378.147
К90


    Куліш, Ірина Миколаївна.
    Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / І. М. Куліш ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Педагогіка вищої школи
   навчання студентів

   педагогічні технології

   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
метод навчання -- дидактична гра -- пізнавальний інтерес


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378.026
В67


    Волкова , Людмила Вікторівна.
    Педагогічна технологія застосування ділової гри у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів фінансово-економічного профілю [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Л. В. Волкова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 25 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

фывфывфыв:
МЕТОД НАВЧАННЯ


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.2
К 56


    Ковальчук, В.
    Інноваційні підходи до організації навчального процесу [Текст] / В. Ковальчук // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2011. - N 3. - С. 1-127
ББК 74.2
Рубрики: навчання кооперативне
   мислення критичне

фывфывфыв:
метод навчання -- мозкова атака -- особистісний підхід -- індивідуалізація навчання -- емпіричне навчання -- активне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Зайцева, Н. В.
    Возможности исследовательской деятельности в развитии одаренности / Н. В. Зайцева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 138-143. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Дослідницька діяльність учнів
   Дослідницька діяльність--обдаровані діти

   Навчання--методи--форми--засоби

   Обдаровані діти

фывфывфыв:
обдарованість -- дослідницька діяльність -- метод навчання -- дослідницьке навчання -- навчально-дослідницька діяльність


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.202
К 78


    Краснослободцева, Л. І.
    Психологічний супровід навчально-виховного процесу у гімназії [Текст] / Л. І. Краснослободцева // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2012. - N 7. - С. 36-42.
ББК 74.202
Рубрики: навчально-виховний процес
фывфывфыв:
обдаровані діти -- діагностика особистості -- метод навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кучерук, Оксана
    Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 81.0
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика
   Освіта--мовна освіта

   Кафедра української мови

фывфывфыв:
метод навчання -- прийом навчання -- основний метод навчання -- допоміжний метод навчання -- технологія навчання -- методика навчання мови
Аннотация: У статті розглянуто теоретичні засади формулювання й уточнення значення базових понять сучасної лінгводидактики. Проаналізовано сутність методу навчання мови та провідні підходи до потрактування цього питання. На основі осмислення традиційного і інноваційного педагогічного досвіду обгрунтовано місце методу навчання в системі суміжних лнгводидактичних понять.


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)


81.411.1
О-57


    Омельчук, Сергій.
    Методи і прийоми навчання української мови: сучасний стан проблеми [Текст] / С. Омельчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 6. - С. 19-22. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1
Рубрики: викладання української мови в школі
фывфывфыв:
метод навчання -- методичний прийом -- спосіб діяльності -- взаємоперехід методів у прийоми -- інтерактивні методи навчання мови -- прийоми інтерактивного навчання -- навчання української мови


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


81.411.1-90
Ш 70


    Шляхова, В.
    Розповідь учителя як метод навчання української мови [Текст] / Валентина Шляхова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 24-29. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--методи та форми навчання
фывфывфыв:
метод навчання -- прийом навчання -- лінгвістична теорія -- мовознавче поняття -- мовознавчий термін -- мовна одиниця
Аннотация: Стаття висвітлює ретроспективу становлення наукового поняття про метод розповіді вчителя на уроках української мови. Аналізуючи цей метод крізь призму сучасної освітньої мети, завдань української мови як навчальної дисципліни, особливостей змістової структури шкільного курсу української мови та специфіки пізнавальної діяльності школярів, автор конкретизує критерії його вибору та розробляє систему прийомів його реалізації.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


74.202
К 83


    Кройтор, З. А.
    Проектуємо модель уроку разом : (тренінг) / Кройтор З. А., Фоменко О. А. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 27. - Фаховий сервер. - С. 20-1 - 20-8.
ББК 74.202
Рубрики: Уроки--організація
фывфывфыв:
організація уроку -- компоненти уроку -- мета уроку -- завдання уроку -- навчальне завдання уроку -- корекційно-розвивальне завдання уроку -- виховне завдання уроку -- індивідуальна робота -- фронтальна робота -- групова робота -- метод навчання
Аннотация: У статті представлено розробку методичного лото, мета якого: поширення та закріплення знань педагогів про основні компоненти уроку; ознайомлення із практичним досвідом учителів щодо складання мети, визначення завдань, вибору форм, методів, прийомів і засобів навчання; конструювання моделі уроку.


Доп.точки доступа:
Фоменко, О. А.

Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)


40
Н 34


    Кіщенко, Юлія Володимирівна.
    Становлення лекційного методу в англійській системі підготовки педагогічних кадрів [Текст] / Ю. В. Кіщенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 134-137
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Підготовка педагогів --зарубіжні країни
   Вища освіта--дидактика--методи навчання

   методи і засоби навчання

   Педагогічні технології--вища освіта

   Англія--вища освіта
    Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів

фывфывфыв:
метод навчання


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)


81.411.1-9
К 95


    Кучерук, Оксана.
    Співвідношення понять ”методика навчання" , ”технологія навчання", ”метод навчання" як лінгвометодична проблема [Текст] / О. Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 1. - С. 8-13.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови
фывфывфыв:
методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання -- синектика -- лінгвометодика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)