О-66 Орлова, Т. Вивчення всесвітньої історії на гуманітарних факультетах ВНЗ України: актуальність та нові підходи [Текст] / Т. Орлова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 4. - С. 26-34 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання всесвітньої історії в ВНЗ фывфывфыв: компетентність -- адаптація -- інтегральні знання -- системне мислення -- міждисциплінарність -- глобальна історія -- нова історична наука -- сучасний світ -- цивілізація -- синергетика Дескрипторы: методи навчання Аннотация: Обгрунтовується важливість вивчення всесвтньої історії у вищих навчальних закладах країни, висвітлюються нові підходи до викладання, орієнтовані на аналітику, що має допомогти сформувати сучасну компетентніть майбутнім фахівцям гуманітарного профілю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток Наукові кадри--підготовка--трансдисциплінарний підхід Україна--Вища освіта фывфывфыв: когнітивні стратегії -- міждисциплінарність -- трансдисциплінарність -- трансдисциплінарні проекти -- підготовка дослідників Аннотация: У статті розглянуто феномен трансдисциплінарності сучасної науки і водночас окреслено завдання для системи вищої освіти. Сучасна наука і конвергентні технології вимагають від майбутніх дослідників здатності працювати в складних трансдисциплінарних проектах. Відповідно завданням вищої освіти є створити необхідний простір досвіду і надати необхідні когнітивні стратегії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2016/1 Журнал 2016г. N 1 Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. Святокум, О. Є. Визначення поняття "Мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав/не склав” / О. Є. Святокум. - С.25-31. Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербакова, Олена. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки [Текст] / О. Щербакова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 74-82. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв Рубрики: Риторика--мовленнєва комунікація фывфывфыв: аналітичні огляди -- франкомовні видання -- риторика -- ораторське мистецтво -- культура мовленнєвої комунікації -- бібліографічні джерела -- джерелознавство -- міждисциплінарність -- вища риторична освіта -- зарубіжне риторикознавство Аннотация: У статті подано аналітичний огляд новітніх франкомовних наукових і навчально-методичних видань із риторики, ораторського мистецтва й культури мовленнєвої комунікації як важливого бібліографічного ресурсу джерельної бази з багатогранних - міждисциплінарних - риторикознавчих досліджень у системі вищої освіти і науки початку 2000-х років. До огляду залучено праці шістьох сучасних представників університетської й академічної еліти - викладачів і дослідників риторики з Бельгії, Південної Африки і Франціїї - за своєрідність і змістове наповнення цих видань. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві [Текст] / Н. О. Терентьєва> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 59-65. Рубрики: Вища освіта в Україні--міждисциплінарність фывфывфыв: інтегровані науки -- інноваційний інтелектуальний продукт -- університетська освіта Аннотация: Метою статті вбачаємо аргументацію міждисциплінарності як основи створення нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві. Для цього ставимо такі завдання: окреслити особливості міждисциплінарних досліджень та висвітлити міждисциплінарні аспекти феномена університетської освіти в утворенні нового знаннєвого продукту в цій галузі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, М. О. Междисциплинарность когнитивистики [Текст] / М. О. Нестерова> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2014. - N 4. - С. 102-108 Рубрики: Філософія--філософія науки фывфывфыв: когнітивні дослідження -- міждисциплінарність -- трансдисциплінарність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
T99 Tymkiv, N. M. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum industry [Текст] / N. M. Tymkiv> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 45-52. - Bibliogr.: p. 51-52 . - ISSN 2304-0629
Освіта--видання іноземними мовами фывфывфыв: міждисциплінарність -- interdisciplinarity -- міждисциплінарний процес -- interdisciplinary process -- методологія -- metodology -- мережа -- network -- міждисциплінарні освітні технології -- intrerdisciplinary educational technologies Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Генералюк, Леся. Шляхи формування інтермедіальних досліджень [Текст] / Л. Генералюк> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 3-27. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Літературознавство--компаративістика (порівняльне літературознавство) фывфывфыв: інтермедіальні студії -- література і суміжні мистецтва -- естетика -- іконологія -- міждисциплінарність -- нейрофізіологія -- цілісний гуманітарний досвід -- міжмистецьке порівняння -- компаративістика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Сальник, Ірина. Процеси глобалізації у природничій освіті: синергетичний аспект [Текст] / І. Сальник, С. Величко, Е. Сірик> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 6. - С. 44-50. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--природничо-наукова освіта фывфывфыв: глобалізація -- система освіти -- природнича освіта -- міждисциплінарність -- синергетичні ефекти в освіті -- вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Величко, Степан; Сірик, Едуард Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |