Топіха, Віра. Хто поважає й любить рідну мову, вживає всі її слова безпомилково : [мовні помилки] / В. Топіха, Н. Шкуратяна, Н. Шлапак> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 3. - С. 18-24. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--правопис Українська мова--етимологія Викладання української мови в школі--правопис фывфывфыв: правопис -- етимологія -- помилки -- мовні помилки Доп.точки доступа: Шкуратяна, Надія; Шлапак, Наталія Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Прус, Лілія. Лінгвістичні знання - у практику нормотворення [Текст] / Л. Прус> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 2. - С. 20-22. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Мовна норма--правильне вживання--мовознавство фывфывфыв: мовна норма -- правильне вживання -- мовознавство -- лінгвістичні знання -- нормотворення -- тексти нормативних актів -- мовні помилки -- мовні аберації Аннотация: У статті розповідається про правильне вживання мови (мовні норми), підходи до вивчення та класифікації відхилень від мовних норм. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Підгурська, Валентина Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Валентина Підгурська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--мовленнєва підготовка Викладання української мови у ВНЗ--мовленнєва підготовка Кафедра української мови фывфывфыв: мовні помилки -- стилістична помилка -- лексична помилка -- сленг -- жаргон -- орфографічна помилка -- лінгводидактика -- майбутні вчителі початкових класів Аннотация: У статті проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх учителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України. Теоретичною основою класифікації помилок стали праці з лінгводидактики. Проаналізовано природу й механізм виникнення помилок у мовленні студентів, виокремлено ряд об'єктивних і суб'єктивних факторів, що зумовили ці порушення. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |