Бикова, Катерина Іванівна. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / Катерина Бикова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 45-52. Рубрики: Психологія--методика викладання Підготовка майбутніх економістів--психолого-педагогічна підготовка Кафедра психології Навчання студентів--тестування фывфывфыв: заочна освіта -- психолого-педагогічна підготовка -- формування особистості економіста -- активні методи навчання -- Основи психології та педагогіки, курс -- психологія, предмет -- педагогіка, предмет -- програмоване навчання -- міжпредметні зв’язки -- міждисциплінарний підхід -- викладання психології Аннотация: У статті подано методичні рекомендації з вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ на заочному відділенні, розкриваються теоретичні аспекти використання психологічних знань в міжособистому спілкуванні, розглядаються прийоми та способи налагодження ефективних відносин. Особливістю статті є її міждисциплінарний характер. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 56 Согрин, Владимир Викторович. Цивилизационное и междисциплинарное изучение истории США [Текст] / В. В. Согрин> // Новая и новейшая история. - 2012. - N 1. - С. 25-43. . - ISSN 0130-3864 Рубрики: Історія--методологія науки--методи дослідження Всесвітня історія--дослідження--методи США--історія фывфывфыв: цивілізаційний підхід -- міждисциплінарний підхід -- архетипи в історії США -- американська цивілізація -- фронтир Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 24 Манушин, Э. А. Проблемы и перспективы инновационного развития российского высшего образования / Э. А. Манушин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 3-17. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах Росія--вища освіта фывфывфыв: освіта -- вища освіта -- організація освіти -- інновації у вищій освіті -- міждисциплінарний підхід -- фундаментальність знань -- випереджувальна освіта -- системні проблеми освіти -- економіка знань Аннотация: Показано необхідність інноваційного розвитку, підвищення якості, доступності та ефективності вищої освіти. Показана необходимость инновационного развития, повышения качества, доступности и эффективности высшего образования. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Скакун, О. Ф. Межі державно-правового регулювання економіки: міждисциплінарний підхід [Текст] / О. Ф. Скакун> // Право України. - 2014. - N 5. - С. 62-72. . - ISSN 0132-1331 Рубрики: Економіка України--державно-правове регулювання фывфывфыв: державно-правове регулювання -- правове регулювання -- правова межа -- міждисциплінарний підхід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |