74
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 64-68. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: викладання музики в школі
   навчання музичне

   Уроки музики

фывфывфыв:
музично-просвітницька діяльність -- театралізована діяльність -- театри лялок -- комп’ютерно-навчальні ігри -- музичне навчання -- музично-дидактичні ігри
Аннотация: У статті розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


85.31р10
Б 90


    Букреєва, Ганна.
    Методика роботи з музично-дидактичними іграми [Текст] / Г. Букреєва // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 41-46
ББК 85.31р10
Рубрики: Уроки музики
   викладання музики в школі

фывфывфыв:
музично-дидактичні ігри


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


74.100
Е 51


    Елисеева, Н. Ф.
    Конспект интегрированного занятия многовидового типа по музыкальному воспитанию "Звук-волшебник" [Текст] / Н. Ф. Елисеева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 20-23 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--музичний розвиток
фывфывфыв:
інтегровані заняття -- виховання музикою -- музично-дидактичні ігри
Аннотация: Наводиться конспект інтегрованого заняття, основна мета якого сприяти розвитку психічних процесів дошкільнят : уваги, пам'яті, мислення, уявлення і музичного слуху.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


81.43.21-90
М 42


    Медведєва, Л. В.
    Ігри на уроках іноземної мови / Л. В. Медведєва, О. В. Вінюкова, А. Л. Мартюхіна // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Уроки англійської мови--ігри
фывфывфыв:
уроки англійської мови -- ігри на уроках -- навчальні ігри -- мовленнєві ігри -- орфографічні ігри -- музично-дидактичні ігри -- рольові ігри -- творчий підхід -- ігрова діяльність
Аннотация: Ігрову діяльність слід розглядати як засіб навчання. Гра має використовуватися з метою формування навичок, розвиток певних мовленнєвих умінь, розвитку необхідних здібностей. Пропонований матеріал може бути використаний учителем не лише на уроках, починаючи з початкового етапу навчання, але й на заняттях факультативів, у групах дитячих садків і позашкільних закладів.


Доп.точки доступа:
Вінюкова, О. В.; Мартюхіна, А. Л.

Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)


74.100
Т 41


    Тимощук, С. В.
    Музично-дидактичні ігри в ДНЗ (за системою К. Орфа) [Текст] / С. В. Тимощук // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2013. - N 10. - С. 30-38.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--ігрова діяльність--організація
   дошкільне виховання--музичний розвиток

фывфывфыв:
музично-дидактичні ігри


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)