М 12 Маєр, Т. Електронні інформаційні ресурси [Текст] / Т. Маєр> // Пам’ять століть : Історичний науковий та літературний журнал. - 2010. - N 1/2. - С. 52-59. Рубрики: Бібліотечне обслуговування Інформаційні ресурси бібліотек фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР -- модулі -- ПРІОРИТЕТИ -- українські науковці Доп.точки доступа: Державна історична бібліотека України \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
П 11 Підласий, І. П. Модульні надбудови [Текст] / І. П. Підласий> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 23-29. Рубрики: Уроки--методика проведення фывфывфыв: блок уроків -- модулі блоку уроків -- продуктивна педагогіка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 94 Африна, Елена Ильинична. Компьютер - не оъект изучения, а помощник школьника [Текст] / Е. И. Африна, А. И. Крылов> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 2. - С. 218-221. Рубрики: Технічні засоби навчання навчання--інформаційні технології Навчання--портфоліо (папка успіху) навчання--метод проектів фывфывфыв: тестові модулі Доп.точки доступа: Крылов, Алексей Игоревич Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 91 Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10 Рубрики: Електронні засоби навчання Інформаційна культура Інформаційні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: електронний навчальний контент -- навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрюшина, М. Б. Стань переможцем з "Інтершколою" [Текст] / М. Б. Андрюшина> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 17-20. Рубрики: Навчально-виховний процес--використання інформаційних технологій Навчання учнів--комп’ютерні технології фывфывфыв: цифрові технології -- електронні таблиці -- модулі -- проекти -- Інтернет-сервіси -- курси -- заняття Аннотация: У статті йде мова про створення шкільного гуртка інформаційно-комунікаційних технологій "Інтершкола" в Мелітопольській гімназії № 5. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Х195369/2013/5 Журнал 2013г. N 5 Характеристика тесту з хімії. - С.2 фывфыв: офіційні документи , тест з хімії Гутак, І. О. Проектна технологія як спосіб реалізації особистісно орієнтованого навчання / І. О. Гутак. - С.3-6. - Бібліогр.: 7 назв. фывфыв: метод проектів, типи проектів, проект з хімії Алексєєва, Л. М. Модульна система навчання на уроках хімії / Л. М. Алексєєва. - С.7-10 фывфыв: хімія в школі, міні-модулі з хімії Куліш, Л. І. Спирти й феноли. 11 клас : Профільний рівень / Л. І. Куліш. - С.11-16 фывфыв: хімія в школі, спирти, феноли Кльоцько, Н. М. Оксиген. Кисень. Фізичні властивості кисню. 7 клас / Н. М. Кльоцько. - С.17-19. - Бібліогр.: 7 назв. фывфыв: хімія в школі, уроки хімії, кисень як проста речовина Грейцер, І. М. Відносна молекулярна маса речовини, її обчислення за хімічною формулою. 7 клас / І. М. Грейцер. - С.20-22 фывфыв: хімія в школі, уроки хімії, хімічна формула Суменкова, Л. М. Оксиди, їхній склад, визначення. Вода як найважливіший оксид. 8 клас / Л. М. Суменкова. - С.23-26 фывфыв: хімія в школі, уроки хімії, оксиди Ушакова, О. М. Гетероциклічні органічні речовини. 11 клас : Профілільний рівень / О. М. Ушакова. - С.27-30 фывфыв: хімія в школі, уроки хімії, гетероциклічні органічні речовини Удод М. І.,. Світовий океан. Склад і властивості води. 7 клас / М. І., Удод, І. В. Вершишіна. - С.31-33 фывфыв: хімія в школі, позакласний захід з хімії, вікторина з хімії Чорна С. А.,. Вітаміни й математика : засідання природничого гуртка й гуртка математики / С. А., Чорна, Ж. В., Бартко, І. В. Кордонська. - С.34-39 фывфыв: природничий гурток, раціональне харчування, авітаміноз Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 46 Алексєєва, Л. М. Модульна система навчання на уроках хімії [Текст] / Л. М. Алексєєва> // Хімія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2013. - N 5. - С. 7-10. - Початок у № 4 (280). Рубрики: Викладання хімії в школі--модульне навчання Уроки хімії--модульне навчання фывфывфыв: хімія в школі -- міні-модулі з хімії Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 90 Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 33-38 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Корекційна робота--методи--дошкільники фывфывфыв: сенсорна кімната -- модулі сенсорної кімнати -- здоров’язбережувальне середовище -- корекційний вплив -- ігри з піском -- казкотерапія -- кінезорефлексотерапія Аннотация: У статті розглянуто методи розвивально-корекційної роботи з дітьми, що проводять фахівці дошкільного закладу в сенсорній кімнаті. Зокрема, висвітлено функціональну спрямованість сенсорної кімнати, структуру освітнього процесу. Подано тематичний план проведення ігор з піском та вправи для арт-терапії з використанням нетрадиційних технік малювання. Доп.точки доступа: Постнікова, Світлана Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 87 Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація Аннотация: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 87 Брєжнєва, О. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / Антоніна Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 58-65. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: математичні поняття -- логіко-математичний розвиток -- інтегровані дидактичні модулі -- інтегровано-дидактичні модулі -- дидактичні ігри -- асоціативне мислення -- технологія інтегрованих дидактичних модулів -- дошкільна освіта -- форми роботи Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
М 65 Мислінчук, Володимир Олександрович. Фізика зір [Текст] : Комплексне довгострокове завдання з астрономії. Кредитно-модульні технології навчання. Модулі I-II : навчально-методичний посібник / В. О. Мислінчук, В. І. Тищук ; Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет, Кафедра методики викладання фізики та хімії. - Рівне : РДГУ, 2009. - 140 с. - ISBN 966-7281-41-6 : 11.00 грн. РУБ 52(075.3) Рубрики: Астрономія--підручники та посібники для ВНЗ Фізика зір Зоряне небо Кафедра фізики фывфывфыв: зоряна астрономія -- температура зір Доп.точки доступа: Тищук, Віталій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниРівненський державний гуманітарний університет; Кафедра методики викладання фізики та хімії Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 89 Сулімова, Світлана Соціально-фінансова освіта: успішний досвід [Текст] / Світлана Сулімова, Ніна Сокиринська> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 4. - С. 9-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання Дошкільна освіта--економічна освіта фывфывфыв: міжнародний проект "Афлатун" -- змістові модулі програми "Афлатун" -- соціально-фінансова освіта дітей Аннотация: В статті викладені напрацювання щодо впровадження Міжнародної програми соціально-фінансової освіти дітей Афлатун" у м. Вінниці. Мета програми - формувати в дітей самосвідомість, навички соціальної взаємодії, підприємництва, управлінння фінансами та ощадливого використання ресурсів. Доп.точки доступа: Сокиринська, Ніна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
У 45 Українсько-канадський проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" [Текст] : тренінгові модулі / Канадський центр вивчення неповносправності, Національна Асамблея інвалідів України. - К. : [б. и.], 2011. - 132 с. - (Серія навчальних матеріалів українсько-канадського проекту). - ["Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". Українсько-канадський проект ] . - Загл. обл. : Тренінгові модулі. - ISBN 978-966-579-293-2 : 25.00 грн. РУБ 371.9 Рубрики: Інклюзивна освіта--організація навчання Кафедра педагогіки Доп.точки доступа: Канадський центр вивчення неповносправності; Національна Асамблея інвалідів України Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: Д199251/2020/9 Журнал 2020г. N 9 Імбер, Вікторія. Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування / Вікторія Імбер. - С.3-7 Скрипник, Віра. Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку / Віра Скрипник. - С.8-10 Магочкіна, Оксана. Математика у віршах / Оксана Магочкіна. - С.11 Кац, Євгенія. Ігрові практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи / Євгенія Кац. - С.12-13 Підлісна, Юлія. Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи / Юлія Підлісна, Лариса Мельник. - С.14-16 Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації (Додаток до листа МОН України № 1/9-411 від 30.07.2020. - С.1-6 (Дод.) Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованих МОН України для використання у закладах дошкільної освіти (Додаток до листа МОН України № 1/9-394 від 22.07.2020). - С.7-8 (Дод.) Косенчук, Ольга. Організація діяльності закладів дошкільної освіти в період пандемії / Ольга Косенчук, Ірина Новик. - С.17-21 Кузьменко, Юлія. Із цеглинками грали й колобка рятували : інтегроване заняття для дітей молодшої групи / Юлія Кузьменко. - С.22-24 Савченко, Катерина. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у жовтні для дітей старшої групи / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко. - С.25-29 Мазник, Тетяна. Осінь щедра на дарунки : розвага для дітей молодшої групи / Тетяна Мазник. - С.30-32 Настінні інтерактивні модулі : конкурс "Стіни, стеля і підлога, які говорять" / Лариса Боднар, Юлія Боднар, Тетяна Гораш, Ірина Пирогівська. - С.3 обкладинки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Настінні інтерактивні модулі : конкурс "Стіни, стеля і підлога, які говорять" [Текст] / Лариса Боднар, Юлія Боднар, Тетяна Гораш, Ірина Пирогівська> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - 3 обкладинки . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--конкурси фывфывфыв: настінна шафа -- стенд -- навчально-матеріальна база -- засоби навчання Аннотация: Як спонукати дитину до активної взаємодії з дорослими, однолітками і власним Я? Педагоги дошкілля невтомно шукають нові ефективні рішення. Так, вихователі Хмельниччини успішно апробують у своїй практичній діяльності оригінальні посібники - настінні інтерактивні модулі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УМЖ-1/2024/76/4 Журнал 2024г. т.76 N 4 Aktaş, Mustafa Fahri . Lyapunov-type inequalities for a nonlinear system including operators / M. F. Aktaş. - С.475-486. Грищук, Сергій. Бігармонійні продовження градієнтів за допомогою моногенних функцій зі значеннями в бігармонійній алгебрі / С. Грищук. - С.487-501. Дмитришин, Роман. Про деякі області збіжності гіллястих ланцюгових дробових розвинень відношень гіпергеометричних функцій Горна H4 / Р. Дмитришин [и др.]. - С.502-508. Другие авторы: Луців І.-О., Дмитришин М., Чезарано К. Макаров, Володимир. Нариси спектральних властивостей поліноміально збуреного оператора Ерміта / В. Макаров. - С.509-514. Bülent, Nafi Örnek. A refinement of Schwarz's lemma at the boundary / Nafi Örnek Bülent. - С.515-525. Panigrahi, Т. Third Hankel determinant for the class of analytic functions defined by Mathieu-type series related to a petal-shaped domain / Т. Panigrahi, Е. Pattnayak, R. M. El-Ashwah. - С.525-532. Стєганцева, Поліна. Двовимірні неізотропні поверхні з плоскою нормальною зв’язністю і невиродженим грассмановим образом сталої кривини у просторі Мінковського / П. Стєганцева, М. Гречнєва. - С.533-567. Celis, Oliver Salazar . Numerical continued fraction interpolation / O. S. Celis. - С.568-580. Çetin, Selim. Crossed modules with action / S. Çetin, U. Gürdal. - С.581-598. Про обмеженість l-М-індексу цілих функцій, зображених рядами за системою функцій. - С.599-606. Yamancı, Ulaş. On the Berezin number of operators on the reproducing kernel of Hilbert space and related questions / U. Yamancı, I. M. Karlı. - С.607-616. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Çetin, Selim. Crossed modules with action [Текст] = Схрещені модулі з дією / S. Çetin, U. Gürdal> // Український математичний журнал : Науковий журнал. - 2024. - Том 76, N 4. - С. 581-598. . - ISSN 0041-6053 Рубрики: Математика--загальна алгебра фывфывфыв: групи з дією -- схрещені модулі Доп.точки доступа: Gürdal, Utku Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |