Топіха, Віра.
    Хто поважає й любить рідну мову, вживає всі її слова безпомилково : [мовні помилки] / В. Топіха, Н. Шкуратяна, Н. Шлапак // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 3. - С. 18-24. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-7 + 81.411.1-90
Рубрики: Українська мова--правопис
   Українська мова--етимологія

   Викладання української мови в школі--правопис

фывфывфыв:
правопис -- етимологія -- помилки -- мовні помилки


Доп.точки доступа:
Шкуратяна, Надія; Шлапак, Наталія

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)




    Прус, Лілія.
    Лінгвістичні знання - у практику нормотворення [Текст] / Л. Прус // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 2. - С. 20-22. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовна норма--правильне вживання--мовознавство
фывфывфыв:
мовна норма -- правильне вживання -- мовознавство -- лінгвістичні знання -- нормотворення -- тексти нормативних актів -- мовні помилки -- мовні аберації
Аннотация: У статті розповідається про правильне вживання мови (мовні норми), підходи до вивчення та класифікації відхилень від мовних норм.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)




    Підгурська, Валентина
    Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Валентина Підгурська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58.2 + 81.411.1-91
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--мовленнєва підготовка
   Викладання української мови у ВНЗ--мовленнєва підготовка

   Кафедра української мови

фывфывфыв:
мовні помилки -- стилістична помилка -- лексична помилка -- сленг -- жаргон -- орфографічна помилка -- лінгводидактика -- майбутні вчителі початкових класів
Аннотация: У статті проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх учителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України. Теоретичною основою класифікації помилок стали праці з лінгводидактики. Проаналізовано природу й механізм виникнення помилок у мовленні студентів, виокремлено ряд об'єктивних і суб'єктивних факторів, що зумовили ці порушення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)