О-58 Онищук, Світлана. Моделювання ситуацій міжкультурного спілкування з урахуванням переваг плюрилінгвістичного досвіду учнів [Текст] / С. Онищук> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 37-40. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі фывфывфыв: міжкультурне спілкування -- плюрилінгвізм -- учні -- плюрилінгвістичний досвід -- спілкування -- полікультурність Аннотация: У статті розповідається про погляди на вивчення й викладання іноземних мов з метою забезпечення молоді необхідними вміннями користуватися іноземними мовами в міжнародному бізнес середовищі, на ринку праці та під час подорожування, можливостями вивчення мов протягом життя як умови подолання бар'єрів між націями. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Ц 97 Цыренова, М. Г. Проектная деятельность в процессе формирования компетентностей / М. Г. Цыренова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 66-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: навчання--метод проектів Навчання студентів--методи навчання--метод проектів Росія--Бурятія фывфывфыв: вища освіта -- середня освіта -- методи навчання -- метод проектів -- проектна діяльність -- компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- міжкультурне спілкування -- історична пам’ять Аннотация: У статті розглянуті проекти в шкільній та університетській практиці навчання. В статье рассмотрены проекты в школьной и университетской практике обучения. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 52 Полонська, Тетяна. Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови в старшій (профільній) школі / Т. Полонська> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 6-9. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рефлексія фывфывфыв: англійська мова -- рефлексія -- старша школа -- міжкультурне спілкування -- інтерактивне навчання -- мовленнєва діяльність -- інтелект-карта -- професії Аннотация: Використання рефлексії на уроках іноземної мови сприяє формуванню усвідомленого ставлення старшокласника до свого навчання, осмисленню й переосмисленню ним здобутих знань з іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |