74.24
Б 48


    Бережна, Таміла.
    Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.24
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальні технології
фывфывфыв:
педагогічні технології -- здоров’язбереження -- здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбережувальний простір -- здоров’язбережувальне середовище -- загальноосвітні навчальні заклади -- молодші підлітки
Аннотация: Здійснено аналіз підходів до визначення поняття «здоров’язбережувальні технології». Розглянуто форми здоров’я’язбереження молодших підлітків та комплекс заходів у загальноосвітніх навчальних закладах, які необхідні для створення комфортних умов для самореалізації та розвитку учасників навчально-виховного процесу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74
Б 48


    Бережна, Таміла Іванівна.
    Формування здоров’язбережувального середовища для молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.07-теорія і методика виховання / Т. І. Бережна ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: здоров’я--здоров’язбереження--освіта
   здоров’я дітей,школярів

   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
молодші підлітки -- здоров’я дітей


Доп.точки доступа:
Інститут проблем виховання НАПН України
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88.840
Щ 61


    Щербакова, Олена.
    Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я [Текст] / О. Щербакова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 44-48. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--позитивне мислення учнів
фывфывфыв:
позитивне мислення -- критичне мислення -- психосоціальне здоров’я -- молодші підлітки
Аннотация: У статті розкрито психологічні особливості розвитку позитивного мислення та формування психосоціального здоров’я учнів основної школи в умовах інноваційної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)