Н 42 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі [Текст] / Г. І. Недозірна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 9-14. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
Рубрики: Ейдетика--молодші школярі Молодші школярі--розвиток пам’яті Ейдетика--методи фывфывфыв: розвиток пам’яті -- творче мислення -- мисленнєва діяльність -- методи Ейдетики -- молодші школярі Аннотация: Систематичне, цілеспрямоване використання на уроках у початкових класах вправ та ігор, проведених методами ейдетики, сприяє підвищенню у дітей рівня розвитку образного мислення, пам’яті, творчих здібностей та мовлення. Ці вправи роблять навчання цікавим, невимушеним і надзвичайно ефективним. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 19 Васько, А. М. Ейдетика для дошкільнят (програма розвитку пізнавальної активності дошкільників методами ейдетики) [Текст] / А. М. Васько> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2013. - N 4. - С. 51-60. Рубрики: Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників Ейдетика фывфывфыв: методи ейдетики Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 44 Леміжанська, О. Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 42–45. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: запам’ятовування -- образна пам’ять -- образне мислення -- уява -- методи ейдетики Аннотация: У статті розповідається про один із шляхів запом’ятовування у школярів –розвитку образної пам’яті, образного мислення та уяви за допомогою методів ейдетики. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 96 Гуськова, О. Практика ейдетики в початковій школі [Текст] : (узагальнення досвіду) / Ольга Гуськова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 15–19. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: пам’ять -- запам’ятовування -- ейдетика -- методи ейдетики -- мнемотехніка -- ейдотехніка -- уява -- мнемонічні здібності -- асоціації -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про упровадження методів та прийомів ейдетики в початковій школі, які ефективно допомогають обробляти інформацію, відтворювати її завдяки творчому підходу, створенню ситуації успіху, що є найдоцільнішою мотивацією процесів ефективного навчання. Наведено приклади використання деяких методів ейдетики. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |