Т 36 Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 13 Савина, А. К. Формирование интеграционных процессов в мировом образовательном пространстве / А. К. Савина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 107-116. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогічна наука й суспільство Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: методологія педагогічної науки -- педагогічна наука й суспільство -- міжнародний освітній простір -- глобалізація -- інтеграція -- інтеграційні процеси -- фактори інтеграції Аннотация: Стаття присвячена аналізу основних чинників освітньої інтеграції в сучасному світі. Статья посвящена анализу основных факторов образовательной интеграции в современном мире. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |