Я 14 Яблан, Б. Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 36-44. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра психології вікова психологія дитини фывфывфыв: модель психічного -- діти -- порушення зору Доп.точки доступа: Ханак, Н.; Глумбик, Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Колесникова, Н. И. Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності Психологія розвитку--статевовікові відмінності фывфывфыв: розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності Аннотация: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Таланова, Н. Н. Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет / Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Дитяча психологія--розуміння реклами дітьми Дитяча психологія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти Психологія розвитку--дошкільний вік фывфывфыв: реклама -- розуміння реклами -- комерційна реклама -- соціальна реклама -- модель психічного -- обман -- розуміння обману -- розуміння невірних думок -- розуміння емоцій -- наративи -- дитяча психологія Аннотация: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама. Доп.точки доступа: Сергиенко, Е. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |