81р30
Б 73


    Богданова, Н. В.
    Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81р30
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель
Аннотация: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки.
Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки.


Доп.точки доступа:
Коротков, А. С.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


81.43.21-90
Б 87


    Брикова, О. О.
    Програма факультативного курсу "Навчання писемного мовлення" 8-9 класи. Допрофільне навчання [Текст] / О. О. Брикова, Н. В. Борисенко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 28. - С. 2-17. - Бібліогр.: с. 5.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--факультативні курси
   Англійська мова--методика викладання--допрофільне навчання

фывфывфыв:
факультативні курси -- допрофільне навчання -- писемне навчання -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- тематичне планування -- спілкування -- лінгвістичні компетенції -- авторські програми
Аннотация: Програма факультативу призначена для роботи з учнями 8-9 класів із поглибленим вивченням англійської мови. Навчальна програма факультативного курсу базується на принципі комунікативної спрямованості навчання під час допрофільної підготовки. Метою факультативного курсу є: ознайомити учнів із видами та жанрами писемного мовлення, опанувати алгоритм виконання письмових завдань, створити умови для самостійного утворення письмового висловлювання.


Доп.точки доступа:
Борисенко, Н. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
Є99


    Єлісєєва, І. О.
    Розвиток мовних та мовленнєвих компетенцій учнів у контексті формування полікультурної компетентної особистості / І. О. Єлісєєва // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 24. - С. 6-13.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
фывфывфыв:
проектні технології -- проекти -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- полікультурна компетентність -- керівництво
Аннотация: Подано розробку проекту з англійської мови на тему:"Керівництво".


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)


81.43.21-90
П 80


    Прокопчук, Марія.
    Особливості етапів формування мовних компетенцій в учнів 5 класу : англійська мова після німецької / М. Прокопчук // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови--формування мовної компетенції
фывфывфыв:
мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- мовні навички -- мовні явища -- іноземні мови -- англійська мова -- німецька мова -- зіставні вправи -- контрастивні вправи -- правила-інструкції -- правила-попередження -- індуктивний підхід -- дедуктивний підхід -- умовно-комунікативні вправи
Аннотация: Розглянуто проблему формування мовних компетенцій в учнів молодшого підліткового віку, які вивчають англійську мову після німецької. Розкрито особливості формування зазначеної компетенції на різних етапах: орієнтовно-підготовчому, стереотипно-ситуативному та варіативно-ситуативному.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)