> Шифр: ПП1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 М’ясоїд, П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. Кремень, В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації / В. Г. Кремень. - С.17-30 Алексєєва, О. В. Формування громадянської позиції сучасної молоді / О. В. Алексєєва. - С.31-35 Аметов, Е. Р. Про значення сім’ї у формуванні вільної особистості дитини / Е. Р. Аметов. - С.36-43 Сащак, Н. І. Викладання ділової англійської мови в технічному ВНЗ / Н. І. Сащак. - С.55-59 Кулікова, Л. Б. Шкільний підручник з історії в першій половині ХХ ст. / Л. Б. Кулікова. - С.86-99. Пригоровська, Л. В. Педагогічна функція фольклору у творах О. П. Довженка / Л. В. Пригоровська. - С.99-106. Бевз, О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США / О. П. Бевз. - С.107-114 Кучинська, І. О. Мотиви розвитку громадянського виховання в Україні (друга половина Х1Х-ХХст.) / І. О. Кучинська. - С.115-119. Прищак, М. Д. Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду націнально-визвольних змагань (1917-1920 рр.): спроба парадигмального аналізу / М. Д. Прищак. - С.120-130. Рогова, П. І. П’ять років діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського: здобутки і перспективи / П. І. Рогова. - С.140-151. Абібуллаєва, Е. Е. Жіноча освіта в дидактичній системі І. Гаспринського / Е. Е. Абібуллаєва. - С.136-139. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Кремень, В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації [Текстььь] / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N2. - С. 17-30 Рубрики: духовність освіта і суспільство Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВОУ1/2008/4 Журнал 2008г. N 4 Кремень, В. Слово про ювіляра / В. Кремень. - С.5-5 Андрущенко, В. ФІлософічність освіти: теорія, методологія, практика / В. Андрущенко. - С.10-18 Степко, М. Якість та ефективність вищої освіти - спільна відповідальність учасників навчального процесу / М. Степко. - С.19-28 Зіньковський, Ю. Компетентнісний підхід під час підготовки фахівців у вищих технічних навчальних закладах / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.29-36 Бойко, А. Людиноцентризм як принцип особистісного навчання / А. Бойко. - С.37-43 Семенюк, Н. Філософія екобезпечного розвитку як складова філософії людини / Н. Семенюк. - С.44-52 Загірняк, М. Вища школа - освіта чи кваліфікація? / М. Загірняк, В. Мосьпан. - С.53-57 Джура, О. Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура. - С.58-63 Крячко, Ю. Інтегруватися в Європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: TERTIUM NON DATUR / Ю. Крячко. - С.65-71 Базиляк, Н. Мовні стратегії в полікультурному просторі / Н. Базиляк. - С.85-90 Богданова, Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю / Н. Богданова. - С.91-97 Загарницька, І. Духовний світ особистості як уособлення "людського" в людині / І. Загарницька. - С.98-104 Ткачук, І. Основні чинники формування духовно-творчого потенціалу молоді та студентів / І. Ткачук. - С.105-111 Корольов, Б. Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів виої школи / Б. Корольов. - С.112-116 Вашків, О. Використання модернізації у сучасному навчальному процесі / О. Вашків, Л. Вашків. - С.117-122 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бойко, А. Людиноцентризм як принцип особистісно орієнтованого навчання [Текстььь] / А. Бойко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N4. - С. 37-43 Рубрики: навчання особистісно орієнтоване психологія особистості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2010/13/2/3 Журнал 2010г. т.13 N 2/3 Дробноход, М. Експертна оцінка проекту нової редакції Закону України "Про вищу освіту" / М. Дробноход. - С.7-12. Добрянський, І. Приватний вуз - очима студентів / І. Добрянський, О. Наумець. - С.13-21. Паращенко, Л. Акмеологія та діяльнісний підхід як філософсько-методологічні засади модернізації шкільної освіти / Л. Паращенко. - С.22-28. Лукашенко, В. Структура, зміст, методичні рекомендації з проведення іспиту загальнодержавної сертифікації української мови рівня В2 / В. Лукашенко. - С.29-44. Мамчин, І. Складні питання зовнішнього незалежного оцінювання: причини і шляхи подолання / І. Мамчин. - С.45-48. Базалук, О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук. - С.49-55. Рідей, Н. Організаційно-педагогічні умови, розробка, запровадження Міжнародного бакалаврського курсу "Моніторинг довкілля" і механізм навчально-пізнавальної діяльності / Н. Рідей. - С.56-70. Калініна, Л. Культура як цивілізаційний феномен в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом / Л. Калініна, Г. Калініна. - С.70-78. Філіпчук, Г. Природо- і людиноцентризм у контексті екоосвіти сталого розвитку / Г. Філіпчук. - С.79-86. Требін, М. Місце та роль правового виховання в процесі формування правової культури громадян України / М. Требін. - С.92-106. Крисаченко, В. Українська ідентичність / В. Крисаченко. - С.137-143. Балагура, О. Культурний рівень педагога в умовах інформатизації суспільства / О. Балагура. - С.153-156. Нідзельська, В. Управління розвитком здоров’язберігаючого освітнього простору навчального закладу: практичні аспекти / В. Нідзельська. - С.157-162. Жебровський, Б. Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів / Б. Жебровський, Т. Кононенко, А. Пономаренко. - С.163-188. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 79 Кремень, Василь Григорович. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору [Текст] : монографія / В. Г. Кремень ; Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна думка, 2009. - 520 с. - ISBN 978-966-644-141-9 : 147.00 грн. Содержание: Природа людини . - С .23-64 Смисл і цінності людського буття . - С .65-112 Творчість у самоствердженні особистісті . - С .113-154 Національне і глобальне: Економіка, культура, освіта . - С .155-208 Інноваційне мислення: необхідність можливого . - С .209-266 Філософський дискурс освітнього знання . - С .267-326 Людиноцентризм - стратегія національної освіти . - С .327-380 Праксеологія освіти . - С .381-458 Етос інтелігенції: контекст філософії людиноцентризму . - С .459-502 РУБ 1М Рубрики: Кафедра філософії та соціології Філософія освіти--Україна фывфывфыв: егоїзм людини -- криза духовна -- ефективність навчання Доп.точки доступа: Академія педагогічних наук України Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ф 11 Філіпчук, Г. Природо- і людиноцентризм у контексті екоосвіти сталого розвитку [Текст] / Г. Філіпчук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 2/3. - С. 79-86. Рубрики: Освіта в Україні, 21 ст. Сталий розвиток освіта екологічна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Роман, М. Історія повсякденності: методологічні підходи [Текст] / М. Роман> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 2-4. Рубрики: викладання історії України в школі Історична освіта методологія історії фывфывфыв: методологія історії України -- історія повсякденності -- людиноцентризм Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 17-31. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: персоналії -- шістдесятники -- шістдесятницький рух -- людиноцентризм -- особистість -- виховання особистості -- гуманістична педагогіка Аннотация: На основі аналізу конкретних фактів життя і науково-педагогічної діяльності В. О. Сухомлинського зроблений висновок про те, що видатний педагог був яскравим представником шестидесятницького руху. Аргументовано розкрито сутність глибоких розходжень і, врешті-решт, конфлікту педагога-гуманіста с тодішньою владою, яка планомірно, з допомогою різних методів знищувала його. Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кремень, В. Інноваційність і освіта / Василь Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації Освіта--філософія освіти Людиноцентризм--філософія освіти фывфывфыв: інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм Аннотация: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
А 88 Арцишевський, Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах педагоги зарубіжних країн Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: пансофія -- пансифічні школи -- картина світу -- людиноцентризм -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії Аннотация: У статті охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського. Доп.точки доступа: Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 72 Кострова, Л. О. Дитина та її успіх: як допомогти жити з відчуттям успішної людини? [Текст] / Л. О. Кострова> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 13/14. - С. 2-7. Рубрики: Успіх школяра Самооцінка дитини Особистісний розвиток дошкільника фывфывфыв: людиноцентризм -- самоповага дітей -- гуманістичне виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Загряжская, Е. А. Человекоцентрированный подход в психотерапии К. Роджерса [Текст] / Е. А. Загряжская> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 66-69. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психотерапія--історія Кафедра психології фывфывфыв: людиноцентризм -- гуманістична психологія -- людиноцентричний підхід -- психотерапія -- клієнтоцентричний підхід -- процес становлення -- розвиток особистості Аннотация: Анализируются основные положения человекоцентрированного (клиентоцентрированного) подхода в психотерапии К. Роджерса. Ставится прблема уникальности этого подхода, его сходства и различий с другими знаменитыми современными подходами в психотерапии, его возможностей и ограничений. Аналізуються основні положення людиноцентричного (клієнтоцентричного) підходу в психотерапії К. Роджерса. Ставиться проблема унікальності цього підходу, його схожості та відмінності з іншими знаменитими сучасними підходами в психотерапії, його можливості і обмеження. Доп.точки доступа: Роджерс, Карл Ренсом (американський психолог, один із засновників гуманістичної психології ; 1902-1987) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Роджерс, К. Клиентоцентрированный/человекоцентрированный подход в психотерепии [Текст] / К. Роджерс> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 70-81. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психотерапія--клієнтоцентрована психотерапія Кафедра психології фывфывфыв: людиноцентричний підхід -- клієнтоцентричний підхід -- психотерапія -- людиноцентризм -- конгруентність -- безумовне позитивне сприйняття -- емпатичне розуміння -- актуалізуюча тенденція -- змінений стан свідомості -- довіра -- внутрішнє Я -- щирість Аннотация: В статье, впервые опубликованной в 1986 г. и являющейся своего рода психотерапевтическим завещанием К. Роджерса, автор не только резюмирует сущность своего клиентоцентрированного/человекоцентрированного подхода в психотерапии и консультировании, но и рассматривает новые интуитивные, духовные аспекты своей психотерапевтической практики. У статті, яка була вперше опублікована в 1986 р. і є свого роду психотерапевтичним заповітом К. Роджерса, автор не тільки резюмує сутність свого клієнтоцентричного/людиноцентричного підходу в психотерапії і консультуванні, але і розглядає нові інтуїтивні, духовні аспекти своєї психотерапевтичної практики. Доп.точки доступа: Роджерс, Карл Ренсом (американський психолог, один із засновників гуманістичної психології ; 1902-1987) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--реформування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: філософія освіти -- людиноцентризм -- реформування освіти Аннотация: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кремень, Василь. Що робить державу успішною в пору глобалізації? : промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні, 11 берез. 2013 р. / Василь Кремень> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 8-10 Рубрики: Освіта--глобалізація--європейські масштаби Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект фывфывфыв: глобалізація -- європейські масштаби глобалізації -- держава -- європейські цінності -- підготовка нового вчителя -- людиноцентризм -- дитиноцентризм Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Волинка, Григорій. "Велич духовності" : рецензія на наукове видання "Філософія: Історія. Людина. Освіта" академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна / Григорій Волинка> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 120-121 Рец. на кн.: Губерський Л. В. Філософія: Історія. Суспільство. Освіта : підручник / Л. В. Губерський, В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. - К. : Київ. ун-т, 2011. - 575 с. Рубрики: Філософія--історія філософії--підручник--вища школа Підручники з філософії фывфывфыв: гуманізм -- цінності -- людиноцентризм -- підручник -- рецензія Доп.точки доступа: Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2013/8 Журнал 2013г. N 8 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 : табл. фывфыв: рейтинг ВНЗ, менеджер житлового будинку, Літній університет Брифінг ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка академіка НАН України Леоніда Губерського. - С.7-10 фывфыв: Губерський Л. В., брифінг, підсумки вступної кампанії Козяр, М. Популяризуємо професію рятівника - одну з найпотребніших у світі / М. Козяр. - С.11-20. - забезпечення безпеки життєдіяльності фывфыв: надзвичайна ситуація, техногенне навантаження на довкілля Ковалюк, Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні / Т. Ковалюк. - С.21-36. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. фывфыв: ІТ-освіта, ІТ-індустрія, якість підготовки ІТ-фахівців Гладченко, М. Особливості управління системою вищої освіти Нідерландів / М. Гладченко. - С.37-45. - Бібліогр.: 14 назв. фывфыв: автономія, макроефективність, підзвітність Дзевицька, Л. Система освіти Австралії в контексті соціально-історичного розвитку / Л. Дзевицька. - С.46-55. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: народна освіта, освітні реформи, основний державний закон Приятельчук, А. Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів / А. Приятельчук. - С.56-69. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: ідеальне, матеріальне, буття Яковенко, М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій / М. Яковенко. - С.70-77. - Бібліогр.: 6 назв. фывфыв: естетика, тенденції, типологія Чернишова, Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова. - С.78-88. - Бібліогр.: 18 назв. : табл. фывфыв: вища освіта, людиноцентризм, менеджмент Балагура, О. Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура. - С.89-94. - Бібліогр.: 12 назв. фывфыв: мораль, культура, освіта Чибісова, Н. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова. - С.95-100. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: освіта, безперервна освіта, виховання Ткаченко, Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ / Н. Ткаченко. - С.101-107. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: узагальнення, фонетичні правила, права дистрибуція Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-116 фывфыв: вища освіта, наука, періодичні видання Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у червні 2013 року / О. А. Удод. - С.117-125 фывфыв: перелік, книги, гриф МОН України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернишова, Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку [Текст] / Є. Чернишова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 8. - С. 78-88 : табл. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Психологія особистості освітня політика в Україні фывфывфыв: людиноцентризм -- менеджмент -- самоменеджмент -- тріумф особистості -- соціальний капітал -- саморозвиток Аннотация: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, іі значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОУ/2015/42 (19 жовтня) Газета 2015г. N 42 (19 жовтня) Гурак, Руслан. Контроль сфери освіти: досвід країн ЄС / Р. Гурак. - С.11. Кулик, Наталія. Право на правду, або Людиноцентризм Світлани Алексієвич / Н. Кулик. - С.14-15. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |