81.2-9
О-58


    Онищук, Світлана.
    Моделювання ситуацій міжкультурного спілкування з урахуванням переваг плюрилінгвістичного досвіду учнів [Текст] / С. Онищук // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 37-40.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
фывфывфыв:
міжкультурне спілкування -- плюрилінгвізм -- учні -- плюрилінгвістичний досвід -- спілкування -- полікультурність
Аннотация: У статті розповідається про погляди на вивчення й викладання іноземних мов з метою забезпечення молоді необхідними вміннями користуватися іноземними мовами в міжнародному бізнес середовищі, на ринку праці та під час подорожування, можливостями вивчення мов протягом життя як умови подолання бар'єрів між націями.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)


74.580.29
Ц 97


    Цыренова, М. Г.
    Проектная деятельность в процессе формирования компетентностей / М. Г. Цыренова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 66-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.580.29
Рубрики: навчання--метод проектів
   Навчання студентів--методи навчання--метод проектів

   Росія--Бурятія
фывфывфыв:
вища освіта -- середня освіта -- методи навчання -- метод проектів -- проектна діяльність -- компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- міжкультурне спілкування -- історична пам’ять
Аннотация: У статті розглянуті проекти в шкільній та університетській практиці навчання.
В статье рассмотрены проекты в школьной и университетской практике обучения.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


81.43.21-9
П 52


    Полонська, Тетяна.
    Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови в старшій (профільній) школі / Т. Полонська // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 6-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.43.21-9
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рефлексія
фывфывфыв:
англійська мова -- рефлексія -- старша школа -- міжкультурне спілкування -- інтерактивне навчання -- мовленнєва діяльність -- інтелект-карта -- професії
Аннотация: Використання рефлексії на уроках іноземної мови сприяє формуванню усвідомленого ставлення старшокласника до свого навчання, осмисленню й переосмисленню ним здобутих знань з іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)