська мова Аннотация: У статті розповідається про використання Інтернет-технологій у навчанні. Оцінюються Інтернет-ресурси для учнів і вчителів, розглядаються 5 видів навчальних Інтернет-ресурсів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
М 54 Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2012/13 навчальному році [Текст]> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 24. - С. 13-21.
Іноземні мови--початкова школа фывфывфыв: іноземні мови -- методичні рекомендації -- Державний стандарт -- початкова освіта -- навчальні програми -- загальноосвітні навчальні заклади -- підручники -- поглиблене вивчення -- критерії оцінювання Аннотация: У статті розглядається державний стандарт початкової загальної освіти, навчальні програми, типові навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів, особливості запровадження вивчення іноземної мови з першого класу, організація навчально-виховного процесу та навчально-методичне забезпечення учнів почачкової школи. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
М 19 Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 52-56. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--атестація педагогічних працівників фывфывфыв: основні етапи атестації -- кваліфікаційні категорії -- професійна діяльність -- тривалість вивчення -- критерії оцінювання -- вплив заходів -- орієнтовний план Аннотация: Матеріал статті про вивчення професійної діяльності педагогів та про тривалість вивчення професійної діяльності педагогічного працівника в ДНЗ. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Х 93 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Рубрики: Науково-педагогічні школи--історія розвитку--критерії оцінювання фывфывфыв: науково-педагогічна школа -- критерії оцінювання -- наукові дослідження Аннотация: У статті розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку науково-педагогічних шкіл. Проаналізовано спрямованість досліджень науково-педагогічних шкіл, тематику докторських дисертацій, паспорти науково-педагогічних спеціальностей, наведено результати опитування експертів із досліджувальної проблеми. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Коваленко, Оксана. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2013 році [Текст] / О. Коваленко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 2-6. Рубрики: Іноземні мови--державна підсумкова атестація фывфывфыв: іноземні мови -- державна підсумкова атестація -- читання -- письмо -- говоріння -- білети -- критерії оцінювання -- іспити -- контроль знань -- лексична компетенція -- граматична компетенція Аннотация: У статті розповідається про контроль знань учнів. Об'єктами контролю визначаються читання, письмо та говоріння як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Я 75 Ярмолюк, А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 11-17. Рубрики: викладання української мови в школі комунікативна компетентність учнів фывфывфыв: критерії оцінювання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про організацію та проведення ІІІ етапу Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів у 2013/14 навчальному році : наказ... від 25.03.2014 № 262> // Інформ. зб. та комент. МОН України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 10/12. - С. 76-91. - Додатки. - Содержание: Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту автомобілів" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту рухомого складу" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Маляр" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Кухар" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту автомобілів" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту рухомого складу" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Маляр" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Кухар" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту автомобілів" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту рухомого складу" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Маляр" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Кухар" Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Профтехосвіта--правові джерела--Україна, 2014 р. Профтехосвіта--змагання серед учнів--конкурси фахової майстерності--всеукраїнські конкурси фывфывфыв: офіційний документ -- наказ МОН України -- професійно-технічна освіта -- всеукраїнський конкурс -- конкурс фахової майстерності -- конкурс професійної майстерності -- професія -- умови проведення оцінювання -- критерії оцінювання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Д 11 Діагностична карта інноваційного потенціалу педагога> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 24. Рубрики: Педагоги--інноваційний потенціал--діагностика Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна майстерність фывфывфыв: педагоги -- інноваційний потенціал -- діагностика -- критерії оцінювання -- особисті якості -- професійні якості -- ставлення до роботи -- ефективність праці Аннотация: Подано діагностичну карту, за результатами якої можна визначити рівень інноваційного потенціалу педагога та його готовності до нововведень. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВШ-3/2014/3/4 Журнал 2014г. N 3/4 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: навчання за кордоном, мовотворчість Т. Г. Шевченка, презентація програми обміну Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова. - С.7-26 : табл. фывфыв: вища освіта, кваліфікація, компетентність Головенкін, В. Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін. - С.27-37 : табл. фывфыв: державна атестація, дипломні проекти, дипломні роботи Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.38-50 : табл. фывфыв: вища освіта, державний стандарт вищої освіти, професійний стандарт вищої освіти Яковенко, М. Проблеми управління освітніми системами вищої школи / М. Яковенко. - С.51-58 фывфыв: освітні системи, управління, зовнішнє середовище Астахов, В. Рівність правового статусу вищих навчальних закладів - основа реформування вищої школи України / В. Астахов. - С.59-64 фывфыв: приватний ВНЗ, правове регулювання діяльності приватного ВНЗ, правовий статус приватного ВНЗ Корсак, Ю. Потреба вищої школи у ноофілософії як засобі формування нової цівілізованості молоді / Ю. Корсак. - С.65-72 фывфыв: екобезпечний розвиток, модель сталого розвитку, нанотехнології Єфремов, В. Оптимізація ВНЗ в Україні як необхідна умова підвищення їх конкурентоспроможності / В. Єфремов. - С.73-83 фывфыв: єдиний міжнародний освітянський простір, якість підготовки спеціалістів, оптимізація ВНЗ Удод, О. Методологія історії.Теорія відчуження в інтерпретації Карла Маркса і сучасність / О. Удод, Ю. Михайло. - С.84-91. - відчуження фывфыв: уречевлення, революція Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу (на прикладі Німеччини) / М. Гладченко. - С.92-99 фывфыв: місія вищого навчального закладу, стратегічний менеджмент вищої освіти, якість освіти Артюх, С. Виховання професійної відповідальності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах країни / С. Артюх, О. Лазуренко. - С.100-106 фывфыв: безпека, відповідальність, ризики Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік / Ж. Таланова. - С.107-108 : фот. фывфыв: зустріч-нарада Національної команди експертів з реформування вищої освіти, проблеми забезпечення якості освіти, критерії оцінювання Глибовець, М. Факультет інформатики національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський. - С.109-117 фывфыв: інформатика, програмна інженерія, прикладна математика Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у сичні 2014 року / О. А. Удод. - С.118-126 фывфыв: книги, перелік, гриф МОН України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік [Текст] / Ж. Таланова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 3/4. - С. 107-108 : фот. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари фывфывфыв: Національна команда експертів з реформування вищої освіти -- проблеми забезпечення якості освіти -- критерії оцінювання -- реформирование высшего образования -- реформи освіти -- управління якістю Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 11 Фісун, Е. Г. Конструювання олімпіадних задач та встановлення критеріїв їх оцінювання [Текст] / Е. Г. Фісун> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 15-20. - Продовж. в наст. номерах журн. Рубрики: Викладання правознавства в школі--олімпіади--конструювання задач фывфывфыв: олімпіадні задачі -- юридичні задачі -- конструювання олімпіадних задач -- критерії оцінювання -- навчання правознавства Аннотация: В статті пропонуються юридичні задачі, орієнтовні відповіді на них та уніфіковані критерії оцінювання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 11 Фісун, Е. Г. Конструювання олімпіадних задач та встановлення критеріїв їх оцінювання [Текст] / Е. Г. Фісун> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 9. - С. 21-25. - Продовження. Початок в №№ 3, 6. - 2016. Рубрики: Викладання правознавства в школі--олімпіади--конструювання задач фывфывфыв: олімпіадні задачі -- юридичні задачі -- конструювання олімпіадних задач -- критерії оцінювання -- навчання правознавства -- профільне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |