Б 73 Богданова, Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Іноземні мови--методика викладання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель Аннотация: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки. Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки. Доп.точки доступа: Коротков, А. С. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 87 Брикова, О. О. Програма факультативного курсу "Навчання писемного мовлення" 8-9 класи. Допрофільне навчання [Текст] / О. О. Брикова, Н. В. Борисенко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 28. - С. 2-17. - Бібліогр.: с. 5. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--факультативні курси Англійська мова--методика викладання--допрофільне навчання фывфывфыв: факультативні курси -- допрофільне навчання -- писемне навчання -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- тематичне планування -- спілкування -- лінгвістичні компетенції -- авторські програми Аннотация: Програма факультативу призначена для роботи з учнями 8-9 класів із поглибленим вивченням англійської мови. Навчальна програма факультативного курсу базується на принципі комунікативної спрямованості навчання під час допрофільної підготовки. Метою факультативного курсу є: ознайомити учнів із видами та жанрами писемного мовлення, опанувати алгоритм виконання письмових завдань, створити умови для самостійного утворення письмового висловлювання. Доп.точки доступа: Борисенко, Н. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Є99 Єлісєєва, І. О. Розвиток мовних та мовленнєвих компетенцій учнів у контексті формування полікультурної компетентної особистості / І. О. Єлісєєва> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 24. - С. 6-13. Рубрики: Викладання англійської мови в школі фывфывфыв: проектні технології -- проекти -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- полікультурна компетентність -- керівництво Аннотация: Подано розробку проекту з англійської мови на тему:"Керівництво". Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
П 80 Прокопчук, Марія. Особливості етапів формування мовних компетенцій в учнів 5 класу : англійська мова після німецької / М. Прокопчук> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Викладання англійської мови--формування мовної компетенції фывфывфыв: мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- мовні навички -- мовні явища -- іноземні мови -- англійська мова -- німецька мова -- зіставні вправи -- контрастивні вправи -- правила-інструкції -- правила-попередження -- індуктивний підхід -- дедуктивний підхід -- умовно-комунікативні вправи Аннотация: Розглянуто проблему формування мовних компетенцій в учнів молодшого підліткового віку, які вивчають англійську мову після німецької. Розкрито особливості формування зазначеної компетенції на різних етапах: орієнтовно-підготовчому, стереотипно-ситуативному та варіативно-ситуативному. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |