В 58 Власенко, Володимир. Моніторинг якості освіти в школах як передумова якісного набору абітурієнтів / В. Власенко, В. Гриценко, В. Єфіменко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 45-47. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Якість освіти моніторинг в освіті Тестування комп’ютерне фывфывфыв: моніторинг якості освіти -- педагогічні вимірювання -- тестові технології -- комп’ютерне тестування -- абітурієнти -- набір абітурієнтів -- оцінювання якості освіти -- моніторинги Аннотация: У статті розглядаються проблеми діагностики й оцінювання знань учнів. Аналізуються результати моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів, яке проводилося у вигляді комп’терного тестування через мережу Інтернет на основі програмного забезпечення, створеного на кафедрі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій ННІ фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем. Доп.точки доступа: Гриценко, Валерій; Єфіменко, Володимир; \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
П 19 Пастовенський, Олександр. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 5-9. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освітня політика Управління освітою Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: громадські чинники -- діапазони впливу -- системи управління -- системи управління освіти -- моделі управління освітою -- моделі місцевого самоврядування -- моніторинги -- тендеції розвитку -- тенденції розвитку освіти -- освітня політика -- розвиток освіти -- планування розвитку освіти Аннотация: У статті визначено діапазони впливу громадських чинників на складові управлінського циклу. Запропоновано методику моніторингу тенденцій розвитку системи управління загальною середньою освітою - від державної до державно-громадської, громадсько-державної і громадської моделей. Виявлено взаємозв'язок між моделями управління загальною середньою освітою і моделями місцевого самоврядування - англосаксонською, континентальною та змішаною. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ткаченко, В. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / Валентина Ткаченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Компетенція--мовна--моніторингові дослідження Моніторинги--мовна компетенція мовна культура учнів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: мовна компетенція -- культура мовлення -- тестові завдання Аннотация: У статті представлено концепцію та результати моніторингового дослідження з культури мовлення, проведеного серед учнів 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва в 2010/2011 н. р. Наведено зразки тестових завдань, які були використані в цьому дослідженні. На підставі аналізу результатів дослідження сформульовано рекомендації вчителям української мови щодо вдосконалення мовної компетенції учнів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 79 Болотов, В. А. Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 15-26. - Библиогр.: 1 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в Росії Росія--Освіта фывфывфыв: організація освіти -- керування та управління освітою -- економіка організації освіти -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- процедури оцінки -- міжнародні порівняльні дослідження -- моніторинги навчальних досягнень -- національні оцінки -- державні екзамени Аннотация: У статті розглядаються основні види програм оцінки навчальних досягнень школярів (оцінювання в класі, державні іспити, великомасштабні дослідження), а також обговорюються актуальні наукові та практичні завдання, які необхідно враховувати при побудові ефективної системи оцінки якості освіти. В статье рассматриваются основные виды программ оценки учебных достижений школьников (оценивание в классе, государственные экзамены, крупномасштабные исследования), а также обсуждаются актуальные научные и практические задачи, которые необходимо учитывать при построении эффективной системы оценки качества образования. Доп.точки доступа: Вальдман, И. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 12 Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес Педагогіка--дидактика--процес навчання Педагогіка--дидактика--навчальні досліди фывфывфыв: науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів Аннотация: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя. Доп.точки доступа: Осипенко, Л. Е. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |