Д 35 Депутат, Олексій Павлович. Цивільна оборона [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закладів / О. П. Депутат, І. В. Коваленко, І. С. Мужик ; за ред. полковника В. С. Франчука ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти, Міністерство з надзвичайних ситуацій та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Курси цивільної оборони Львівської обласної держадміністрації. - 2-е вид., доп. - Львів : Афіша, 2001. - 336 с. - Бібліогр.: с. 329-330. - ISBN 966-7760-85-5 : 10.50 грн., 15.82 грн.
РУБ 355.77(075.3) Рубрики: Навколишнє середовище Надзвичайні ситуації Захист населення Доп.точки доступа: Коваленко, Іван Вікторович; Мужик, Іван Степанович; Франчук, В. С. (полковник) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти; Міністерство з надзвичайних ситуацій та захисту населеня від наслідків Чорнобильської катастрофиКурси цивільної оборони Львівської обласної держадміністрації Экземпляры всего: 46 фб (2), фіз., ав (1), Ч.З.№2 (25), аб (18) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (25), аб (18) |
Т 45 Титаренко, Олександр Михайлович. Форсований курс шкільної математики: Все для підготовки до вступного іспиту [Текст] : учебное пособие / О. М. Титаренко. - Х. : Торсінг, 2003. - 368 с. - (Підготовчі курси). - ISBN 996-670-175-8 : 7.00 грн.
РУБ 51(075.29) Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Е 45 Економіка. 10-11 клас [Текст] : навч. посібник для 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням економіки та вступників до вищих навч. закладів / З. Г. Ватаманюк, С. М. Панчишин, П. І. Островерх та ін. - К. : Либідь, 2002. - 384 с. - Словник економ. термінів: с. 357-383. - ISBN 966-06-0231-6 : 13.00 грн. Содержание: ЕКОНОМІЧНІ ПОТРЕБИ І ВИРОБНИЧІ РЕСУРСИ . - С .30-48 Безмежні потреби й обмеженість ресурсів . - С .30-36 Ефективність використання ресурсів . - С .36-41 Незайнятість ресурсів і перспективи економічного зростання . - С .41-48 ЕКОНОМІЧНІ СИСТЕМИ Національна економіка та основні компоненти економічної системи . - С .49-53 Права власності в економіці . - С .53-59 Товарна економіка . - С .59-65 Адміністративно-командна економіка . - С .65-71 СУЧАСНА РИНКОВА ЕКОНОМІКА . - С .72-91 фывфыв: інфраструктура ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ ДЕРЖАВИ . - С .92-109 Недоліки ринкового механізму . - С .92-95 Економічні функції держави . - С .95-99 Державні фінанси . - С .99-109 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ ЦІНИ . - С .110-130 ПІДПРИЄМСТВО І ПІДПРИЄМНИЦТВО . - С .131-154 фывфыв: бізнес ВИТРАТИ І ПРИБУТКИ ФІРМИ . - С .155-172 КОНКУРЕНЦІЯ ТА СТРУКТУРА РИНКУ . - С .173-190 Антимонопольне законодавство . - С .184-190 РОЗПОДІЛ ДОХОДІВ . - С .191-208 Ціноутворення на ринку праці . - С .191-197 Рента, процент і прибуток . - С .198-200 Бідність та багатство . - С .201-208 НАЦІОНАЛЬНІ РАХУНКИ Основні показники рекзультативності національної економіки . - С .209-216 Методика обчислення валового внутрішнього продукту . - С .216-224 Сукупний попит і сукупна пропозиція . - С .224-238 СПОЖИВАННЯ Й ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ Споживання і заощадження . - С .239-245 Інвестиції . - С .245-248 Суть та основні фактори економічного зростання . - С .248-253 Проблеми економічного зростання в Україні . - С .253-259 МАКРОЕКОНОМІЧНА НЕСТАБІЛЬНІСТЬ Економічні коливання та їх причини . - С .260-264 Види та причини безробіття . - С .264-268 Інфляція: види, наслідки, причини . - С .268-278 МАКРОЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА Фіскальна політика . - С .284-288 Монетарна політика. Інші види макроекономічної політики . - С .288-292 Макроекономічна політика в Україні . - С .292-296 СВІТОВА ЕКОНОМІКА Протекціонізм і вільна торгівля . - С .302-304 Платіжний баланс і національна економіка . - С .304-310 Валюта та валютні курси . - С .310-318 Міжнародні економічні організації . - С .318-326 ЕКОНОМІКА УКРАЇНИ Місце України у світовій економіці . - С .326-329 Структура економіки України . - С .329-335 Україна на шляху до ринкової системи господарювання . - С .335-341 СУЧАСНІ МОДЕЛІ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ Суспільний лад та його компоненти . - С .341-348 Економічні моделі ринкової енконміки . - С .348-352 Суспільний лад України: вибір економічної моделі . - С .352-356
РУБ 33(075.2) Доп.точки доступа: Ватаманюк, Зіновій Григорович; Панчишин, Степан Михайлович; Островерх, Петро Іванович Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн. Содержание: Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10 Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16 Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22 Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25 Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28 Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34 Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39 Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43 Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47 Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50 Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58 Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61 Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64 Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67 Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76 Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81 Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83 Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89 Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92 Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99 Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105 Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109 Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112 Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115 Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119 фывфыв: навчально-дослідницька робота Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125 Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130 Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138 Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142 Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145 Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150 Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153 Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156 Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159 Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164 Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170 Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
РУБ 15 Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів Болонський процес Підготовка майбутніх вчителів--формування Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація Розвивальне навчання науково-дослідна діяльність студентів Спілкування--учні Гра--молодші класи Точні науки--методика викладання Народність виховання Церковний спів--історія--Чернігівщина Красномовство--навчання Іноземні мови--вивчення Вчитель майбутній --іноземна мова фывфывфыв: вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
С 71 Спеціальні курси з психології [Текст] : Для студентів педагогічних спеціальностей / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 233 с. - Літ.: с. 232-233. - 7.70 грн. Содержание: СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ З ПСИХОЛОГІЇ Пісоцький, В. П. Психологія особистості / Н. С. Ярослав; М. Д. Бойправ. - С .7 Ярослав, Н. С. Теорії особистості / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький. - С .15 Бойправ, М. Д. Сучасні проблеми вікової та педагогічної психології / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький Бойправ, М. Д. Психологія вищої школи / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав. - С .31 Пісоцький, В. П. Психологія наукової творчості / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав; В. С. Король. - С .37 Пісоцький, В. П. Психологія статі та сім’ї / Л. О. Ярослав; В. С. Король; Н. Ф. Литовченко. - С .45 Ярослав, Л. О. Основи екологічної психології / В. С. Король; Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва. - С .57 Король, В. С. Основи юридичної психології / Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко. - С .65 Литовченко, Н. Ф. Основи зоопсихології / Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .73 Андрєєва, Я. Ф. Основи конфліктології / В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .81 Гришко, В. В. Основи психології комп’ютеризації / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча. - С .90 Ярослав, Н. С. Соціальна психологія (для спеціальностей, де не передбачено вивчення цієї дисципліни, як обов’язкової) / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча; В. С. Король. - С .95 СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ПРИКЛАДНОГО СПРЯМУВАННЯ Ярослав, Н. С. Розвиток та формування особистості в умовах освітнього процесу школи / М. В. Папуча; В. С. Король; О. П. Щотка. - С .113 Нещерет, О. І. Психологія мовленнєвої діяльності / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .119 Папуча, М. В. Психологія індивідуального підходу у навчанні / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .129 Король, В. С. Психолого-педагогічне консультування підлітка / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .137 Король, В. С. Психологія навчально-пізнавальних інтересів учнів / О. П. Щотка. - С .161 Щотка, О. П. Соціальна психологія освітніх організацій / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .173 ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ТРЕНІНГИ Щотка, О. П. Самореабілітація особистості в складних ситуаціях професійної діяльності / О. П. Щотка. - С .187 Щотка, О. П. Тренінг професійної взаємодії з підлітками / А. М. Горянська. - С .195 Щотка, О. П. Тренінг взаємодії з невстигаючим учнем / О. П. Щотка. - С .203 Щотка, О. П. Психологія професійно-управлінського самовизначення / О. П. Щотка. - С .211 Горянська, А. М. Психологія педагогічної толерантності / А. М. Горянська. - С .225
РУБ 15(070.3) Доп.точки доступа: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 50 НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) |
Б 81 Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільні курси з української і зарубіжної літератури та методика їх викладання [Текст] : програма для студ. філолог. ф-ту / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 31 с. - 1.60 грн.
РУБ 8У(073.3) Доп.точки доступа: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 56 фб (1), аб (15), Ч.З.№3 (25), Каф. мет. укр. мов і літ. (15) Свободны: фб (1), аб (15), Ч.З.№3 (25), Каф. мет. укр. мов і літ. (15) |
Ж 74 Житник, Борис Олександрович. Методичний порадник: форми і методи навчання [Текст] / Б. О. Житник. - Х. : Основа, 2005. - 124 с. - (Управління школою). - Бібліогр.: с. 123-124. - ISBN 966-333-225-5 : 5.50 грн., 6.50 грн.
РУБ 371.01 Рубрики: Методи навчання--когнітивні--креативні--оргдіяльнісні фывфывфыв: шкільна лекція -- шкільний семінар -- навчальна екскурсія -- практикум -- ділова гра -- тренінг -- факультативні курси -- елективні курси -- навчальна конференція -- навчальні консультації -- олімпіади -- турніри -- конкурси -- виставки -- бесіда -- робота з книгою Экземпляры всего: 5 Ч.З.№2 (3), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), фб (1), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн. Содержание: Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7 Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10 Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14 Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26 Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31 Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34 Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37 Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41 Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44 Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48 Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51 Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54 Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57 Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60 Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63 Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67 Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70 Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73 Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76 Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84 Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87 Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90 Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93 Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98 Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101 Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105 Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107 Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110 Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115 Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121 Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125 Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129 Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133 Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138 Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142 Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145 Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148 Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151 Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154 Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156 Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162 Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166 Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170 Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173 Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178 Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
РУБ 15 Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ІШУ-1/2006/7 Журнал 2006г. N 7 Зовнішнє сертифікаційне тестування з історії - 2006: завдання та відповіді. - С.2-6 Мисан, В. Курс "Вчимося бути громадянами" як складова сучасної шкільної громадянської освіти / В. Мисан; Я. Баран. - С.6-7 Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах (курси "Етика", "Основи християнської етики", "Основи релігійної етики"). - С.12-15 Програма курсу "основи християнської етики" (Для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів). Пояснювальна записка. - С.15-21 Мисан, В. Розподіл навчального часу на уроках історії як дидактична проблема / В. Мисан. - С.22-29 Комар, В. Особливості проведення уроків узагальнення з історії в 5 класі / В. Комар. - С.36-41 Крижанівський, О. Буденне життя, культура і релігія народів Ахеменідського Ірану (З циклу "Культура та релігія Стародавнього Сходу". Стаття шоста) / О. Крижанівський. - С.46-51 Баран, Я. Суспільний розвиток слов’ян у світлі етнографії, археології та історичних джерел / Я. Баран. - С.52-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах (курси "Етика", "Основи християнської етики", "Основи релігійної етики") [Текстььь]> // Історія в школах України. - 2006. - N7. - С. 12-15 Рубрики: викладання етики фывфывфыв: етика християнська -- етика релігійна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Добрянський, І. Приватний сектор вищої освіти в Україні: стан і перспективи / І. Добрянський. - С.3-4 Волошина, О. Проблема формування толерантності в сучасних педагогічних дослідженнях / О. Волошина. - С.4-6 Топузов, О. Сутність, основні положення та поняття проблемного навчання географії / О. Топузов. - С.6-9 Совгіра, С. Активізація навчального процесу з екології при використанні навчально-рольових ігор / С. Совгіра. - С.10-12 Гринько, В. Основні критерії передового педагогічного досвіду / В. Гринько. - С.13-15 Яворський, А. Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) / А. Яворський. - С.15-19 Біляковська, О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи / О. Біляковська. - С.19-20 Басюк, Н. Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів / Н. Басюк. - С.21-22 Вербицький, В. Проектна форма навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах освіти еколого-натуралістичного напряму. Проблеми та шляхи їх вирішення / В. Вербицький. - С.35-47 Сипченко, В. Роль педагогічних дисциплін у формуванні професіоналізму майбутнього вчителя / В. Сипченко. - С.48-49 Юник, Д. Підготовленість як основа формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52 Никифорова, І. Педагогічна культура як складова фахової комунікативної культури майбутнього вчителя (теоретичний аналіз) / І. Никифорова. - С.52-55 Пуханова, Л. Комп’ютерні технології в процесі навчання студентів теорії ймовірностей та математичної статистики / Л. Пуханова. - С.58-60 Соціалізація студентської молоді в умовах педагогічного коледжу. - С.22-25 Калініна, Л. Методика формування естетичного смаку молодшиш школярів засобами лялькового театру / Л. Калініна. - С.25-28 Шпиталь, І. Ювілейне й неювілейне. Україна без Шевченка - Україна безнаціональна, а отже - бездуховна / І. Шпиталь. - С.29-34 Бондаренко, О. Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація / О. Бондаренко. - С.60-63 Гусак, Т. Робота з автентичними навчальними текстами / Т. Гусак. - С.64-65 Масич, В. Проблема ділового навчання в спадщині античних філософів / В. Масич. - С.69-71 Бадья, Л. Літні земські педагогічні курси для вчителів народної школи в Україні у другій половині XIX - на початку XX століття / Л. Бадья. - С.71-73 Гіпнерс, З. Економічна освіта в Галичині (кінець XIX - перша половина XXст.) / З. Гіпнерс. - С.74-77 М'ясковський, М. Система підвищення кваліфікації педагогічних кадрів Австро-Угорщини в XIX ст. / М. М'ясковський. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Бадья, Л. Літні земські педагогічні курси для вчителів народної школи в Україні у другій половині XIX - на початку XX століття [Текстььь] / Л. Бадья> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N3. - С. 71-73 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Підготовка вчителів--історія Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ІШУ-1/2007/7 Журнал 2007г. N 7 Євтушенко, Раїса Іванівна. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/2008 році . Історія. Етика та курси духовно-морального спрямування / Р. Євтушенко. - С.3-11 Основні інтернет-ресурси з історії стародавнього світу, історичні, педагогічні, загального характеру. Сайти музеїв світу, інформаційні вузли з політології. - С.8 Про проведення Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає": наказ Міністра освіти та науки України. - С.11 Положення про Всеукраїнський конкурс науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає". - С.12-13 Положення про щорічну Всеукраїнську краєзнавчу акцію учнівської та студентської молоді "Колосок пам’яті". - С.13-14 Удод, О. Про актуальні проблеми інтеграції історичної науки і освіти / О. Удод. - С.14-18 Терно, С. Чи навчені наші учні мислити критично? / С. Терно. - С.18-23 Мисан, В. До проблеми змісту курсів історії / В. Мисан. - С.23-28 Сотниченко, В. Корекція результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів як педагогічна проблема / В. Сотниченко. - С.29-31 Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Релігійно-церковне життя середньовічної Європи. Католицька церква у V-ХІІІ ст. Вершина могутності й занепад папства / Ю. Малієнко. - С.32-35 Єрмоленко, А. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії / А. Єрмоленко. - С.35-38 (далі буде) Єрмоленко, А. Греція в ІІ-на початку І тисячоліть до н.е. Конспект уроку-узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок. Історія стародовнього світу. 6 клас / А. Єрмоленко. - С.38-41 Поляков, В. Історія партизанського руху в Криму. Конспект уроку-лекції з теми "Наш край у роки Другої світової війни". Історія України. 11 клас / В. Поляков. - С.42-46 Дьомін, О. Християнські реалії Візантії середини ІХ століття та виникнення слов’янської писемності / О. Дьомін. - С.47-49 Верменич, Я. Адміністративно-територіальний устрій українських земель в історичній ретроспективі / Я. Верменич. - С.50-55 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Євтушенко, Раїса Іванівна. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/2008 році . Історія. Етика та курси духовно-морального спрямування [Текстььь] / Р. Євтушенко> // Історія в школах України. - 2007. - N7. - С. 3-11 Рубрики: Викладання історії викладання етики Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2008/9 Журнал 2008г. N 9 Топузов, О. Елективні курси з географії у профільному навчанні в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Топузов. - С.2-4 Сушик, Л. Використання комп’ютерних та мультимедійних засобів на уроках географії / Л. Сушик. - С.9-11 Нечепоренко, І. Китай. Економіко-географічна характеристика / І. Нечепоренко. - С.12-16 Івану Петровичу Половині - 80 років (відомий вчений-географ, педагог). - С.25 : портр Завдання XI Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки. - С.26-49 Попович, О. Найменша країна Арабського заходу / О. Попович. - С.50-51 Бейдик, О. Жан Франсуа Лаперуз - видатний французький мореплавець: До 200-річчя загибелі експедиції комодора / О. Бейдик. - С.52-54 : портр Олександр Мефодійович Маринич (вчений-географ): Некролог. - С.55 : портр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Топузов, О. Елективні курси з географії у профільному навчанні в загальноосвітніх навчальних закладах [Текстььь] / О. Топузов> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N9. - С. 2-4 Рубрики: викладання географії навчання профільне Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2009/5 Журнал 2009г. N 5 Ковальчук, Н. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації / Н. Ковальчук. - С.2-6 Лещенко, Г. Компедіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Г. Лещенко. - С.6-13 Подлевська, Н. Формування в школярів культури спілкування по мобільному телефону / Н. Подлевська. - С.14-17 Яценко, Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми / Т. Яценко. - С.20-23 Шуляр, В. Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.23-28 Хорошковська, О. Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) / О. Хорошковська. - С.29-32 Кузнецова, Г. Вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу (на матеріалі спецкурсу з української мови) / Г. Кузнецова. - С.33-39 Донченко, Т. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови / Т. Донченко. - С.40-43 Денискіна, Г. Лінгвостилістичні засоби комічного відображення дійсності у фейлетонах Олега Чорногуза / Г. Денискіна. - С.44-46 Пономаренко, О. Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки / О. Пономаренко. - С.47-50 Гнаткович, Т. Українська мова : Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів : консультації / Т. Гнаткович. - С.55-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Яценко, Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми [Текстььь] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 20-23 Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання навчання профільне Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В25 Вдовенко, Вікторія Віталіївна. Проблеми початкової освіти України в роботі педагогічних з’їздів (1861-1920 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / В. В. Вдовенко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 19 с. -
Рубрики: Педагогіка України--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст. Початкова освіта в Україні--історія, 1861-1920 рр. Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки фывфывфыв: педагогічні курси -- педагогічні з’їзди -- історія народної освіти України Доп.точки доступа: Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |