С 22 Сахневич, Інна Андріївна. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Медіаосвіта--методика викладання фывфывфыв: технічні спеціальності -- нафтогазова справа -- інтегрований спецкурс -- гуманітарне спрямування -- медіакомпетентність -- медіаосвітні технології -- пропедевтичний семінар Аннотация: У статті розглянуто основні змістові блоки інтегрованого спецкурсу з основ медіакомпетентності для студентів технічних спеціальностей, визначено його мету, завдання та оптимальні способи впровадження у професійну підготовку студентів технічних спеціальностей на прикладі ВНЗ нафтогазового профілю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
І-88 Іць, Світлана Вікторівна. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / С. В. Іць ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Кафедра іноземних мов Професійна компетентність педагога Майбутні вчителі іноземних мов фывфывфыв: професійна компетентність учителя -- медіаосвітні технології -- автореферати з педагогіки Доп.точки доступа: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О-58 Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 85-93. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання Медіаосвіта--міжнародна співпраця--світ фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- медіаосвітні технології -- медіаосвітня інтерактивна технологія -- наукова конференція -- конференція як жанр -- конференція як медіапродукт -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність Аннотация: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванчук, Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 8–10. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--комп’ютерні технології фывфывфыв: медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 37 Платоненко, О. С. Особливості управління впровадження медіановацій в освітню практику / О. С. Платоненко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7/9. - С. 33–35. - Бібліогр.: 4 назви.
фывфывфыв: медіаосвіта -- освітній процес -- інноваційні педагогічні технології -- медіаосвітні технології Аннотация: Охарактеризовано особливості управління впровадженням елементів медіаосвіти в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Бурцева, Олена Георгіївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / О. Г. Бурцева ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2021. - 22 с. -
компетентність вчителя автореферати дисертацій--математика Кафедра вищої математики фывфывфыв: медіаосвітні технології Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |