Муругова, Е. Г. Организационная культура управления / Е. Г. Муругова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 28-33 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Культура--культурологія освіти Управління навчальними закладами педагогічна психологія Педагогічна культура Школознавство фывфывфыв: культурологія освіти -- управління -- організація управління -- педагогічна культурологія -- керування навчальним закладом -- організаційна культура управління -- псизологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів Аннотация: У статті пропонується інноваційний підхід до управління педагогічною організацією через розуміння організаційної культури освітньої установи. В статье предлагается инновационный подход к управлению педагогической организацией через понимание организационной культуры образовательного учреждения. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ф 11 Філіпчук, Георгій. Національно-культурний контекст освітньої політики [Текст] / Г. Філіпчук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 100-109. - Бібліогр. у кінці ст. Рубрики: Освіта--культурологія освіти фывфывфыв: культурологія освіти -- освітня політика -- національно-культурний контекст -- українознавчі цінності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Есенина, Е. Ю. Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Культура--культурологія освіти Педагогіка--педагогіка і культура Педагогіка--організація науково-дослідної роботи Педагогіка--міжнародне співробітництво Освіта--професійна освіта Росія--освіта--професійна освіта фывфывфыв: культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання Аннотация: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |