81.43.21-90
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу [Текст] / В. Буренко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа--зміст освіти
   Початкова школа--уроки іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

фывфывфыв:
іноземні мови -- початкова школа -- зміст освіти -- довільні дії -- мимовільна увага -- навчальна гра -- сприймання -- мовленнєва діяльність -- пам’ять -- пізнавальна активність -- контроль -- оцінювання
Аннотация: У статті розповідається про ставлення до навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку, формування елементарної комунікативної компетенції початківців.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)


159.922.73
П 49


    Поліщук, В.
    Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 8–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--увага--молодші школярі
фывфывфыв:
дитяча психологія -- довільна увага -- концентрація уваги -- мимовільна увага -- стійкість уваги -- динамічний тип уваги -- молодші школярі
Аннотация: На емпіричному матеріалі в умовах спільного навчання шестирічних і семирічних дітей виявлено провідні динамічні типи уваги. Найрезультативнішим у молодшому шкільному віці – третій динамічний тип, власний дітям, які навчаються з шестирічного віку (орієнтовні межі: 6 років – 6 років 10 місяців).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)