М 69 Михайлова, З. А. Логико-математическое развитие дошкольников: от прошлого к настоящему [Текст] / З. А. Михайлова, Е. А. Носова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-13. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- логіко-математичні ігри Доп.точки доступа: Носова, Е. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Щербакова, Катерина Математика розум упорядковує [Текст] / Катерина Щербакова> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 19-22 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- математична компетентність -- розвиток математичних уявлень Аннотация: В статті йдеться про організацію освітньо-виховного процесу у дитсадку таким чином, щоб діти постійно могли вправлятися у виконанні математичних і логічних операцій, щоб кожна дитина могла реалізувати свої інтереси та здібності повною мірою. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 21-26 : схеми. Рубрики: Дошкільники--сенсорно-пізнавальний розвиток Дошкільники--логіко-математичний розвиток фывфывфыв: сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторове моделювання -- площинне моделювання -- флексагони -- логіко-математичний розвиток -- конструювання фігур -- конструктори -- геометричні фігури -- старші дошкільники -- розвиток математичних уявлень Аннотация: Розкрито сутність площинного та просторового моделювання як засобу логіко-математичного розвитку старших дошкільників. Розглянуто технологію конструювання фігур, що вигинаються, - флексагонів. Висвітлено організацію роботи з конструктором "Геоконт", розглянуто технологію виготовлення стрічки Мебіуса. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ц 34 Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень Аннотация: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання. Доп.точки доступа: Рум’янцева, Ірина Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 69 Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 14-19 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Дошкільна освіта--іграшки дитячі фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- дошкільники -- конструктори LEGO -- конструювання -- тренінги для педагогів -- професійне вдосконалення Аннотация: У статті розглянуто проблему підвищення фахової майстерності педагогів дошкілля за допомогою такої інтерактивної форми методичної роботи, як тренінги. Подано конспект тренінгу для педагогів "Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO". Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 87 Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація Аннотация: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 87 Брєжнєва, О. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / Антоніна Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 58-65. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: математичні поняття -- логіко-математичний розвиток -- інтегровані дидактичні модулі -- інтегровано-дидактичні модулі -- дидактичні ігри -- асоціативне мислення -- технологія інтегрованих дидактичних модулів -- дошкільна освіта -- форми роботи Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
К 56 Коваленко, О. Особливості використання дидактичних ігор та вправ у освітньому процесі / Олена Коваленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 40-44. - Зміст: Основні відмінності дидактичної гри та дидактичної вправи ; Використання дидактичнгих ігор та вправ з методю логіко-математичного розвитку дошкільників ; Дидактичні ігри та вправи з використанням картинок-друдлів для розвитку уяви ; Додаток 1. Дидаткичні ігри та вправи для вправляння дошкільників у класифікації предметів за певними ознаками ; Додаток 2. Дидактичні вправи з використанням друдлів. Рубрики: Дошкільна освіта--дидактичні матеріали Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри фывфывфыв: методи навчання -- дидактичні вправи -- логіко-математичний розвиток -- уява -- картинки-друдли -- друдли -- ігрові завдання Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Я 72 Яременко, Наталія. Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку [Текст] / Н. Яременко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 18-25. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: розвивальне навчання -- інформаційно-комп’ютерні технології -- логіко-математичний розвиток -- математичний розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Герасимів, Ярослава Математичні розваги: навчатися весело! [Текст] / Ярослава Герасимів> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--ігри фывфывфыв: розвага -- рухливі ігри -- розвиток мислення -- логіко-математичний розвиток Аннотация: Подано поради щодо проведення математичних розваг, під час яких діти у захопливій ігровій формі вчаться застосовувати набуті знання на практиці, нестандартно мислити, взаємодіяти з однолітками. Представлено математичну розвагу для дітей молодшої групи, мета якої - вправляти дітей у розрізненні й називанні площинних та об'ємних геометричних фігур; закріплювати знання про поняття"багато" і "один", "великий" і "маленький"; сприяти виникненню позитивних емоцій; розвивати кмітливість, спритність, винахідливість та ін. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Смоляна, Світлана Веселі хвилинки з LEGO-цеглинки : рухливі ігри з інтелектуальним навчантаженням для дітей різних вікових груп [Текст] / Світлана Смоляна, Оксана Адаменко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою фывфывфыв: ігрова діяльність -- конструювання -- логіко-математичний розвиток -- фізичний розвиток -- рухлива гра Аннотация: Представлено розробки рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням для дітей різних вікових груп. Доп.точки доступа: Адаменко, Оксана Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 80 Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 59–64. - Зміст: Які види дидактичного матеріалу ; Які етапи роботи з дітьми ; Як працювати з дітьми ; Як грати з блоками ; Додаток : Ігрові вправи з дидактичним матеріалом "Блоки Дьєнеша".
фывфывфыв: блоки Дьєнеша -- дидактичний матеріал -- ігрові вправи -- логіко-математичний розвиток -- математичний розвиток -- логічий розвиток Аннотация: У статті описано досвід роботи дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясел-садка № 5 міста Нова Каховка Херсонської області щодо використання блоків Дьєнеша у логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку. Доп.точки доступа: Котненко, А.; Дьєнеш, Золтан Пал (угорський математик, психолог і педагог, професор Шербрукського університету ; 1916–2014) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 76 Стаєнна, Олена. Організовуємо та проводимо тематичний контроль / Олена Стаєнна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 38-44.
Заклади дошкільної освіти--освітній процес--моніторинг фывфывфыв: тематичний контроль -- логіко-математичний розвиток -- планування Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 75 Приклад аналітичної довідки за результатами тематичного контролю> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 45-47.
Заклади дошкільної освіти--освітній процес--моніторинг фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- моніторинг освітнього процесу Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 87 Брежнєва, Олена. Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів / Олена Брежнєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 53-56.
Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: семінари-практикуми -- анкети -- логіко-математичний розвиток Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Чулошнікова, Марина Як квадрат Кіндрат у родину повернувся : геометрична казка для дітей старшої групи [Текст] / Марина Чулошнікова> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 26-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- дослідницька діяльність Аннотация: Пропонується захоплива та дотепна авторська геометрична казочка. Завдяки поданим методичним порадам і практичним завданням здійснювати з дітьми роботу над казкою зможуть і батьки вдома. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей [Текст] / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 22-25. Рубрики: Дошкільна освіта--освітній процес--моніторинг фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- види диктантів -- оцінювання -- компетентність дітей -- метод моніторингу компетентності дітей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати [Текст] / Г. Лисенко, О. Цетковська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 30-33. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: математичні знання -- логіко-математичний розвиток Доп.точки доступа: Цетковська, Олена Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Маленька, Наталія. День народження ведмедика, або Як організувати свято [Текст] : заняття-гра для дітей середньої групи / Н. Маленька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 6. - С. 26-29. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою фывфывфыв: життєва компетентність -- заняття-гра для дітей -- логіко-математичний розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коваленко, Алла. Юні робототехніки [Текст] : заняття з конструювання для дітей старшої групи / А. Коваленко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 4. - С. 23-25. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--конструювання фывфывфыв: конструювання у дошкільному віці -- логіко-математичний розвиток -- ігрова діяльність -- заняття для дітей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |